Też już sporo walczyłem, ale jeszcze nie chodzi jak powinno, muszę używać ciut wiecej siły do kręcenia sterem niż powininem.
Kupiłen nawet nową pompę LUK'a, ale fabrycznie przyszła uszkodzona :D
Na opiłki w układzie zrobiłem taki patent - mycie zbiorniczka wyrównawczego benzyną + neodymowy magnes:
Masz 740i, były w nich pompy LUK'a LF68 które miały wadę fabryczną. Zacierały się, przestawały dawać ciśnienie odpowiednie, ster zaczynał słabiej kręcić a w późniejszym czasie pompa wyła. Część niby zmieniono, jest nowy numer w ETK, ale rzadko która e38 ma pompę wymienioną na tą bez wady. Kupując używkę najczęściej kupuje się pompę z tą wadą i dalej problem zostaje bo używki nie mają już takiego ciśnienia. Ja obecnie mam już trzecią pompę, a nową LUKa którą kupiłem szlak trafił po 30 sekundach od montarzu. Rzadki problem to zaworek servotronik. Jak nie otwiera, to na postoju ciężko się kręci
R6 i diesle mają pompę ZF, nie zdycha tak i regenerowaną można kupić na allegro za super kasę.