Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 29 z 29

Wątek: nierowna praca silnika, bardzo slaby M60B40

  1. #21
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    czemu dół nie warty remontu to po co robic góre skoro dół daje ciśnienie i zużycie oleju??? ja robie i dół w se4nsie pierścienie i górę tak najlepiej komplet a nie aby pół silnika nowe drugie pół stare na sporcie lesio w swoim e-30 po remoncie M60B40 ma piekne parametry ponad 300KM i 400NM ale wydech ma inny i dolot

  2. #22
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I Zobacz posta
    czemu dół nie warty remontu to po co robic góre skoro dół daje ciśnienie i zużycie oleju??? ja robie i dół w se4nsie pierścienie i górę tak najlepiej komplet a nie aby pół silnika nowe drugie pół stare na sporcie lesio w swoim e-30 po remoncie M60B40 ma piekne parametry ponad 300KM i 400NM ale wydech ma inny i dolot
    Czy napisałem gdzieś, żeby robić górę w tym silniku?????

    Zdzira, ale Ty zadziorny jesteś, pomyśl trochę, czy jest sens robić remont silnika, która potencjalnie ma kilkaset tysięcy km przejechane. Czy u siebie robiłeś pierścienie dlatego, że brał Ci olej albo nie miał kompresji? Zrobiłeś to profilaktycznie, a nie ze zużycia.

    Czy jeżeli silnik stracił kompresję i wytarły się pierścienie/cylindry to na przykład panewki wału lub sam wał jest w idealnym stanie? Ile ten silnik musiał przejechać. Przecież nie będziesz szlifował wału i robił panewek nadmiarowych i tak za 100kkm się rozleci.

    Zauważmy, że w tym silniku mamy utratę kompresji po równo na wszystkich cylindrach, to znaczy, że gigantyczny przebieg, albo faktycznie pierwsza wersja z Nikasilu. Oba te przypadki dyskwalifikują ten silnik zupełnie.

    W takim przypadku jak tutaj nie opłaca się robić nic, tylko kupić używany silnik z pewnym przbiegiem i dopiero w niego inwestować. A dołu uważam, że w silnikach nieskatowanych w układzie V nie ma sensu robić bo jest niezniszczalny, nie raz rozbierałem i wyglądały jak nowe.
    pozdrawiam Bartek

  3. #23
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    hmmm ja też mam nikasil i wyglądał on ( jego powłoka ) całkiem okej także uważam, że robienie takiego silnika ma sens bo skoro dasz nowe pierścienie nowe panewki to powinno byc ok a wątpie, żeby wał był dobity ale możemy tu sobie filozofowac silnik sie rozbiera i potem ocenia co jest do roboty

    ale po prostu wątpię, żeby zakup innego silnika który zazwyczaj nie jest nic lepszy miał sens bo kupujemy za 3k silnik który ie jest dużo lepszy a za 5k mamy remont kapitalny i nie jestem zadziorny wydaje mi sie, że wstawianie uzywki w miejsce używki skoro mozna miec prawie nówke silnik to bezsens

    aha i mój olej też trcohe brał moc była i kompresja ale olej brał ale to tez głównie zasługa wycieków była od dołu silnika

  4. #24
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    282
    BMW
    e32 diesel
    Skąd
    biłgoraj
    Jak by tak bylo jak piszesz szroty dawno by poupadały, a maja sie dobrze nawet w dobie kryzysu. Na samym forum 7er. jest napewno przewaga uzytkownikow ktorzy w swoich autach pomimo wielu tys.km maja orginalny silnik bez remontu i pewnie nigdy nie bedzie potrzebny. Uzywany silnik fakt nie bedzie nowy ale po generalnym remoncie tez nie bedziemy pewni ile podyszy! Czesto bywa ze mniej niz ten nigdy nieotwierany. Kompletny remont to ponad dwa razy silnk ze szrotu. Wiec jak mialbym silnik w budzie gdzie moge go posluchac, zmierzyc cisnienie podpiac pod kompa nie wachalbym sie i pewnie przez nastepne lata cieszyl bym sie bezproblemowa eksploatacja.

    Zycze nam wszystkim aby było nas stac na nowe silniki z aso. Niestety realia zmuszaja do innych wyborow.
    Ostatnio edytowane przez laki7 ; 12-02-2013 o 14:38

  5. #25
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    szroty mają się tak dobrze właśnie dlatego, że jest kryzys i się dziaduje na samochodach i kupuje je na wyrost :)

    a co do nowych silników nic mi nie mów ryje mi psychike taki nowy silniczek z aso przyjeżdżający do mnie na lawecie najlepiej S62 :D

    Edytuj posty!
    Ostatnio edytowane przez Anatol ; 20-02-2019 o 08:11

  6. #26
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,309
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    że tak się wtrącę czyli jak mamy różnice w ciśnieniach na cylindrach to nasze v będą kuleć??

  7. #27
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    odma nie musi mieć peknietej membrany by popuszczac, mogą być np. oringi , a ja np. miałem dziurkę na kolanku do wspomagania hamulca, a wzrokiem to se można sprawdzać... do sprawdzenia nadaje to się psikanie rozposzczalnikiem + tester korekt benzyny :-P
    dokładnie tak, jedynie słuszna metoda! :-)
    Ostatnio edytowane przez shebi ; 22-02-2013 o 08:37

  8. #28
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2018
    Posty
    7
    BMW
    E38 m60b40
    Skąd
    garwolin
    Ej znawcy a od kiedy kompresję między się na zimnym silniku w benzynie?

    Wysłane z mojego H8416 przy użyciu Tapatalka

  9. #29
    Doświadczony Użytkownik Awatar bombel89
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,234
    BMW
    E32 735iA 92' E39 528iAT 97'
    Skąd
    Białystok
    Cytat Zamieszczone przez grzegorzmglowacz Zobacz posta
    Ej znawcy a od kiedy kompresję między się na zimnym silniku w benzynie?

    Wysłane z mojego H8416 przy użyciu Tapatalka
    Zawsze? Dopóki olej nie poleci na pierścienie i nie doszczelni komory kompresyjnej? Dopóki elementy nie są rozgrzane, dopóki objętości nie zwiększyły i ponownie nie doszczelniły? Oraz wtryski nie podlały?

Podobne wątki

  1. syczenie silnika nierowna praca 728i
    Przez hubert22 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 21-08-2012, 01:44
  2. [silnik] nierowna praca silnika
    Przez Maciekmk w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 03-05-2012, 20:19
  3. bardzo nierowna praca...m62b44
    Przez badstuff w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 22-07-2011, 20:05
  4. nierowna praca silnika na benzynie i LPG
    Przez michu740 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 03-05-2010, 19:31
  5. [mechanika] Dziwna nierowna praca silnika.
    Przez Pepe_E32 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 06-03-2009, 14:28

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •