
Zamieszczone przez
corey
Spoko, przygotuje umowe i prosilbym Ciebie o przeslanie mi swojego adresu do wysylki na priv. Wypelnisz ja swoimi danymi i samochodu. W kopercie dorzuce 20zl abys nie musial wysylac jej zpowrotem za swoje pieniadze, nie jestem taki zly - wystarczy mi twoje 750. Widzialem je w watku powitalnym , ladne , podoba mi sie!
To nie jest takie proste jak myslisz tylko duzo bardziej skomplikowane. Wszystko zalezy od osprzetu i przedewszystkim wielkosci turbiny. Podam Ci przyklad ekstremalny - w grecji jest Evo majace silnik 1870cm doladowanie 1 bar i 1250km - jesli nie wierzysz to poszukaj w google pod haslem extreme tuners evo.
To sie jeszcze okaze ;)
Dzieki za wsparcie z inwektywami.
Przedewszystkim kompresor zabiera energie urzytkowa bezposrednio z walu - turbo wykorzystuje energie spalin. Turbo jest sprawniejsze i mniej obciaza silnik, jest milion razy bardziej rozwojowe. Piszesz ze moment obrotowy jest najwazniejszy wiec zajrzyj do linka z kitem kompresora ktory kolega pare postow wyzej wkleil i zobacz wartosc momentu obr. po tej modyfikacji. M30 + turbo to spokojnie 600nm+.
Silnik w 745i byl awaryjny tylko ze wzgledu na archaiczne sterowanie - mechanika nie do zabicia.