No ciekawe, mam Audi A8 z 1994 roku od ponad 11 lat i rozważam tą opcję...
Więcej info?
No ciekawe, mam Audi A8 z 1994 roku od ponad 11 lat i rozważam tą opcję...
Więcej info?
BMW E38 750iL M73B54TU/5HP30 '01 [10.2017-teraz]
BMW E39 530i M54B30TU/5HP19 Touring '01 [06.2016-07-2018]
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz]
Masz to na piśmie gdzieś, bo ja czytałem na łamach Classic Auto, że nie jest tak różowo, gdzie opisywali konkretne przypadki.
Szkiełkowanie, piaskowanie kolektora to ryzyko i znam kilka przypadków, że produkty wpadły do silnika. W środku w zakamarkach ciężko być pewnym, że nic nie zostało. Ale oczywiście życzę Ci, żeby skończyło się szczęśliwie.
Planujesz jakieś modyfikacje silnika, nowa mapa? wymiana samych wtrysków nic nie wniesie oczywiście, chyba, że stare niedomagały.
Ostatnio edytowane przez ttrol ; 12-01-2018 o 21:35
pozdrawiam Bartek
Ja bym zawiózł do Stalowej Woli bo jest lepsza cena ;)
A tak na poważnie zezłomować pojazd zabytkowy można tylko jest potrzebna odpowiednia decyzja konserwatora.
Co do wesel i użytku zarobkowego to się nie wypowiem bo nigdy mnie to nie interesowało i po prostu nie wiem..
Natomiast jeśli chodzi o modyfikacje to są dopuszczalne np. lepsze hamulce , wydech z nierdzewki itp..
Silnik i skrzynia muszą zostać na miejscu , nie mam mowy o żadnych swapach ..
Jeśli masz jakieś wątpliwości najlepiej pójdź do konserwatora w twoim mieście i wszystkiego się dowiesz
a przede wszystkim dowiesz się czy twój samochód może ubiegać się o " żółte tablice " bo to że ma 25 lat to jeszcze o niczym nie świadczy
dużo zależy od konserwatora w danym województwie w którym pojazd jest zarejestrowany i od jego widzi misie
Ostatnio edytowane przez ttrol ; 13-01-2018 o 18:45
pozdrawiam Bartek
Cały dzień pracy ale było warto, efekt jest satysfakcjonujący ;)
![]()
Czyli jak dam 11j to rant się wyrówna z nadkolem. ;)
Dzięki za foto. Ps przepoleruj ten rant na zewnętrznej stronie to będzie ładniej ;)