Strona 16 z 29 PierwszyPierwszy ... 6141516171826 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 151 do 160 z 285

Wątek: Drgania kierownicy!!miedzy 80km/h-110km/h juz nie ma co wymienic wszystko nowe!!

  1. #151
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    175
    BMW
    e38 740 1999r m62
    Skąd
    Toruń
    siema.Miro jade na to wywazarke jakos na dniach zobaczymu co z tego wyjdzie.Nie bede sobie robil nadziei zbyt duzej, zobqczymy po prostu o efektach napisze :-) i teraz pytanie do wszystkich.Czy istnieje TEST DROGOWY CALEGO ZAWIESZENIA E SIE WJEZDZA CALYM SAMOCHODEM I JEDZIE ???
    Nie szarpaki ze samochod sie nie porusza tylko cos jakby hamownia podwoziowa.

  2. #152
    (pre) Neo Katechu Men Vip Awatar hatecraft
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,088
    BMW
    735i - E38 FL Aut.
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    7
    Z mojego doświadczenia:
    1) Pojechałem na wyważanie kół - przed zlotem
    2) Nadal były drgania -- jakby coraz większe, wracając (ponad 300 km) musiałem grzać 130 albo wlec się 70. Brak słów.
    3) Pojechałem na wyważanie -- od nowa, w innym zakładzie.
    4) Tuż po wyważeniu było i-de-al-nie!
    5) Po kilku tysiach km nadal jest bardzo dobrze -- mam tarcze do wymiany i to może być przyczyną.
    Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...

    Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
    G. K. Chesterton

  3. #153
    Doświadczony Użytkownik Awatar Roobs
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    1,433
    BMW
    E65 740D, E71- X6
    Skąd
    Wrocław
    Moim zdaniem, problemu nie rozwiąże. Jak "bicie" zależne byłoby od któregoś z tych elementów to widoczne bedzie na zwykłej wyważarce i to gołym okiem.Mimo takiej wady wyważarka wskaże pomiar "0-0" po doklejeniu, ale tzw nierówne toczenie(np. wada opony) bedzie dalej i do tego nie trzeba żadnej maszyny a wiedzy. Często kierowcy sami sobie są winni bo nie dopuszczają wiadomości do siebie że oponę trzeba zmienić wcześniej a nie wtedy gdy wychodzą już druty:D

    PS
    Hate...
    Bardzo często znane są przypadki że "bicie" wystepuje po zmianie tarcz...najzwyklej w świecie nowe tarcze też z marszu padają jak są "średniej" jakośći producenta. Zakładam tylko oryginał.
    Ostatnio edytowane przez Roobs ; 28-09-2012 o 11:15

  4. #154
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    90% wulkanizatorów robi na starych a jak nie starych to napewno rozkalibrowanych maszynach a w dodatku nie wiedzą co robią. Ja juz nigdy wiecej nie pojade do żadnego takiego goscia. Jak nie ma huntera ,to nie wiem jak by sie starał , nie zrobi tego porządnie.Takie patrzenie bije nie bije to ja mam w dup.. . Tarcze przeciez tez mozna sprawdzic czy maja bicie.Nalezy zrobic pomiar bicia osiowego jej powierzchni roboczej, a jeśli są wątpliwości, to również płaszczyzny oporowej piasty koła. Do tego tez jest urządzenie.

  5. #155
    Doświadczony Użytkownik Awatar Roobs
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    1,433
    BMW
    E65 740D, E71- X6
    Skąd
    Wrocław
    Być może w twojej okolicy tylko tacy są, co mają zajechany sprzęt i marną wiedzę:D I łapią na gadkę o super sprzęcie mało rozgarniętych klientów :D Pokaż mi swoją opone z felgą a powiem Ci bez zakładania na tą cud maszynę co jest warta
    Jeśli bicie zależne jest tylko od opony-felgi to aby stwierdzić wystarczy średniej jakośći sprawna wyważarka i jako taki serwisant.
    Możliwe że maszyna bardziej określi to w procentach, ale jakie to ma znaczenie jak opona jest i tak zje...ana :D

  6. #156
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Wiesz co to takie gadanie. Nowe opony,nowe felgi bedziesz miał i zrobią Ci takie kilokramy ,że nie masz pojęcia. Możesz w tym momencie na dziesieciu wyważarkach miec 0/0 ,żadnego bicia a kilogramy są i robią swoje. Czym wieksza felga i opona tym wieksze prawdopodobieństwo takiego zjawiska a w tym momencie masz drgania na kierownicy gratis. Jeżeli BMW by było przednionapędowe wtedy możesz tego nie czuć poniewaz koła ciągną a w tylnych napędowcach przód musi byc idealny poniewaz jest bez oporów wymuszonych i każde byle gów.o przekłada sie na kierownicę.(niestety) Pozdrawiam!

  7. #157
    Doświadczony Użytkownik Awatar Roobs
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    1,433
    BMW
    E65 740D, E71- X6
    Skąd
    Wrocław
    Wibrację będziesz miał jak coś jest zrypane albo wadliwe, winę za to ponosi sam właściciel auta-kierowca. Dobry serwisant powie ci, tzn bedzie wiedział jak danego producenta opone założyć, gdzie jest tzw punkt zerowy i w jakim miejscu na feldze powinien opone załozyć. Opona w pierwszej fazie montażu już powinna byc odpowiednio osadzona, nie znaczy że wszystkie w tym samym miejscu! To jest wiedza a nie sprzęt!
    Temat rzeka, nie ulegaj picowaniu o cud maszynach. Trzeba mieć kogoś od zawieszeń i to najlepiej od danej marki który widzi i czuje to czego maszyna nie zawsze wykaże...oraz zakładać tylko dobre opony.

  8. #158
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Tak Masz 100% racji i zgadzam sie ze wszystkim co napisałes,tylko ilu jest takich serwisantów. Chodziło mi własnie o to ,że firma która ma taki drogi sprzet ma z reguły przeszkolonych w tym kierunku fachowców a ten super sprzet daje im te mozliwosci których nie ma zwykły wulkanizator. Oczywiscie ,że miec sprzet to nie wszystko ale trzeba go jeszcze rozumiec i umieć obsługiwać. Co do stanu zawieszenia nie ma dyskusji że musiy być na 1000%. Nawet głupi łącznik stabilizatora umie uprzykrzyć życie.Ale nie dziw sie jak niektórzy zakładają felgi z e39 bez pierscienia a potem książki piszą. Pozdrawiam

  9. #159
    Doświadczony Użytkownik Awatar Roobs
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    1,433
    BMW
    E65 740D, E71- X6
    Skąd
    Wrocław
    Fakt mało jest, mi selekcja zajęła prawie 20 lat:D Do dzisiejszego dnia "poprawiam" błedy niektórych naprawiaczy, których omijam szerokim łukiem :( I jeszcze pytaja dlaczego nie przyjezdzam z autem.
    Otarłem sie trochę o sprzet wulkanizacyjny i daje dobra radę. Jak na korekty opony jedziesz na jakieś tam Huntery bo zasadnicza wywazarka "wariuje" to koniecznie powinieneś zmienić ogumienie czy felgi.

  10. #160
    Vip Vip Awatar kruger32
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,827
    BMW
    BMW e38 750 il audi a8 d3 4.2tdi exlusive
    Skąd
    Bielsko
    panowie zróbcie to na nowej wyważarce pokaże 00 obróć koło o 90 lub 180 stopni pokaże 15 /20 bicia i możesz tak wywarzać na zwykłych wyważarkach do bólu

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •