Strona 15 z 16 PierwszyPierwszy ... 513141516 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 141 do 150 z 153

Wątek: Spory problem m62, wibracje silnika po odpaleniu

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2011
    Posty
    171
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    berlin
    bezpieczniki nic do tego nie maja, motornotprogramm nie zapali sie od bezpiecznika.. a jak juz to palilby sie stale... z tego co pamietam, pisales ze twoja wiazka jest w niezbyt dobrym stanie, wiec chyba kazda uzywka bedzie lepsza od Twojej.. jesli uwazasz inaczej , to nie potrafie Ci pomoc... albo sam naprawisz, albo wymienisz.... w mojej pierwszej e38 z 95r wiazka byla idealnie sprawna,druga wiazka jaka kupilem z silikiem, rowzniez sprawna w 100%, 3 wiazka jaka mam w aucie, takze jest sprawna, wiec sadze smialo, ze jesli ktos sprzedaje uzywke na allegro, to takze bedzie 100 sprawna i z pewnoscia lepsza od Twojej. Oryginalna wiazka, nie grzebana nie bedzie sie spusc , to nie jest ford by izolacje parcialy jak opony w chinskich taczkach. Ty masz grzebane i naj****e cos z tego co piszesz wiec albo determinacja i usuniecie samodzielnie uszkodzenia,albo kupno wiazki.

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    224
    BMW
    740i 1999r
    Skąd
    Nowy Sącz
    Martwi mnie tylko jeszcze to wspomaganie ma pół gwizdka, w sumie zrypało się po tych zabawach z kolektorem i tak samo po tym pojawiła się kontrolka akumulatora.
    Mam wrażenie, że jeszcze gdzieś ciągnie lewe, wspomaganie się zapowietrza i chodzi w połowie. Bo jak odpalę i musnę lekko gaz to słychać takie zassanie powietrza a samochód dostaje takiej wibracji. Żuczek wie o czym mówię.

    No i to dymienie, teraz przy 0 stopni tak dymi, że przez tylną szybę nic nie widać jak stoi.

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    jako ze zaczynalem z podobnymi objawami jak poczatek tego watku, czyli:
    - silnik mozno trezesie sie na zimnym, lub jak jest zimno
    - falują obroty, brak mocy
    - na wyzszych obrotach jest ok
    - gasnie czasem
    - czuc benzyne (nie pali na wszystkich cylindrach)
    - jak sie rozgrzeje wszystko jest ok

    diagnoza:
    popsikałęm sobie brak cleanerem po silniku obserwując na testerze korekty krotkoteminowe i doszedlem do wniosku ze jest kupa lewego powietrza w wielu miejscach (co zreszta potwierdzaly korekty długoterminowe)

    to napisze co mi pomoglo (a przynajmniej mam taką nadzieję - kilka dni jest już ok):
    wymiana wszystkich uszczelek dolotu i wszselikich gum tam i rurek (rurka separatora oleju, oringi wszytkie, uszzeliki przepustnicy, odmy, sama odma, jakies oringi, uszczelki pod kolektor), niektore uszczelki kruszyły się w palcach

    efekt:
    no i prosze korekty dlugotereminowe wrocily do małych % (typu +- 2-3% z wcześniejszych +15-20) , pali ładnie (poza mocno głośnym terkotaniem przez 3 sek), nie trzesie się, nie gasnie, nie ma check engina, kultura pracy idelana, brak błędów

    koszt czesci:
    koszt uszczelek i rurki itp to jakieś ~600zl? (pod kolektor zaminniki ajusa)
    przy okazji jak już kolektor był zdejmowany kazałem wymienić miskę wody pomiędzy blokami (bo sie naczytalem ze podcieka ludziom), uszczelki tylnej magistrali wodnej, cześć węży wody - klikaset zl wiecej za części, ale bedzie spokoj

    ..to tak dla tych co dalej walczą

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    224
    BMW
    740i 1999r
    Skąd
    Nowy Sącz
    Ponownie odświeżam temat a więc tak po naprawie lewego powietrza samochód wciąż bujało, mniej lub bardziej. Przy dodawaniu gazu samochód trzepało i kompletnie nie szedł, trzeba było lekko wciskać gaz bo jak dało się go mocno to tylko wibracje a z rur dymił jak elektrownia.

    W końcu się wkurzyłem w nocy zobaczyłem pod osłony cewek i co? Praktycznie z 6-7 a może nawet wszystkich cewek widać iskrę, nie tyle co z fajek gumowych co z cewek jak gdyby z ich górnej części między tym elementem od góry z napisem a tym pod nim, widać co jakiś czas (czemu towarzyszy wibracja silnikiem) taką niebieską poświatę, ale dlaczego prawie na wszystkich? Czy jest jakiś regulator napięcia który by odpowiadał za prąd który jest do nich dostarczany? Czy może prawie wszystkie cewki siadły?! Dodam że świeci się ikona akumulatora , ładowanie 12,3 do 13,7 wspomaganie chodzi w połowie.

    Jeśli to cewki to czy ma ktoś pomysł na to co zrobić? Kupić nowe czy używane, są jakieś zamienniki na allegro cewek po 68 zł ale na ile to warte?
    Ostatnio edytowane przez Piotr_R ; 29-12-2012 o 20:22

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik Awatar chester
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    361
    BMW
    E66 730Ld
    Skąd
    Górny Śląsk
    Co do ikony akumulatora to pewnie masz uszkodzony regulator napięcia na alternatorze - miałem identyczną sytuację - świeciło się ale nie rozładowywało akumulatora. Co do cewek to tylko nowe - jaką masz pewność, że te używane pochodzą. Zamiennik z Allegro - najlepiej jeśli masz blisko do sklepu aby w razie reklamacji (gwarancji) nie trzeba było wysyłać. Jeśli wymienisz cewki to i świece musisz wymienić - aby było zgodnie z technologią (czyt. warunkami gwarancji). Nowe cewki Boscha to ok 170 zl za szt.

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    224
    BMW
    740i 1999r
    Skąd
    Nowy Sącz
    Czyli, że to cewki a nie jakiś przekaźnik, który wysyła do nich prąd? Bo strasznie się dziwie, bo prawie wszystkie walą piorunami. A ten regulator to jaki koszt robota+części.

    W obecnej chwili stać mnie tylko na to

    http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-bm...874756441.html

    Będzie coś z tego?
    Ostatnio edytowane przez Piotr_R ; 29-12-2012 o 20:51

  7. #7
    Vip Vip Awatar artas270
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    332
    BMW
    Bmw 740i 4.4l
    Skąd
    Gdańsk
    U mnie co jakiś czas też tak bujało ale tylko z rana ,wymieniłem cewki Bosh nowe koszt 30zł za sztuke ,wszystkie świece nowe i tego typu problemy z głowy.Przy okazji wymieniłem odme i uszczelki pokryw zaworów.Ps :Kup nowe części .

  8. #8
    marcin.b11
    Gość
    u mnie też czasem buja i chwile temu zobaczyłem pod maske bez osłon i wszystkie cewki jakby na boku błyskały ;/ pewnie tak ma nie byc? a świece ngk i gumki ostatnio zmieniłem

  9. #9
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    224
    BMW
    740i 1999r
    Skąd
    Nowy Sącz
    No to u mnie dokładnie jest to samo, prawie wszystko walą piorunami i jeszcze słychać, że gdzieś iska skacze jak by gdzieś o masę, takie strzelanie po czym pojawia się uderzenie, wibracja po silniku, brak mocy, przy dodawaniu gazu telepanie. Kolego gdzie kupiłeś te cewki boscha po 30 zł sztuka?! Ja zamówiłem kompletne po 20 zł (używane), od sprawdzonego sprzedawcy, więc na 99% będą dobre.

  10. #10
    marcin.b11
    Gość
    ja mam w zapasie 8 szt używek ale czy dobre są 100% pewności nie mam, muszę zamienić i zobaczyć

Podobne wątki

  1. [silnik] Płyn chłodzący. oraz spory problem.
    Przez kyky7er w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 16-12-2011, 20:58
  2. [skrzynia] spory problem po regeneracji skrzyni
    Przez egz3 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 22-08-2011, 10:21
  3. szyberdach spory problem
    Przez Przemik w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-11-2010, 14:54
  4. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 05-09-2010, 17:23
  5. [ elektronika] Klimatronik spory problem
    Przez SzeryfA3 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-08-2010, 10:55

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •