napierw musisz ogarnac wiazke, bledy moga byc spowodowane wlasnie jakimis defektami wiazki elektrycznej.
Kanalu nie potrzebujesz by wyjac kompy i sprawdzic wiazke na gorze silnika. Pod autem masz jedynie 2 wtyczki od skrzyni biegow , 2 badz 4 do sond, i wtyczke do czujnika obrotow walu. Nie masz bleow skrzyni i sond, wiec zajmij sie gora. odkrecasz pokrywe sterownikow, odpinasz wszystkie wtyczki od sterownikow + 4 wtyczki laczace z dalsza wiazka i zobacz jak wygladaja wejscia pinow, czy zade nie jest zasniedziale, przypalone itp, pozniniej lecisz dalej po kablach, ruszasz,zginasz i patrzysz czy aby nie ma jakiegos uszkodzenia izolacji, az dojdziesz do plastikowych pokrywek wtyczek od wtryskow, cewek itp. i tam juz dokladne sprawdzanie, kabelek po kabelku. Jakbym byl na Twoim miejscu, pokusilbym sie o rozpiske wszystkich pinow sterownika silnika, wraz z kolorami kabli, wzial miernik do reki i sprawdzal czy kazda wtyczka czujnikow, wtryskow,cewek, przepustnicy itp itd, ma przeplyw , dodatkowo ruszajac aby wykluczyc sporadyczne zwarcia. jak widzisz troche roboty jest, wiec nie wiem dlaczego nie chcesz kupic innej wiazki... z gazem nie ma problemow jesli nie boisz sie lutownicy. o stara wiazka posluzy jako sciaga. Powiedz mi, jak jezdzi na gazie?