A teraz 235/40 255/35. Co do podłokietnika z telefonem jest fajna wkładka za 18€ zamist tel do tego blu i po problemie.
A teraz 235/40 255/35. Co do podłokietnika z telefonem jest fajna wkładka za 18€ zamist tel do tego blu i po problemie.
Ostatnio edytowane przez mati-e28 ; 23-02-2015 o 16:04
A czy profil 35 nie będzie za bardzo naleśnik? Coś tej gumy musi być. Np 255/40 ?było by?
seryjny rozmiar z e65 w e38 to balon wg mnie
foto1: setup szerszy bez naciągu. foto by Tuczi77 foto:2 235/40 255/35 lekki na tyle sie zrobił
Ostatnio edytowane przez mati-e28 ; 23-02-2015 o 16:55
kompromisem dla mnie jest ze te koła nie ocierają o faruchy błotne z przodu na wymiarach jakie podałem.. w przeciwieństwie do serii z e65
Ostatnio edytowane przez mati-e28 ; 23-02-2015 o 17:20
Kurcze obawiam się ze 35 to będzie za niski. Tym bardziej ze co dzien do pracy ma nim jeździć...
Jasne że tak ale chce żeby to był kompromis wyglądu i komfortu.Jak byś zobaczył jak wygląda droga,która Edyta co dzien jeździ to chyba byś nie myślał o 35 :D
Po prostu chce się poradzić dlatego pytam :)
Dzudza to jeżeli ta droga jest tak tragiczna to czy to będzie 35 czy 40 to i tak zawieszenie będzie miażdżone każdego dnia a i felgi będą też jęczeć ;-)
Moja 7er zdobywczyni I miejsca w kategorii E65 na zlocie Ślesin 2014.