Pokaż wyniki od 1 do 10 z 60

Wątek: Butla - dlaczego nie w kole?

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Vip Vip Awatar moloko5
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    3,077
    BMW
    E32 730i R6 ' 87
    Skąd
    Nowy Sącz
    Blog
    7
    Hehe...a ja jeszcze podam inny przykład, który ostatnio miałem przyjemność zaobserwować...przy wymianie kół na letnie w VW passacie...:D

    Cytat Zamieszczone przez szczurek Zobacz posta
    zapas jest potrzebny. może nie w miescie ale na trasach to obowiązkowo. ja bał bym sie jeździć bez zapasu
    Tak...ale kółko w bagażniku nie daje zadnej pewności...gdyż problem może być w tym, że koła (kapcia) z auta nie da się zdjąć, bo po pierwsze jakiś inteligentny mechanik dokręcił koła pistoletem, tak że kluczem na przedłużce nie dało rady odkrecić...w następstwie czego została prawie ukręcona śruba zabezpieczająca....a inna rzecz, to felga stalowa po zimie przyrdzewiała na piaście, której młotem 5-kilowym nie szło zbić...:(
    Na szczęście wszystko udało się jakoś ogarnąć, bo autko oczywiście stało pod domem...ale nie chciałbym osobiście trafić na taki przypadek w trasie mając niby "pewny" zapas w bagażniku...to tak ku przestrodze...;)!!

  2. #2
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,134
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez moloko5 Zobacz posta
    Hehe...a ja jeszcze podam inny przykład, który ostatnio miałem przyjemność zaobserwować...przy wymianie kół na letnie w VW passacie...:D


    Tak...ale kółko w bagażniku nie daje zadnej pewności...gdyż problem może być w tym, że koła (kapcia) z auta nie da się zdjąć, bo po pierwsze jakiś inteligentny mechanik dokręcił koła pistoletem, tak że kluczem na przedłużce nie dało rady odkrecić...w następstwie czego została prawie ukręcona śruba zabezpieczająca....a inna rzecz, to felga stalowa po zimie przyrdzewiała na piaście, której młotem 5-kilowym nie szło zbić...:(
    Na idiotow co dokrecaja sruby zabezpieczajace pneumatem na maxa nie ma sily...

    Na szczescie 7er to nie VW wiec felgi nie przyrdzewaja do piasty :)

    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    163
    BMW
    E38 750il 1995 & E34 535i 1990
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez moloko5 Zobacz posta
    Hehe...a ja jeszcze podam inny przykład, który ostatnio miałem przyjemność zaobserwować...przy wymianie kół na letnie w VW passacie...:D


    Tak...ale kółko w bagażniku nie daje zadnej pewności...gdyż problem może być w tym, że koła (kapcia) z auta nie da się zdjąć, bo po pierwsze jakiś inteligentny mechanik dokręcił koła pistoletem, tak że kluczem na przedłużce nie dało rady odkrecić...w następstwie czego została prawie ukręcona śruba zabezpieczająca....a inna rzecz, to felga stalowa po zimie przyrdzewiała na piaście, której młotem 5-kilowym nie szło zbić...:(
    Na szczęście wszystko udało się jakoś ogarnąć, bo autko oczywiście stało pod domem...ale nie chciałbym osobiście trafić na taki przypadek w trasie mając niby "pewny" zapas w bagażniku...to tak ku przestrodze...;)!!
    Cytat Zamieszczone przez Inur Zobacz posta
    No bez przesady, wykończyć to się może szpera a nie normalny most. Przy 10% różnicy obwodu kół przy 80km/h koronki w satelicie będą obracały się może z prędkością jednego obrotu na sekundę. Od tego most nie ma prawa się rozpaść nawet po przejechaniu kilkunastu tys km. A ASC/DSC trzeba by wyłączyć, to fakt.
    Też miałem przygodę z zapieczonym kołem w trasie, nie szło zbić koła od piasty. Dziadek widział z okna jak się męczę dał mi radę żeby polać COLĄ i odczekać i pójdzie
    pozdro


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •