A mi się wydaje że jeżeli ktoś nie wrzuca zdjęć wnętrza to ma coś do ukrycia...
A mi się wydaje że jeżeli ktoś nie wrzuca zdjęć wnętrza to ma coś do ukrycia...
z tego co mowi wlasciciel auto mialo robiony wiekszy przeglad niedawno, wymienil wachacze plyny i filtry, do zrobienia jest wentylator klimy bo zdechl, Chwilowo jest w gorach ale jak wroci ma podeslac zdjecia wnetrza.
A te dolne listwy na drzwiach są czy ich tam nie ma...?A z tymi felgami to gość pojechał jakby niewiadomo jaką wartość przedstawiały:p ...a może faktycznie to jakiś rarytasik ale jak dla mnie to stare,zwykłe parapety pasujące do E36...
Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...
wydechy tragedia.. no i ostatnio holowana ..
Wtrące swoje ,drzwi od pasażera przód mają dziwną szparę może to wina zdjęcia ale mnie się wydaje że lipna robota,rury z tyłu porażka ,kolor nic szczególnego kwestia gustu,brak klapki od ucha holowniczego ,można by podejrzewać kradzież lub awarię auta i pewnie jakiś mechanik zapomniał zapiąć zaślepki,felgi dziadostwo,lampy do wymiany,sporo tego w sumie około 5 tys.na początek .Osobiście ,szukaj czegoś ciekawszego ten koleś nie ma gustu więc może i firany w środku wiszą .E38 to piękna maszyna ,a ta nie należy do nich ,można sprowadzić ją na ziemię ,ale jakim kosztem !
Ładne fele i na nich dobre gumy to 2,5 tys.-3,5 ,lampy ,400zł, wydechy wypier..lić + zderzak 500zł ,oliwa i reszta dupereli ,i masz 5 tys., czy to jakaś dziwna kwota? chyba nie aby to ogarnąć ,ja tak to widzę .Nie bawię się w zlepy ,jak wspomniałem e38 to sprzęt który wymaga ręki i klasy 5tys. to minimum.Tyle w temacie .Kolega zrobi jak uważa .
Ostatnio edytowane przez lukasz7 ; 30-12-2012 o 20:52
W każde auto po zakupie trzeba włozyć pieniądze...bez wyjątku.Ja równiez sądzę,ze polift za taką kasę jest wart obejrzenia tym bardziej,że na tych fotach nie wygląda źle...tylko ten tył :p ...Ja w swoją miałem włożyć tylko kasę na usunięcie rdzy...okazało się jednak,że zbiornik do wymiany 2 razy bo pierwszy okazał się złomem,podszybie,2 bumerangi,wsporniki stabilizatora,tarcze tył,kalosz od przepustnicy i jeszcze jakaś rurka,plus zmiana radia z kaseciaka na CD ori BMW no i halogen...acha no i nowy korek od zbiorniczka wyrównawczego chłodnicy...uzbierało się tak na szybkiego ponad 8 tysięcy...tak,że te 5 tysi nawet jak trzeba będzie włożyć to nie tragedia...
Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...