Pokaż wyniki od 1 do 10 z 29

Wątek: nierowna praca silnika, bardzo slaby M60B40

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez arturo193 Zobacz posta
    Już podmieniałem cewki...to samo...co zrobiłem od początku...nowe sondy,odma sprawdzona,nowe swiece,przepływka zamieniona,cewki podmieniane,szczelnośc kolektora sprawdzona...pozostaje tylko ta rurka...no chyba,że ta odma pomimo,że nie jest pęknięta membrana to ma jakąś nieszczelność.Dodam,że pracuje na wszystkie cylindry tylko przebiera...odpinałem kostki z cewek na pracującym silniku i przy każdej jest różnica tzn jak odepnę to telepie silnikiem bardziej...
    wszystkie nieszczelności sprawdzasz psikajac w różne miejsca, w rurke też da się chyba psiknac, bo ta część gumowa widać po prawej z przodu w głębi

    są jeszcze rurki wspomagania (twardy hamulec)

    o nieszczelnosciach i sondach powiedzą ci korekty długoterminowe LTFT jak skasujesz adaptację i pojezdzisz na benzynie trochę

    jak są nieszczelności to wtedy korekty sa np. >+5?%

    ale uwaga na zimnym daje ssanie , przez jakiś czas korekty. max na + (+25%)

  2. #2
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez shebi Zobacz posta
    wszystkie nieszczelności sprawdzasz psikajac w różne miejsca, w rurke też da się chyba psiknac, bo ta część gumowa widać po prawej z przodu w głębi

    są jeszcze rurki wspomagania (twardy hamulec)

    o nieszczelnosciach i sondach powiedzą ci korekty długoterminowe LTFT jak skasujesz adaptację i pojezdzisz na benzynie trochę

    jak są nieszczelności to wtedy korekty sa np. >+5?%

    ale uwaga na zimnym daje ssanie , przez jakiś czas korekty. max na + (+25%)
    odma nie musi mieć peknietej membrany by popuszczac, mogą być np. oringi , a ja np. miałem dziurkę na kolanku do wspomagania hamulca, a wzrokiem to se można sprawdzać... do sprawdzenia nadaje to się psikanie rozposzczalnikiem + tester korekt benzyny :-P

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    odma nie musi mieć peknietej membrany by popuszczac, mogą być np. oringi , a ja np. miałem dziurkę na kolanku do wspomagania hamulca, a wzrokiem to se można sprawdzać... do sprawdzenia nadaje to się psikanie rozposzczalnikiem + tester korekt benzyny :-P
    dokładnie tak, jedynie słuszna metoda! :-)
    Ostatnio edytowane przez shebi ; 22-02-2013 o 08:37

Podobne wątki

  1. syczenie silnika nierowna praca 728i
    Przez hubert22 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 21-08-2012, 01:44
  2. [silnik] nierowna praca silnika
    Przez Maciekmk w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 03-05-2012, 20:19
  3. bardzo nierowna praca...m62b44
    Przez badstuff w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 22-07-2011, 20:05
  4. nierowna praca silnika na benzynie i LPG
    Przez michu740 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 03-05-2010, 19:31
  5. [mechanika] Dziwna nierowna praca silnika.
    Przez Pepe_E32 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 06-03-2009, 14:28

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •