Pokaż wyniki od 1 do 10 z 285

Wątek: Drgania kierownicy!!miedzy 80km/h-110km/h juz nie ma co wymienic wszystko nowe!!

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    112
    BMW
    e65 745i
    Skąd
    jesteś ?
    Cytat Zamieszczone przez tuczi77 Zobacz posta
    Co to znaczy przyćmiły? Większe felgi zazwyczaj potęguja efekt i właśnie uwydatniają niedoskonałości w układzie zawieszenia. Skoro u Ciebie było odwrotnie to może szukaj przyczyny w felgach 16". Może są krzywe, a może mają pomalowaną lub mocno zanieczyszczoną powierzchnię styku z tarczą?
    Przy dużych felgach drgania się minimalizowały. O felgach 16" myślałem już na samym początku problemu, były sprawdzane są proste. Montowałem również inne kolegi 16" styling 6 z e38 (również proste-sprawdzone) z różnymi oponami. Opony nowe, używane, markowe, chińczyki i jeden kij.

    Wydawało mi się, że jest odwrotnie, skoro sam układ wspomagania chodzi ciężej na 18" niż na 16" to sądziłem, że duże felgi biorą więcej na siebie i przez to problem się minimalizuje.

    Podobnie sytuacja wygląda z luzem na kierownicy tzn na 18" felgach luz jest praktycznie zerowy i toporny, zaś przy 16" felgach luz na kierownicy jest wyczuwalny i w zasadzie na postoju kierownicą obracam jednym palcem dookoła.
    Ostatnio edytowane przez hubabuba ; 23-02-2016 o 15:17

  2. #2
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,300
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez hubabuba Zobacz posta
    Przy dużych felgach drgania się minimalizowały. O felgach 16" myślałem już na samym początku problemu, były sprawdzane są proste. Montowałem również inne kolegi 16" styling 6 z e38 (również proste-sprawdzone) z różnymi oponami. Opony nowe, używane, markowe, chińczyki i jeden kij.

    Wydawało mi się, że jest odwrotnie, skoro sam układ wspomagania chodzi ciężej na 18" niż na 16" to sądziłem, że duże felgi biorą więcej na siebie i przez to problem się minimalizuje.

    Podobnie sytuacja wygląda z luzem na kierownicy tzn na 18" felgach luz jest praktycznie zerowy i toporny, zaś przy 16" felgach luz na kierownicy jest wyczuwalny i w zasadzie na postoju kierownicą obracam jednym palcem dookoła.
    Szukaj przyczyny w kołach. Opony, felgi, otwór centrujący (może to są felgi z E39).

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    112
    BMW
    e65 745i
    Skąd
    jesteś ?
    Cytat Zamieszczone przez tuczi77 Zobacz posta
    Szukaj przyczyny w kołach. Opony, felgi, otwór centrujący (może to są felgi z E39).
    Przerzuciłem już kilka kompletów 16", 18", 19", w tym różne opony. Wszystkie 16" były proste i wyważane z nowymi jak i używanymi oponami. Spróbuję jeszcze wymienić amortyzatory, ale to już chyba ostatnie podejście. Na koniec zostawię sobie wisienkę w postaci przekładni. Po tym jak nie będzie poprawy to kupuje a3 :D

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •