Strona 7 z 9 PierwszyPierwszy ... 56789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 83

Wątek: Vanos w m62tu

  1. #61
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Skąd
    Żory
    Na filmiku słychać różnicę. Do pełni szczęścia powinny być kręcone w identycznych warunkach (bez pokrywy, przy identycznej temp i odl. kamery itp.) ;-)

    A propos, te wszystkie wężyki od listw wtryskowych LPG masz takiej samej długości?

  2. #62
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    321
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    WLKP
    Blog
    19

    Post

    Tak, wszystkie węże są co do milimetra tej samej długości. Wtryski nie są w listwie a zamontowane pojedynczo przy każdym cylindrze, z tego względu, żeby odległość od wtrysku do kolektora była jak najmniejsza.
    Ostatnio edytowane przez tomaszeklolek ; 11-10-2013 o 23:45
    e38 m62TUb44 740i

  3. #63
    Zaawansowany Użytkownik Awatar martinez538
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    447
    BMW
    330xd e91/ ex740iA e38 2000r/525i e34 1990r
    Skąd
    Myszków
    kurde sporo 12k, a jak to wkońcu jest, bo już nie wiem, widziałem beemki z m62tu z przebiegami po 600000km klekotały jak diabli, i nikt się tym nie przejmował, więc czy jest sens to robić tylko po to żeby ładnie pracował na wolnych? bo na wysokich obrotach nie ma już tego klekotu

  4. #64
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    321
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    WLKP
    Blog
    19
    Jak Ci nie przeszkadza klekotanie i silnik w całym zakresie trzyma moc to nie trzeba tego zrobić. Tak na dobrą sprawę to po prostu Vanos chyba może przestać się przestawiać i silnik może ciut mocy stracić, nic chyba złego się nie może stać.
    e38 m62TUb44 740i

  5. #65
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez tomaszeklolek Zobacz posta
    Jak Ci nie przeszkadza klekotanie i silnik w całym zakresie trzyma moc to nie trzeba tego zrobić. Tak na dobrą sprawę to po prostu Vanos chyba może przestać się przestawiać i silnik może ciut mocy stracić, nic chyba złego się nie może stać.
    otóż może się stać - u znajomego lata temu przy przebiegu 200kkm , auto rocznik 1999, przeskoczył łańcuch i cały silnik się posypał,; potem też słyszałem taką historię ...więc loteria - może być ok , a możesz mieć pecha

  6. #66
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    321
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    WLKP
    Blog
    19
    I winowajcą był mechanizm nastawnika? Czy raczej wyszczerbione/zjechane ząbki ?
    e38 m62TUb44 740i

  7. #67
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez tomaszeklolek Zobacz posta
    I winowajcą był mechanizm nastawnika? Czy raczej wyszczerbione/zjechane ząbki ?
    raczej slizgi i napinacze hudrauliczne, BTW troche sie zdziwilem ze je zostawiles :P

  8. #68
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    321
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    WLKP
    Blog
    19
    Cytat Zamieszczone przez shebi Zobacz posta
    raczej slizgi i napinacze hudrauliczne, BTW troche sie zdziwilem ze je zostawiles :P
    Ślizgi wymieniłem, a napinacze wyglądały jak nowe i tak samo działają.
    e38 m62TUb44 740i

  9. #69
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez tomaszeklolek Zobacz posta
    Ślizgi wymieniłem, a napinacze wyglądały jak nowe i tak samo działają.
    ok. chodzi o to czy pociagna nastepne 200kkm, czy chcesz tam kiedykolwiek jeszcze zagladac, koszt ew. robocizny wtedy

    ...no na Jak juz sie zdecyduje to juz nie bede chcial tam zagladac :P pewnie dlatego ze ciagle cos naprawiam ...w ostatinch 3 kwartalach: dolot po calosci, swiece, gwintowanie swiecy, termostat, napinacz slizgu, doposarzenie podwojnych szyb, wtryskiwacze gazowe, wiatrak elektryczny, półoś, blacharka po calosci ...duperele wyposarzenia ...komplet opon ...strewnik poduszek ...klocki, serwis klimy ...miski i oleje skrzyni i silnika + duperele ...bebny i przewody hamulcowe ...zamek drzwi

    ....a teraz jeszcze w planie amortyzatory , sprezyny i duperele. ....ot takie hobby :P

  10. #70
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Skąd
    Żory
    Cytat Zamieszczone przez hatecraft Zobacz posta
    Jest światełko w tunelu. Na stronie Beisana pojawiła się aktualizacja -- opracowali "prasę" do zagniatania brzegu obudowy na plastikowym pierścieniu. Tamtędy wg nich ucieka olej.

    Skoro już obcykane mają to zagniatanie, to jest nadzieja, że za parę tygodni będzie można kupić zestaw uszczelek i sobie VANOSa samemu naprawić. :D :dance3:
    Tak z ciekawości, masz jakieś foto o jaką obudowę i pierścień chodzi z tym olejem?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •