Pokaż wyniki od 1 do 10 z 82

Wątek: [728] Cykanie - NIE SZKLANKI !

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Hej, nie pomyślałbym, że wymieniałeś część numer 2. Jesteś zdeterminowany widzę :)

    Zostają dwie rzeczy.

    Zasilanie szklanek w olej idzie z głowicy poprzez cześć numer 2. Może tam jest skręcone I podszedł jakiś paproch, cokolwiek I nie zasila odpowiednio tej jednej szklanki. Tutaj może być też problem ze smarowaniem wałka, bo też idzie przez otwory na łożyskach. Może jak gość zakładał te mocowania pod wałki to nie wypłukał I mogło coś od nowości siedzieć w kanaliku, jakiś paproch. Może kanał olejowy w głowicy pod spodem ma nagar albo przyblokowało jakimś paprochem.

    Druga opcja to słabe ciśnienie oleju na górze. Mierzyłeś ciśnienie w podstawie filtra?

    Nic innego mi do głowy nie przychodzi, bo ten silnik jest prosty jak budowa cepa.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 04-08-2015 o 13:39
    pozdrawiam Bartek

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar BsijZabsij
    Dołączył
    Sep 2013
    Posty
    508
    BMW
    E38 728i manual, ex e34 525tds
    Skąd
    Mazury
    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    Hej, nie pomyślałbym, że wymieniałeś część numer 2. Jesteś zdeterminowany widzę :)

    Zostają dwie rzeczy.

    Zasilanie szklanek w olej idzie z głowicy poprzez cześć numer 2. Może tam jest skręcone I podszedł jakiś paproch, cokolwiek I nie zasila odpowiednio tej jednej szklanki. Tutaj może być też problem ze smarowaniem wałka, bo też idzie przez otwory na łożyskach. Może jak gość zakładał te mocowania pod wałki to nie wypłukał I mogło coś od nowości siedzieć w kanaliku, jakiś paproch. Może kanał olejowy w głowicy pod spodem ma nagar albo przyblokowało jakimś paprochem.

    Druga opcja to słabe ciśnienie oleju na górze. Mierzyłeś ciśnienie w podstawie filtra?

    Nic innego mi do głowy nie przychodzi, bo ten silnik jest prosty jak budowa cepa.
    Co do ciśnienia oleju to nie mierzyłem w ogóle, ale słyszałem teorię, że skoro jakieś to ciśnienie jest, pompa działa, kontrolka się nie pali, to nawet przy mizernej pracy pompy przy wysokich prędkościach obrotowych wytwarzałoby się odpowiednie ciśnienie, a u mnie nie ma różnicy czy 800 czy 6000 obr/min, cyka równie głośno :) Myślisz że mimo to warto sprawdzić? Może być opcja z tym paprochem ale czemu u licha wtedy by na zimnym silniku nie cykał? Bo nagar na kanaliku tak nagle by się nie zrobił, wykluczam jakiekolwiek przyczyny związane ze zużyciem/eksploatacją. Bo zaczęło się to w momencie wymiany uszczelniaczy więc nie ma innej opcji niż to, że mechanik coś spieprzył.
    Obecnie E38 728i 1995 manual, dunkelblau. Poprzednio E34 525tdsA 1992, granitsilber-metalic.
    Moje autko: http://7er.pl/showthread.php/33145-W...151#post395151

Podobne wątki

  1. [pozostale] Cykanie i dymek
    Przez Riki w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 20-02-2013, 08:44
  2. [silnik] dziwne cykanie ...
    Przez krystianpee w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 11-06-2012, 16:43
  3. PROBLEM ZE STUKANIEM "szklanki" ZNIKNAŁ :)
    Przez Mięsny w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 15-07-2008, 20:11
  4. [mechanika] 728 nie pali na benzynie
    Przez bubu w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 14-05-2008, 20:30

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •