Oj to wymyśliłeś :)
Oj to wymyśliłeś :)
Napewno taniej w częściach
:-) jeżdżę rok swoja e38 zapłaciłem 19 tyś za nią a przez rok za doprowadzenie jej do porządku wydałem jakieś 7tys. Wszystko na blogu opisane co trzeba było wymienić...może tak akurat trafiłem ale no cóż mam swoje marzenie :-) hmmm wiec kupuj marzenia trzeba spełniać :-)
Jak będziesz chciał sprawdzić czy błotnik był wymieniany, popatrz na łączenie. Oryginalny jest zabezpieczony taką gumą wygląda jak sylikon. Skrzynie automatyczną łatwo też sprawdzić w taki sposób: rozpędzić auto do 80km/h i zdjąć nogę z gazu, powinien zmieniać biegi na takich samych obrotach :)
7 ma to coś. Każda 7 :)
Za e32 przemawia to ze powoli staje się klasyką :-)
e23 tak e32 jeszcze parę lat. Ale to prawda
dzisiaj bylem ogladac 728 ale to nie dla mnie :) wole V8 :D
dokładnie, w tej kowcie E30, E32 lub E34 i nie licz, że będą w stanie idealnym :) w dobrym stanie ceny zaczynają się od 13-15tys.
E39 to samo, porządne auto, niestety serwis bardzo drogi, zawieszenie nietrwałe na naszych drogach. Podczas trzy letniego użytkowania za sam serwis wyszło tyle co równowartość auta podczas zakupu.
Ostatnio edytowane przez Byczus ; 21-12-2013 o 16:57
Jest BMW E39 530dA Touring 2001r.
Jest BMW E32 730i V8 manual 1992r.
Było BMW E34 525i manual 1991r.