Pokaż wyniki od 1 do 10 z 60

Wątek: Butla - dlaczego nie w kole?

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Inur
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    394
    BMW
    740iM (M60), M3 GT2
    Skąd
    Poznań
    Auto fabrycznie wyposażone w opony RFT nie posiada czasem obowiązkowo kontrolki ciśnienia opon żeby było wiadomo kiedy ujdzie z niej powietrze? Waga tych opon też nie zachęca, jak ktoś miał w ręku to pewnie wie o czym mówię. Nie wspominając o tym jak auto potem pokonuje nierówności na seryjnych amortyzatorach.

    Czy ktoś mógłby rzucić parametrami tego zbiornika STAKO 88L? W ogóle wielkie dzięki za zdjęcia. Rozbicie nie wygląda jakoś koszmarnie więc chyba warto by było coś w tym kierunku uczynić. 70L brutto to już dobre 500km spokojnej jazdy. Co za luksus :D

    Odnośnie rozkładu masy pewnie ma to sens ale kto przy zdrowych zmysłach jeździ E38 tak że wyważenie jest ważne? Gorzej z przysiadającym tyłkiem i to faktycznie może być problem. Google wskazuje na to że litr LPG waży ok. 630g. Wychodzi więc na to, że różnica między pustą a pełną butlą 88L to ok. 43kg lub odpowiednik dwóch kół wiezionych w bagażniku. Pomijam oczywiście wagę samej butli. Postaram się zmierzyć jutro ile auto przysiada z taką zmianą obciążenia w bagażniku na seryjnych sprężynach. Za niedługo montuję u siebie cały zestaw Eibach / Bilstein B12 więc mam nadzieję że problemu z zapadającymi się sprężynami nie będzie.

    A co do braku zapasu to można kupić dojazdówkę z E60. Chyba udźwignie 7er. Opona szerokości 12cm to już spora oszczędność miejsca :)
    Ostatnio edytowane przez Inur ; 24-03-2012 o 21:19

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •