Zdzichu , seryjne KM wystarczają do spokojnej jazdy, mozna go zchipować i mieć więcej frajdy przy mniejszym spalaniu. Jak celował byś w polifta to możesz uzyskać spokojnie z 3.0 -250KM bez większego żyłowania silnika a to już rakieta bo jeżdziłem.
Zdzichu , seryjne KM wystarczają do spokojnej jazdy, mozna go zchipować i mieć więcej frajdy przy mniejszym spalaniu. Jak celował byś w polifta to możesz uzyskać spokojnie z 3.0 -250KM bez większego żyłowania silnika a to już rakieta bo jeżdziłem.
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Auta z początku produkcji z silnikami o mocy 184km nie są ani żwawe ani ekonomiczne, masa robi swoje, a mocniejsze polifty też nie dają jakiś oszałamiających osiągów i ekonomii, ale do normalnej jazdy wystarczy. Tak więc wolałbym 4.4 V8 z LPG i koszty paliwa byłyby zbliżone a mocy pod dostatkiem.
Kiedyś pisałeś, że 323ti zapier*ala, tak że przejedź się czymś na prawdę MOCNYM i dopiero używaj stwierdzeń: rakieta , zapier*ala itp.
Ostatnio edytowane przez tequila1909 ; 25-07-2013 o 23:49
Mr. Perfect 4 x K1 World Champion
Na 99% nie jechałeś compactem z tym motorem więc się nie wypowiadaj... Średnio mnie interesuje czy jechałeś m3 czy tico z podniesioną mocą do 500KM więc proszę -nie porównuj. Każde auto które przyspiesza o niebo lepiej niż standard to dla mnie właśnie ''zapie...la''. A już mam porównanie w tym co jak jeździ i to pewnie większe od Ciebie.
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Ostatnio edytowane przez tequila1909 ; 26-07-2013 o 08:03
Mr. Perfect 4 x K1 World Champion