Pokaż wyniki od 1 do 10 z 82

Wątek: F01 730d

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Cytat Zamieszczone przez damned1 Zobacz posta
    Jaki jest nr OEM bloku z poprawionymi gładziami (cokolwiek to znaczy) i jaki jest nr OEM poprawionego wtrysku (cokolwiek to znaczy)? Próbuję Ci pokazać, że takie argumenty, to żadne argumenty. Ktoś coś sobie kiedyś powiedział i tak poszło pocztą pantoflową, a ja proszę o źródła tej informacji, czyli "Konrektnie! Nazwiska!" :)

    PS.
    A dawno temu w Moskwie na Placu Czerwonym rozdawali rowery.

    PS2.
    W USA się nie cyrtolą z BMW: https://www.bimmerfest.com/forums/sh...817273&page=76
    PS. Wszyscy wiedza, że stonkę zrzucili amerykanie !
    PS2. A w skrócie ?

  2. #2
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,128
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask

    Post

    Cytat Zamieszczone przez Aldik Zobacz posta
    PS2. A w skrócie ?
    W skrocie to pozwali BMW USA do sadu zarzucajac im ze sprzedaja SWIADOMIE auta z silnikami ktore sa nieudane- psuja sie i zuzywaja nadmiernie olej (dot N63)

    a jak sie wczytalem dalej to az wlos sie jezy... auta do 50k mil srednio juz z drugim silnikiem i 3 kompletem wtryskow

    Ostatnio edytowane przez BOSS ; 12-12-2018 o 22:52
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Cytat Zamieszczone przez BOSS Zobacz posta
    W skrocie to pozwali BMW USA do sadu zarzucajac im ze sprzedaja SWIADOMIE auta z silnikami ktore sa nieudane- psuja sie i zuzywaja nadmiernie olej (dot N63)

    a jak sie wczytalem dalej to az wlos sie jezy... auta do 50k mil srednio juz z drugim silnikiem i 3 kompletem wtryskow

    Miałem wrażenie ze w USA już dawno się z tym uporali i każdemu wymieniają silniki gratis

  4. #4
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez BOSS Zobacz posta
    W skrocie to pozwali BMW USA do sadu zarzucajac im ze sprzedaja SWIADOMIE auta z silnikami ktore sa nieudane- psuja sie i zuzywaja nadmiernie olej (dot N63)

    a jak sie wczytalem dalej to az wlos sie jezy... auta do 50k mil srednio juz z drugim silnikiem i 3 kompletem wtryskow

    Trzeba tylko wziąć poprawkę, że u nich paliwa są trochę inne. Moją uwagę bardziej przykuła sprawa z dodatkowymi pompami wody używanymi do schładzania turbosprężarek po zgaszeniu silnika. To jest chyba większa zmora i to też dopada silniki w Europie. Pod maską jest jak w piecu. Silnik N62, który do chłodnych też nie należał, wypada jak sopel lodu przy N63. Od temperatury szwankuje elektronika sterująca tymi pompami (zwyczajnie się topi). Jak w porę się nie zareaguje, to zaczyna się topić wszystko.

  5. #5
    Vip Vip Awatar matsember
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    325
    BMW
    G21 320i, ex E65 745i
    Skąd
    Wrocław

    Post

    Cytat Zamieszczone przez damned1 Zobacz posta
    Trzeba tylko wziąć poprawkę, że u nich paliwa są trochę inne. Moją uwagę bardziej przykuła sprawa z dodatkowymi pompami wody używanymi do schładzania turbosprężarek po zgaszeniu silnika. To jest chyba większa zmora i to też dopada silniki w Europie. Pod maską jest jak w piecu. Silnik N62, który do chłodnych też nie należał, wypada jak sopel lodu przy N63. Od temperatury szwankuje elektronika sterująca tymi pompami (zwyczajnie się topi). Jak w porę się nie zareaguje, to zaczyna się topić wszystko.
    Zapytałem kiedyś swojego mechanika o N63 z ciekawości. Jego opinia była identyczna jaką przed chwilą Bartek powiedział. Zapytałem co z poliftami, bo wtryski są poprawione itp. A on powiedział, że nie ma różnicy czy to przedlift czy polift. Remontował N63 przedliftowe i poliftowe. Rozbierał również S63 w oryginalnym X6 Hamann Tycoon Evo M. Tam co prawda jest ultra dużo mocy bo coś ok 670km ale to w sumie ten sam motor.
    Głównym powodem dla większości awarii w N63 jest temperatura. Powiedział, że w N62 jest letnia bryza w porównaniu do N63. Tam jest piekło. Turbiny są z przodu gdzie jest gorąco i to wszystko pracuje w ekstremalnie wysokich temperaturach. Wystarczy, że tylko raz motor załapie zbyt wysoką temperaturę i poleci wszystko tak jak pisał Bartek. Już nawet żartuje, że jak widzisz 550i lub 750i z czarnymi wydechami to ma przejechane na pewno 50 tys.
    Jaro, fajnie, że Twoja 7er ładnie chodzi i rozumiem to. To wszystko co napisałem to oczywiście bez żadnego przytyku. Sam miałem kiedyś słynną królową lawet z przelotem 500tys. i ona lawety nigdy nie widziała a moja E65 już widziała ;) No ale te problemy nie są niestety wyssane z palca.

Podobne wątki

  1. [E65/66] E65 730d
    Przez twelvezero4 w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-01-2018, 14:39
  2. [E65/66] 730d
    Przez BOSS w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 15-01-2018, 13:03
  3. Bmw e38 730d
    Przez MARCIN JAWORSKI w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 20-02-2017, 20:54
  4. [skrzynia] e38 730d
    Przez piter7898 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18-04-2014, 21:43
  5. E65 730D
    Przez Bezi w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 03-08-2010, 19:17

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •