Strona 4 z 17 PierwszyPierwszy ... 2345614 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 161

Wątek: Witam

  1. #31
    Zaawansowany Użytkownik Awatar 750il
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    464
    BMW
    e32 750iL Highline
    Skąd
    Gdańsk
    Blog
    4
    Można przetoczyć bęben o 1-2 mm. I jeszcze pchnąć do środka. Podfrezowac wahacz w miejscu styku z felga 1-2 mm. I już mamy 4mm. A nadkola odklepalem bo jakiś burak zrolował wcześniej. Skróciłem rant do miejsca zgrzewów fabrycznych i teraz rant ma 7mm. A nie 17mm. Ładnie zacynowalem żeby nie było lipy.

  2. #32
    Doświadczony Użytkownik Awatar bombel89
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,234
    BMW
    E32 735iA 92' E39 528iAT 97'
    Skąd
    Białystok
    Cytat Zamieszczone przez praktik-auto Zobacz posta
    et mam idealne , rant felgi jest 1 mm od wahacza .
    Żeby upchać opone 265/35 na felge 11j będziesz musiał sklepać rant błotnika na ostro..
    I uważasz ze to bezpieczne jeździć z felgą 1mm od wahacza?
    Nie trawię naciągów. piękne auto, ale ze spasowaniem to porażka. Ranty wystają, opon nie ma, nie jest to męskie jak na 7er przystało. W pełni zgadzam się z kolegą Tequila.

  3. #33
    Doświadczony Użytkownik Awatar jaro5
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    2,688
    BMW
    F01 750i 540km 850N x-drive,ML 3,2CDI
    Skąd
    radom
    I jeszcze kwestja przeglądu po zabranym dowodzie....

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si

  4. #34
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2013
    Posty
    71
    BMW
    e32
    Skąd
    Tarnobrzeg
    Cytat Zamieszczone przez bombel89 Zobacz posta
    I uważasz ze to bezpieczne jeździć z felgą 1mm od wahacza?
    Tak jestem pewien że jest to bezpieczne ;)

  5. #35
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2013
    Posty
    71
    BMW
    e32
    Skąd
    Tarnobrzeg
    Cytat Zamieszczone przez jaro5 Zobacz posta
    I jeszcze kwestja przeglądu po zabranym dowodzie....

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    Jeszcze nie słyszałem żeby policja zabrała dowód właścicielowi pojazdu zabytkowego ..
    No ale mogę być pierwszy ;)

  6. #36
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2013
    Posty
    71
    BMW
    e32
    Skąd
    Tarnobrzeg
    Nie samymi kołami człowiek żyje. Pora na zmiany pod maską
    Dziś odebrałem kolektor ssący ze szkiełkowania i wtryski z firmy TOPSETUP
    Stare LUCASY zostaną zastąpione wtryskami BOSCHA nowszej generacji EV6 o wydajności 250 cc/min
    Co do kolektora nie jestem do końca zadowolony ,myślałem że efekt będzie lepszy .
    Zastanawiam się nad jego pomalowaniem może wtedy będzie bardziej zbliżony do oryginału...







  7. #37
    Doświadczony Użytkownik Awatar bombel89
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,234
    BMW
    E32 735iA 92' E39 528iAT 97'
    Skąd
    Białystok
    Daj znać czy odczułeś jakąś różnicę po zamontowaniu takich nowszych wtrysków. Też się kiedyś nad tym zastanawiałem.

    Co do zabrania dowodu rejestracyjnego auta zabytkowego, akurat nie o to chcę spytać. Ale np co Cię skłoniło do rejestracji na żółte, oraz czy doradziłbyś mi czy warto na takowe rejestrować moją. Bo mam kilka wątpliwości.

  8. #38
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2013
    Posty
    71
    BMW
    e32
    Skąd
    Tarnobrzeg
    Cytat Zamieszczone przez bombel89 Zobacz posta
    Ale np co Cię skłoniło do rejestracji na żółte, oraz czy doradziłbyś mi czy warto na takowe rejestrować moją. Bo mam kilka wątpliwości.
    Największym plusem rejestracji na żółte jest brak takiego terminu jak " szkoda całkowita "
    Jeśli auto uczestniczyłoby w jakiejkowiek kolizji ( oczywiście nie z mojej winy )

    Z oc sprawcy ubezpieczyciel musi pokryć wszystkie koszty związane z odbudową auta
    ( na oryginalnych częściach i zgodnie z wytycznymi producenta ;))


    Nie ma górnej granicy jeśli chodzi o koszty co ma miejsce w zwykłych samochodach ..

    Reasumując WARTO rejestrować auto na żółte bo tak naprawdę nie ma żadnych minusów....

  9. #39
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2017
    Posty
    80
    BMW
    E38 750iL M73B54TU/5HP30 2001
    Skąd
    Mińsk Mazowiecki
    Nie bardzo wiem o czym piszecie. Ale spoko.
    Dla mnie najważniejsze to mieć serię, 100% sprawną.
    Opony kupiłem wszędzie te same 255/45 18, a jakie mam ET felgi bladego pojęcia nie mam.
    BMW E38 750iL M73B54TU/5HP30 '01 [10.2017-teraz]
    BMW E39 530i M54B30TU/5HP19 Touring '01 [06.2016-07-2018]
    Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz]

  10. #40
    Doświadczony Użytkownik Awatar bombel89
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,234
    BMW
    E32 735iA 92' E39 528iAT 97'
    Skąd
    Białystok
    Cytat Zamieszczone przez praktik-auto Zobacz posta
    Największym plusem rejestracji na żółte jest brak takiego terminu jak " szkoda całkowita "
    Jeśli auto uczestniczyłoby w jakiejkowiek kolizji ( oczywiście nie z mojej winy )

    Z oc sprawcy ubezpieczyciel musi pokryć wszystkie koszty związane z odbudową auta
    ( na oryginalnych częściach i zgodnie z wytycznymi producenta ;))


    Nie ma górnej granicy jeśli chodzi o koszty co ma miejsce w zwykłych samochodach ..

    Reasumując WARTO rejestrować auto na żółte bo tak naprawdę nie ma żadnych minusów....
    No dobra, a w drugą stronę. Ty robisz dzwona autem, z Twojej winy. Co wtedy? Założmy że auto nadaje się na złom, albo koszt odbudowy jest duży. Trzeba go odnowić? Czy można zawieźć do huty katowice?
    Dalej, słyszałem, że nie można używać zarobkowo. Czyli wszelakie śluby odpadają.
    Podobno konserwator zabytków co jakiś czas może sprawdzać co z autem i za jakieś modyfikacje, czy nienależyty stan karać. Również obiło mi się coś o ograniczeniach przebiegu. Co o tym wiesz?

    Chodzi mi to po głowie, bo by pasowało do koloru auta bardzo :D

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •