Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Płyn chłodzący. oraz spory problem.

  1. #1
    Vip Vip
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    724
    BMW
    E32 730 I m30b30
    Skąd
    Lublin
    Blog
    1

    Płyn chłodzący. oraz spory problem.

    Witam tu znowu kyky7er. Mam takowy problem gdyż. Ostatnio miałem przygodę którą opisze w następujący sposób. Jakiś spory czas temu wyskoczył mi komunikat KUHLWASSERSTAND więc bez zwłocznie doałem petrygo i git. Po przejechaniu zaplanowanej trasy zatrzymuje się pod domem wysiadam z auta a moj wzrok przykuwa obraz czegoś parującego pod maską zaglądam a tam :

    Po zapachu da się wywnioskować ze to płyn chłodzący i wszystkie paski oraz koła od wspomagania , klimatyzacji pompy wody są całe w płynie chłodzącym.

    Teraz pytanie jaka może być przyczyna takiego czegoś ? . Termostat wymieniałem kilka dni temu wszystkie uszczelki pozakładałem tak jak przykazano. Stan płynu chłodzącego jest uzupelłniony i układ odpowietrzony. Prosił bym o pomoc. pozdrawiam

  2. #2
    Vip Vip Awatar jarek88
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    2,905
    BMW
    E32 730i R6 90' , E32 740iA 93'
    Skąd
    Tomaszów Mazowiecki
    Blog
    20
    pompa wody

  3. #3
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,285
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    Lub po prostu dziurawy wąż.Jak jedziesz spokojnie nic sie nie dzieje,jak zaczniesz trochę jechać na wyższych obrotach robi się ciśnienie i dziurką płyn leci na wiatrak i z wiatraka dalej.

    Miałem kiedyś podobny problem chociaż pompa wody też może być

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    630
    BMW
    m60b40
    Skąd
    ZGY!
    albo dobrze nie odpowietrzyles i cisnienie gdzies wywalilo?moze korek odpowietrzajacy nie dokreciles??:P
    rowniez obstawial bym pompe:)

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Marek_JWe
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    209
    BMW
    E38 725 TDS
    Skąd
    Wlkp Jastrowie
    A nie jest tak że M60 samo się odpowietrza?

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik Awatar KAREP
    Dołączył
    Dec 2011
    Posty
    141
    BMW
    E34
    Skąd
    Pomorze
    Blog
    1
    teoretycznie na równym sam się odpowietrza, ale warto choć chwilkę poświęcić i sprawdzić - zwłaszcza po jakiś zmianach w ukł. chłodzenia
    pzdr!

  7. #7
    Doświadczony Użytkownik Awatar arturo193
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    2,178
    BMW
    W planach E38 750i
    Skąd
    Norwegia
    Sprawdź czy pokrywa termostatu jest OK...u mnie w M60 miałem wyciek właśnie spod tej plastikowej osłony termostatu i po wymianie uszczelki problem ustał ale nie całkowicie...nadal się poci w tamtym miejcu,kupiłem nową osłonę w serwisie ale nadal czeka na wymianę:D.U mojej koleżanki ten plastik po prostu pękł ze starości i pryskało płynem po mocnym rozgrzaniu silnika.Pozdrawiam.
    Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...

  8. #8
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    463
    BMW
    BMW 745 I e65 2005r
    Skąd
    Opole
    Cytat Zamieszczone przez Dzuda Zobacz posta
    Lub po prostu dziurawy wąż.Jak jedziesz spokojnie nic sie nie dzieje,jak zaczniesz trochę jechać na wyższych obrotach robi się ciśnienie i dziurką płyn leci na wiatrak i z wiatraka dalej.

    Miałem kiedyś podobny problem chociaż pompa wody też może być
    Podpisuje się pod tym, miałem taką samą sytuacje. Przy normalnie jeździe i na postoju nie było opcji żeby znaleźć miejsce wycieku, dopiero jak się depnęło było wytwarzane odpowiednie ciśnienie i przez pęknięcie na króćcu uciekał płyn. Żeby znaleźć miejsce wycieku podaj ciśnienie z kompresora do chłodnicy (tylko nie za duże) i będziesz wiedział gdzie ucieka płyn.

  9. #9
    Vip Vip
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    724
    BMW
    E32 730 I m30b30
    Skąd
    Lublin
    Blog
    1
    Extra pomoc 1 klasa :) wyciek usunięty. Teraz Druga sprawa piszę tutaj bo nie chciałem zakładać 2 tematu.Jak wcyciągnąć alternator z m60. Odkręciłem wszystkie śruby mocujące jednak jeszcze napinacz paska mi przeszkadza czy jego się jakoś zdejmuje cz jest jakiś inny sposób na wyjęcie alternatora ? Prosił bym bardzo o pomoc pozdrawiam Kamil.

  10. #10
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    92
    BMW
    E32
    Skąd
    Wrocław
    Nie wiem jak jest w M60, ale zazwyczaj wyjmuje sie śrubę samego napinacza (tę z zębatą koronką) po odkręceniu nakrętki z tyłu. Cały napinacz również powinien dać się odkręcić.pzdr!

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •