Strona 25 z 29 PierwszyPierwszy ... 152324252627 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 241 do 250 z 285

Wątek: Drgania kierownicy!!miedzy 80km/h-110km/h juz nie ma co wymienic wszystko nowe!!

  1. #241
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez kruger32 Zobacz posta
    bumerangi lemfordera oferowane na np. allegro które ja zakupiłem miały wprasowane najtańsze tuleje rozleciały się po 1000km biło kierownicą całą budą syf kłopot z reklamacją bo trzeba odesłać je w całości i czekać 2 tygodnie a auto na kobyłkach ma stać machnąłem ręką i zakupiłem ori oem i wprasowałem do praktycznie nowych wachaczy
    No właśnie ostatnio też kupiłembumerangi na allegro, tuleje jak mówisz (wyglądały jak te za 25 zł z allegro) i wytrzymały krótko bardzo, a potem jak kupiłem tuleje lemforder ze sklepu to były zupełnie inne (producent contico, zupełnie inny wygląd). Bardzo podejrzane to...

  2. #242
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    112
    BMW
    e65 745i
    Skąd
    jesteś ?
    Nie chcę zapeszać bo to dopiero pierwszy dzień testów, ale jak na razie nie ma drgań przy jeździe na wprost od 90 km/h i więcej.

    Auto było z uniesionymi w powietrzu przednimi kołami. Przy energicznym ruszaniu kierownicą (lewo/prawo) słychać było dobiegające stuki z przekładni (do tego był luz na kierownicy)

    Mechanik skręcił minimalnie śrubę kasującą luz na przekładni i przestało stukać. Układ zrobił się precyzyjniejszy, jak na razie nic nie drży, nie stuka nawet po wolnym przejeździe po bruku

    I tu pytanie do Was... Szukać już nowej przekładni ? czy olać i cieszyć się z efektu ?

  3. #243
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2013
    Posty
    33
    BMW
    735iL
    Skąd
    Olsztyn
    To pomaga tylko na chwile, zgadza sie? ;)

  4. #244
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN

    Post

    Olej i ciesz sie jazdą. Luz skasowany bo po to ta sruba tam jest. Jak juz nic sie nie bedzie dało zrobić a będzie uporczywie stukać to oddasz do regeneracji i po sprawie.
    Używkę nigdy nie wiesz jaką kupisz,a samo wyciąganie i zakładanie jest wkurzające .
    P.S. jaki jest sens i logika dzwignięcia auta i opuszczenia? W jaki sposób by to miało niby pomóc ??????

  5. #245
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    112
    BMW
    e65 745i
    Skąd
    jesteś ?
    U mnie ciąg dalszy zmagań z tzw efektem shimmy :) Zauważyłem chyba (tak mi się wydaje) dość istotna ciekawostkę dotyczącą drgań (przy jeździe na wprost oraz hamowaniu).

    W momencie kiedy następują drgania karoserii ruszam sam kierownicą na prawo i lewo i drgania przestają się przenosić na pojazd i jest to nie wyczuwalne. Nie chcę wróżyć z fusów, ale czy to aby nie problem z przekładnią ?

    Dodam co zostało już zrobione do tej pory :

    Wszystkie tarcze i klocki (TRW), tuleje górnych przednich wahaczy (Lemforder), tzw tuleja ramienia wąs (ASO), Kompletna zbieżność z geometrią. Przerzuciłem kilka kompletów felg (wszystkie proste) 16" 18" 19", różne opony (letnie, zimowe) o różnych rozmiarach nowe jak i używane, krzyżak kolumny (bez luzu), skasowany luz na przekładni

    Na następny odstrzał będą szły wahacze przednie.

    Pomożecie ewentualnie wykluczyć problem z przekładnią na podstawie powyższego opisu ?
    Ostatnio edytowane przez hubabuba ; 20-01-2016 o 13:51

  6. #246
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Drązek środkowy ???? Drążki kierownicze ?

  7. #247
    Zaawansowany Użytkownik Awatar bakstg
    Dołączył
    Jan 2016
    Posty
    196
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    Tarnowskie Góry
    Mialem tak samo.. wymiana kompletnego drazka kier. wraz z końcówkami i po problemie

    Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka

  8. #248
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    112
    BMW
    e65 745i
    Skąd
    jesteś ?
    Robię już ostatnie podejście do tego auta, bo jestem wykończony efetem "shimmy"

    Wymieniłem drążek środkowy TRW i końcówki Lemforder. Znowu zostawiłem 1200 zł z robocizną i nic to nie dało. Drgania jak były tak są dalej. Jak wspomniałem ostatnie już podejście i do żyda...

    Czy zużyte amortyzatory przednie mogą mieć na to wpływ ? zaczęło coś stukać z przodu z lewej strony i ewidentnie słychać to przy nagniataniu auta.

  9. #249
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,300
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez hubabuba Zobacz posta
    Robię już ostatnie podejście do tego auta, bo jestem wykończony efetem "shimmy"

    Wymieniłem drążek środkowy TRW i końcówki Lemforder. Znowu zostawiłem 1200 zł z robocizną i nic to nie dało. Drgania jak były tak są dalej. Jak wspomniałem ostatnie już podejście i do żyda...

    Czy zużyte amortyzatory przednie mogą mieć na to wpływ ? zaczęło coś stukać z przodu z lewej strony i ewidentnie słychać to przy nagniataniu auta.
    Oczywiście, że mogą. Nawet ktoś gdzieś ostatnio o tym wspominał na forum.

  10. #250
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Skoro skasowałeś luz na przekładni i problem ustąpił a potem ponownie powrócił to w niej bym szukał problemu. Chociaż oczywiście jak masz coś z amorami to od tego zacznij - bo tak czy siak musisz to zrobić.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •