Strona 14 z 16 PierwszyPierwszy ... 41213141516 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 131 do 140 z 153

Wątek: Spory problem m62, wibracje silnika po odpaleniu

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2011
    Posty
    171
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    berlin
    z tego co pamietam, wiazke masz rzezbiona dosc mocno? na allegro od 80zl mozna znalezc wiec koszta zadne a warto....

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    224
    BMW
    740i 1999r
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiązkę, będę szarpał razem ze skrzynią, a jej wymiana to nie taka prosta, bo jeszcze jest gaz. Jak kupie skrzynie to wiązkę i tak muszę zmieniać więc pójdę za ciosem. Najchętniej bym kupił od kogoś całą 5hp24 oraz wiązkę, tylko nie łatwo znaleźć dokładnie taką jak potrzebuje, z racji ubogich i kiepskiej jakości zdjęć w aukcjach. Ale zobaczymy a razie czekam może ktoś z innymi błędami pomoże, szczególnie ze wspomaganiem.

    Coś poruszałem przy wiązce i nieco ustało jednak po resecie, chwile jedzie normalnie a po 3-4 minutach traci moc. Jak stanę i dodam gazu to zaczyna ruszać mozolnie z bujaniem. Przez przypadek usłyszałem przy ściągniętej osłonie cewek jak by skakanie gdzieś iskry, ale nigdzie nic nie widzę żeby coś się błyskało, a same fajki są nie popękane oraz mają dobrą oporność.

    Już sam nie wiem, fajki ?! Psikałem w nie plakiem i za którym razem coś tam zareagowało

    Czy takie będą pasować ? http://allegro.pl/wtyczka-fajka-swie...831775083.html moja maja 1,8 ohm a te mają 1 ale w opisie pisze, że mogą być do m62, to jak to już jest?
    Ostatnio edytowane przez Piotr_R ; 29-11-2012 o 15:19

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    321
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    WLKP
    Blog
    19
    Cytat Zamieszczone przez Piotr_R Zobacz posta
    Już sam nie wiem, fajki ?! Psikałem w nie plakiem i za którym razem coś tam zareagowało
    Już pisałem wczesniej, że to pewnie wiązka. m62 ma wysoką temperature, pod maską jest naprawde gorąco. Wiązka nie wytrzymuje, wystarczy popatrzeć jak schodzą takie wiązki u ludzi ogarniających części. Tym bardziej że mówisz, że przy poruszeniu wiązką coś sie dzieje
    e38 m62TUb44 740i

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    224
    BMW
    740i 1999r
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wibracje sporo odpuściły, przez co nie wiem. Jednak nadal minimalnie bije ale to dosłownie minimalnie, a może tak ma być a ja jestem przeczulony.

    Co pozostało, nadal świeci się kontrolka akumulatora, ładowanie na poziomie 13,5-13,9 średni jednak 13,6-13,7 przy hamowaniu potrafi spaść do 12,5 V.
    Nadal w czasie jazdy wyskakuje komunikat motorlprogranm (pisane dosłownie tak jak napisałem).
    Brak mocy - kręci się do 1,5 obrotów, jazda w mieście to koszmar można łatwo spowodować wypadek.

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2011
    Posty
    171
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    berlin
    czyli dalej gdzies zwara
    Wiazke mozesz wymienic bez zmiany skrzyni, moim zdaniem dopiero to pomoze ,bo ewidentnie z tego co piszesz, masz problem w kablach,nie jest to takie trudne jakim sie wydaje.
    Opcja nr 2. rozcinanie izolacji i sprawdzanie kabelek po kabelku, i izolowanie na nowo. Sprawdzales czy pod pokrywa oslaniajaca bezpieczniki i kompy, jest sucho? odpinales kompy kiedys?

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    224
    BMW
    740i 1999r
    Skąd
    Nowy Sącz
    Kiedyś tam rozpinałem coś. Właśnie mocno się zastanawiam dlaczego dalej traci moc i ten motor program skoro wszystko wymienione. Jak znajdę kilka godzin to postaram się to wszystko wyciągnąć włącznie ze skrzynką bezpieczników. Robota do zrobienia ale trzeba mieć kanał, a ja go nie mam. Tylko czy z tym wspomaganiem i tymi błędami mi ktoś pomoże, co to tam się dzieje.

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2011
    Posty
    171
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    berlin
    napierw musisz ogarnac wiazke, bledy moga byc spowodowane wlasnie jakimis defektami wiazki elektrycznej.
    Kanalu nie potrzebujesz by wyjac kompy i sprawdzic wiazke na gorze silnika. Pod autem masz jedynie 2 wtyczki od skrzyni biegow , 2 badz 4 do sond, i wtyczke do czujnika obrotow walu. Nie masz bleow skrzyni i sond, wiec zajmij sie gora. odkrecasz pokrywe sterownikow, odpinasz wszystkie wtyczki od sterownikow + 4 wtyczki laczace z dalsza wiazka i zobacz jak wygladaja wejscia pinow, czy zade nie jest zasniedziale, przypalone itp, pozniniej lecisz dalej po kablach, ruszasz,zginasz i patrzysz czy aby nie ma jakiegos uszkodzenia izolacji, az dojdziesz do plastikowych pokrywek wtyczek od wtryskow, cewek itp. i tam juz dokladne sprawdzanie, kabelek po kabelku. Jakbym byl na Twoim miejscu, pokusilbym sie o rozpiske wszystkich pinow sterownika silnika, wraz z kolorami kabli, wzial miernik do reki i sprawdzal czy kazda wtyczka czujnikow, wtryskow,cewek, przepustnicy itp itd, ma przeplyw , dodatkowo ruszajac aby wykluczyc sporadyczne zwarcia. jak widzisz troche roboty jest, wiec nie wiem dlaczego nie chcesz kupic innej wiazki... z gazem nie ma problemow jesli nie boisz sie lutownicy. o stara wiazka posluzy jako sciaga. Powiedz mi, jak jezdzi na gazie?

  8. #8
    (pre) Neo Katechu Men Vip Awatar hatecraft
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,088
    BMW
    735i - E38 FL Aut.
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    7
    Cytat Zamieszczone przez Grzesiek740 Zobacz posta
    Kanalu nie potrzebujesz by wyjac kompy i sprawdzic wiazke na gorze silnika.
    Ja polecam najpierw wymienić wiązkę a potem ją mierzyć jak już będzie wyjęta.
    No i koniecznie diagnoza INPA / DIS
    Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...

    Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
    G. K. Chesterton

  9. #9
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2011
    Posty
    171
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    berlin
    Cytat Zamieszczone przez hatecraft Zobacz posta
    Ja polecam najpierw wymienić wiązkę a potem ją mierzyć jak już będzie wyjęta.
    No i koniecznie diagnoza INPA / DIS
    kolega byl juz na inpie , a to jego wyniki

    [LEFT][LEFT][RIGHT][CENTER][LEFT]RESULT: 6 errors in error memory !-------------------------------------------------------------
    150 EV1 von Zyl. 1
    Error frequency : 7 Logistic counter: 40
    Error occured 1. times at:
    Motordrehzahl 80.00 /min Motortemperatur 101.25 Grd C Versorgungsspannung 10.55 V Regelfaktor Bank1 1.00
    Error occured 2. times at:
    Motordrehzahl 80.00 /min Motortemperatur 104.25 Grd C Versorgungsspannung 10.46 V Regelfaktor Bank1 1.00
    Error occured 3. times at:
    Motordrehzahl 160.00 /min Motortemperatur 99.00 Grd C Versorgungsspannung 10.93 V Regelfaktor Bank1 1.00
    -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Signal-/Pfadunterbrechung aktuell, -- -- -- Signal-/Pfadunterbrechung Initial, -- -- -- -- -- -- Fehler sporadisch -- -- -------------------------------------------------------------
    165 Endstufe VANOS
    Error frequency : 1 Logistic counter: 40

    Motordrehzahl 120.00 /min Motortemperatur 101.25 Grd C Versorgungsspannung 10.93 V wnwi1_u 0.00 Grad KW
    Fehler momentan vorhanden -- -- -- -- -- -- -- -- -- Signal-/Pfadunterbrechung aktuell, -- -- -- Signal-/Pfadunterbrechung Initial, -- E-Flag entprellt CARB-entprellt SCATT-aktiv -- -- -- -- -- -------------------------------------------------------------
    85 Sekundaerluftventil Endstufe
    Error frequency : 1 Logistic counter: 40
    Motordrehzahl 120.00 /min Motortemperatur 101.25 Grd C Ansauglufttemperatur 30.00 Grd C Versorgungsspannung 10.93 V
    Fehler momentan vorhanden -- -- -- -- -- -- -- -- -- Signal-/Pfadunterbrechung aktuell, -- -- -- Signal-/Pfadunterbrechung Initial, -- E-Flag entprellt CARB-entprellt SCATT-aktiv -- -- -- -- -- -------------------------------------------------------------

    166 Endstufe VANOS Bank 2
    Error frequency : 1 Logistic counter: 40
    Motordrehzahl 160.00 /min Motortemperatur 101.25 Grd C Versorgungsspannung 10.93 V wnwi2_u 0.00 Grad KW
    Fehler momentan vorhanden -- -- -- -- -- -- -- -- -- Signal-/Pfadunterbrechung aktuell, -- -- -- Signal-/Pfadunterbrechung Initial, -- E-Flag entprellt CARB-entprellt SCATT-aktiv -- -- -- -- -- -------------------------------------------------------------
    114 Nockenwellengeber Bank 2
    Error frequency : 1 Logistic counter: 40
    Motordrehzahl 1200.00 /min Motortemperatur 101.25 Grd C Umgebungstemperatur 143.25 Grd C Versorgungsspannung 11.40 V
    Fehler momentan vorhanden -- -- -- -- -- -- -- aktuell zu gross, -- -- -- -- -- -- Initial unplausibel, E-Flag entprellt CARB-entprellt SCATT-aktiv -- -- --

    -- -- -------------------------------------------------------------
    33 Nockenwellensteuerung
    Error frequency : 1 Logistic counter: 40
    Motordrehzahl 560.00 /min Motortemperatur 101.25 Grd C wnwi1_u -1.00 Grad KW tanwrhf_0_A 60.01 % TV
    Fehler momentan vorhanden -- -- -- Adaptionswert Spaetanschlag nicht plausibel aktuell, -- -- -- Adaptionswert Spaetanschlag nicht plausibel Initial, -- -- E-Flag entprellt CARB-entprellt SCATT-aktiv -- -- -- -- -- ================================================== ===========

    ja tez wyjalbym wiazke bo prosciej i szybciej pozniej idzie,ale bez kanalu bedze mial ciezko z odpieciem wtyczek od skrzyni, w szczegolnosci ta glowna od tylu skrzynki -o ile odpiecie jest w miare wykonalne, to z podlaczeniem jest gmnastyka :)

  10. #10
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    224
    BMW
    740i 1999r
    Skąd
    Nowy Sącz
    Na razie powalczę od góry. Na gazie chodzi tak samo słabo. Przelecę jeszcze wszystkie bezpieczniki z przodu i z tyłu. Wymiana wiązki też nie koniecznie może dać oczekiwany efekty, ponieważ kupuje kolejną używkę, którą może mieć jakiś feler.

Podobne wątki

  1. [silnik] Płyn chłodzący. oraz spory problem.
    Przez kyky7er w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 16-12-2011, 19:58
  2. [skrzynia] spory problem po regeneracji skrzyni
    Przez egz3 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 22-08-2011, 09:21
  3. szyberdach spory problem
    Przez Przemik w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-11-2010, 13:54
  4. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 05-09-2010, 16:23
  5. [ elektronika] Klimatronik spory problem
    Przez SzeryfA3 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-08-2010, 09:55

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •