-
Zaawansowany Użytkownik
Auto fabrycznie wyposażone w opony RFT nie posiada czasem obowiązkowo kontrolki ciśnienia opon żeby było wiadomo kiedy ujdzie z niej powietrze? Waga tych opon też nie zachęca, jak ktoś miał w ręku to pewnie wie o czym mówię. Nie wspominając o tym jak auto potem pokonuje nierówności na seryjnych amortyzatorach.
Czy ktoś mógłby rzucić parametrami tego zbiornika STAKO 88L? W ogóle wielkie dzięki za zdjęcia. Rozbicie nie wygląda jakoś koszmarnie więc chyba warto by było coś w tym kierunku uczynić. 70L brutto to już dobre 500km spokojnej jazdy. Co za luksus :D
Odnośnie rozkładu masy pewnie ma to sens ale kto przy zdrowych zmysłach jeździ E38 tak że wyważenie jest ważne? Gorzej z przysiadającym tyłkiem i to faktycznie może być problem. Google wskazuje na to że litr LPG waży ok. 630g. Wychodzi więc na to, że różnica między pustą a pełną butlą 88L to ok. 43kg lub odpowiednik dwóch kół wiezionych w bagażniku. Pomijam oczywiście wagę samej butli. Postaram się zmierzyć jutro ile auto przysiada z taką zmianą obciążenia w bagażniku na seryjnych sprężynach. Za niedługo montuję u siebie cały zestaw Eibach / Bilstein B12 więc mam nadzieję że problemu z zapadającymi się sprężynami nie będzie.
A co do braku zapasu to można kupić dojazdówkę z E60. Chyba udźwignie 7er. Opona szerokości 12cm to już spora oszczędność miejsca :)
Ostatnio edytowane przez Inur ; 24-03-2012 o 21:19
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum