Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 60

Wątek: Rozmowa o 745i a 730d

  1. #21
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    708
    BMW
    E65
    Skąd
    Chełm
    Mi pali 12l na 100km ale wylacznie przy dynamicznej jezdzie po miescie. Kazdy ma swoja dynamike. Mojemu znajomemu srednio pali jego e65 9l wiec moze do tej wartosci sobie porownujcie spalanie!

  2. #22
    Zaawansowany Użytkownik Awatar szatann
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    488
    BMW
    e66 745LIA oraz e65 730D_FL
    Skąd
    warszawa
    Dobra panowie bez zbędnych uszczypek, każdy ma swoje zdanie, ja również z tym tematem tez mam swoje preferencje a ten post to moje głośne gdybanie - zastanawiałem sie jak inni gdybają... :)
    co do LPG nie widze problemu, miałem piec roznych v8 i wszystkie zgazowane, nigdy nie narzekałem.

    co do spalania wstawialem juz link w ktorym tez sie wypowiedziałem jakiś czas temu: http://7er.pl/showthread.php/28614-S...light=spalanie
    Ostatnio edytowane przez szatann ; 26-03-2014 o 19:43

  3. #23
    użytkownik Awatar ADASIO
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    9,182
    BMW
    BMW 750 LIX G12 FROZEN GREY MAT
    Skąd
    SILESIA City
    Cytat Zamieszczone przez MC1 Zobacz posta
    Adasio a Ty robiłeś wtryski lub turbinę w dieslu?????więc też się nie odzywaj

    i czytaj ze zrozumieniem bo opadają mi ręcę jak czytam twoje farmazony......

    ja nie pisałem że pali mi 12 litrów bo u mnie średnie jest na poziomie 9 9,5 litra więc to jakieś 45% drożej jazda wychodzi porównując nasze fury....

    i nie mam Cię zamiaru wcale przekonywać........ dla mnie możesz jezdzić 126p sprawnie po mieście ha ha ha
    Chłopie F16 tez nie miałem, ale jednak coś wiem podobnie z dieslami - człowieku to że nie mam ON w Bmw,

    nie znaczy że nie mam znajomych z takim autem ani ze nie mam innych aut w ON

    Ty dla mnie tez możesz jeździć tym swoim kopciuchem ile wejdzie a ja i tak wole auta napędzane PB i tyle w temacie



    PS

    Fiat 126p to mega auto
    https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!

    ____________________________________________
    ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
    ex - BMW E66 745 Li black metallic
    ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic

  4. #24
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    379
    BMW
    f01
    Skąd
    Poznań
    Cytat Zamieszczone przez IMPEX1950 Zobacz posta
    tak czytam wasze posty, hmm wiecie jesli 730d pali 12l to sporo, moje 760 spala w miescie (jeżdze tydzień) 17,3 i nie oszczędzam jej. uważam ze róznica 5 litrow w spalaniu to nic w porównaniu jakie to auto daje doznania z przemieszczania sie. Uważam ze benzyna w postaci 745 lub 750 bedzie znacznie lepsza i tansza jak 3,0d. Przy lpg tansze koszta przy tankowaniu oraz przy zakupie czesci taniej wypada benzyna.
    Prosze o informacje o rzeczywistym spalaniu 745 lub 750 bo jestem ciekaw jak to wypada z 6,0.

    Moja 750 ma wskazania od kupna 13,9 w tym tylko jedna trasa Zakopane i Płock pod Warszawą a reszta miasto. Tylko zaznaczę nie jeżdżę w największym szczycie korków jakie mamy w Pyrlandi a jak muszę to korki omijam bo wole jechać jak stać w korku większa frajda z jazdy :)

  5. #25
    Doświadczony Użytkownik Awatar euro_tuned
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    1,535
    BMW
    F02 750Li xDrive
    Skąd
    Kraków
    Tyle opinii za 3.0D co przeciwko. Ja osobiście wybrałbym benzyne bo dużo latam po mieście a 3,0d w korku mało nie spali.

  6. #26
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Arman
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    775
    BMW
    740d F01
    Skąd
    Kraków

    Post

    Jako ktoś kto OSOBIŚCIE użytkował ponad półtora roku 745i 02', a aktualnie użytkuje 730d 06' od 15tyś km pozwolę dorzucić swoje trzy grosze które w jakiejś części pomogą koledze w dokonaniu wyboru.

    Jeśli chodzi o spalanie, to 745i miałem z LPG i byłem zadowolony w najwyższym stopniu, w mieście spalało około 17-18L LPG/100km co wychodziło tyle samo co jazda 1.9tdi…

    Spalanie w 730d naturalnie jest dużo niższe (co nie powinno chyba nikogo dziwić), natomiast za każdy litr paliwa nie płacę 2.40zł a już 5.60zł ! co daję*tam większy koszt przejechania 100km z paliwem ON. Ale przy tym nie da się pominąć wielkiej zalety 3.0d jakim jest to ze na jednym zbiorniku jesteśmy w stanie zrobić*1100-1200km, jeśli ktoś pokonuje jednorazowo duże dystanse. Ja w tym roku miałem kilka takich wyjazdów i było ogromnym komfortem to że nie musiałem tankować co 300-400km LPG a przy tym miałem pełnowymiary dostepny bagażnik gdyż nie musiałem ze sobą wozić koła zapasowego którego oryginalne miejsce zajęłaby butla gazowa - tak więc to na pewno na plus dla diesla jeśli ktoś (powtarzam) jeździ w długie trasy.

    Podsumowując koszty spalania to muszę stwierdzić z całym szacunkiem do M57N które jest doskonałym silnikiem wysokoprężnym, ale V8 z LPG jest tańsze (POD KĄTEM KOSZTÓW SPALANIA - powtarzam) w użytkowaniu.

    Nie chce się skupiać i wypowiadać tutaj na temat ogólnych kosztów utrzymania, gdyż wychodzę z założenia że… Jeśli 3.0d się będzie psuło - będzie "droższe", a nawet bardzo drogie w użytkowaniu, jeśli V8 się będzie psuło - to też w związku z tym to własnie ono będzie faworytem w tej kwestii.

    W dieslu oczywiście mamy turbinkę, wtryski itp. - ale tych elementów nie naprawiamy co 30tyś. km i akurat w motorze o którym mowa są to podzespoły wytrzymałe.

    Po tym aucie z tym silnikiem, doszedłem do wniosku ze następne auto będzie jednak z powrotem duże V8 z LPG, 745i JEST MEGA ŻWAWE, NIGDY, ale to NIGDY nie brakowało mi mocy w tym aucie, zawsze wyprzedzałem kogo chciałem kiedy chciałem i jak chciałem. 730d pojedzie 150km/h 200km/h 250km/h bez żadnych problemów, nawet nie odczujecie kiedy i z jaką prędkością już jedziecie, ALE - UWAGA! Kiedy będziecie chcieli przy 180km/h wcisnąć kickdown i zrobić "szybki" manewr wyprzedzania możecie się zdziwić, ja się zdziwiłem nawet przy 70km/h kiedy pas mi się kończył z lewej strony i ledwo się zmieściłem. Na ogół jeżdżę*spokojnie, ale był to manewr który niemiałbyć głupotą ale niestety wyszło inaczej gdyż zwyczajnie przeliczyłem siły na zamiary.

    Reasumując - 3.0d przy tej masie pojazdu, radzi dobrze ale nie jest demonem prędkości i nie ma się*co oszukiwać, do N62 nie ma podejścia i nikt mi nie wmówi że jest inaczej, wiem to z własnego doświadczenia a nie z informacji "Staszka, ptaszka… bo kolega miał i czytałem na onet.pl" itp…

    W F01 czy F10 wybrałbym zapewne 3.0d, ale np. w takim X6 wolałbym 4.4 407km gdyż 3.0d w tym aucie już na pewno w mieście nie spali 12L tylko 15, to wolę tankować 17-18 i jeździć potężnie mocną benzyną - taki mój pogląd, resztę już życie zweryfikuje na co i kiedy będzie mnie stać.

    Na dzień dzisiejszy wolałbym mieć mimo wszystko 750i E65 z LPG niż 730d - kropka.
    Ostatnio edytowane przez Arman ; 26-03-2014 o 22:13

  7. #27
    Doświadczony Użytkownik Awatar jaro5
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    2,688
    BMW
    F01 750i 540km 850N x-drive,ML 3,2CDI
    Skąd
    radom
    Arman wielki szcun za szczerość,bo często pisarze na tym forum są zaślapieni swoimi autami.

  8. #28
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    503
    BMW
    E65 3.0 D
    Skąd
    Szczecin
    Jak ja lubie jak widze teksty ,ze nie bedziesz czuł mocy i takie inne bzdury od ludzi ,ktorzy nigdy tym autem nie jechali i nie wiedza ,że ma np moja 590Nm momentu obrotowego i 260KM , pali 14 w mieście i czy wydaje Ci się ,że to wolno jeżdzi ? Założe sie ,że wyprzedzanie dieslem 3,0 jest dużo przyjemniejsze niż benzyną 4,5 l z powodu wysokiego momentu obrotowego i turbiny ,która swoje robi i to przy umiejetnym operowaniu gazem już przy niskich obrotach ... Kupuj diesla i sie nie martw . Jak dobrze trafisz to będziesz tylko zalewał i śmiał się z benzynowców którzy w trasie jada 110 km/h bo auto spala 10l ...
    Ostatnio edytowane przez Riki ; 27-03-2014 o 13:57

  9. #29
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Arman
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    775
    BMW
    740d F01
    Skąd
    Kraków
    Nie mowimy tu o benzynie 2.0, tylko o 4.4 - ktory jest bardzo elastyczny i jego moment obrotowy tez nie jest niski.

    A N62 w trasie 10l benzyny spali chyba przy jezdzie 100km/h... A w miescie 18-20. Co w ogole sie nie oplaca juz... Ale zaznaczylem wyzej ze, instalujemy LPG i ta jazda staje sie bardzo ekonomiczna, nawet ekonomiczniejsza niz wlasnie dieslem o ktorym mowa.

    Dlatego powtorze jeszcze raz, V8 nigdy nie spali tyle co R6 w dieslu, jesli mielibysmy jezdzic na benzynie gdyz koszta sa o 30-50% wyzsze...

    3.0d

    Miasto : 9-13l
    Trasa: 7-10l

    4.4i :

    Miasto : 16-20l
    Trasa- 11-14l

  10. #30
    Vip Vip Awatar dealer25
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,610
    BMW
    e66 750Li
    Skąd
    Wałcz
    Cytat Zamieszczone przez Riki Zobacz posta
    Założe sie ,że wyprzedzanie dieslem 3,0 jest dużo przyjemniejsze niż benzyną 4,5 l z powodu wysokiego momentu obrotowego i turbiny ,która swoje robi i to przy umiejetnym operowaniu gazem już przy niskich obrotach ......
    hahahaaahaha Riki nie rozśmieszaj mnie, proponuje przejechać się 745i a nie pisać bzdury,

Podobne wątki

  1. Rozmowa na gg :))
    Przez Volumax w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 21-03-2009, 22:29

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •