Cytat Zamieszczone przez corey Zobacz posta
Spoko, przygotuje umowe i prosilbym Ciebie o przeslanie mi swojego adresu do wysylki na priv. Wypelnisz ja swoimi danymi i samochodu. W kopercie dorzuce 20zl abys nie musial wysylac jej zpowrotem za swoje pieniadze, nie jestem taki zly - wystarczy mi twoje 750. Widzialem je w watku powitalnym , ladne , podoba mi sie!



To nie jest takie proste jak myslisz tylko duzo bardziej skomplikowane. Wszystko zalezy od osprzetu i przedewszystkim wielkosci turbiny. Podam Ci przyklad ekstremalny - w grecji jest Evo majace silnik 1870cm doladowanie 1 bar i 1250km - jesli nie wierzysz to poszukaj w google pod haslem extreme tuners evo.



To sie jeszcze okaze ;)



Dzieki za wsparcie z inwektywami.



Przedewszystkim kompresor zabiera energie urzytkowa bezposrednio z walu - turbo wykorzystuje energie spalin. Turbo jest sprawniejsze i mniej obciaza silnik, jest milion razy bardziej rozwojowe. Piszesz ze moment obrotowy jest najwazniejszy wiec zajrzyj do linka z kitem kompresora ktory kolega pare postow wyzej wkleil i zobacz wartosc momentu obr. po tej modyfikacji. M30 + turbo to spokojnie 600nm+.
Silnik w 745i byl awaryjny tylko ze wzgledu na archaiczne sterowanie - mechanika nie do zabicia.

Jak myslisz , ze turbo mniej obciąża silnik to ja raczej już z Tobą polemizowac nie bedę - szkoda mojego czasu . faktycznie mniej obciążą , jak najesz sie grochówki i w goracą stronę turbiny wtłoczyśz BIOgaz .
widzę ze jesteś najmądrzejszy i w swej swietności raczej nieomylny jak ten co likwidował WSI - widzę także że rozumiesz momenty i wynikajacą z tego moc -jak ja fizykę kwantową . już nie rozumiem czy Ty chcesz niby z głowy wyliczone ponad 600Nm , czy chcesz 500KM :/
ja się definitywnie wyłączam z tego tematu . życze powodzenia - oby Ci się w swojej determinacji udało i żeby Cię ten Twój M30 z turbina nie skrzywdził . nara