Byłem nic nie wyszło poza tym co wiem, że wyjść miało i nie ma związku.
Byłem nic nie wyszło poza tym co wiem, że wyjść miało i nie ma związku.
Mam ten sam problem z m62. Chodził kiedys normalnie, potem zamontowalem instalacje gazową i dalej przez 2 lata działał miodzio. I od jakiegoś czasu jest opisywany przez Was problem. Wymieniałem różne części, diagnozowałem. Zauwazyłem że gdy pojeżdżę na samej benzynie jakieś dwa dni - czyli ok 100 km, to zaczyna działać normalnie. Rozmawialem z moim guru od gazu i mówi, że jest możliwość rozkalibrowania sie wtryskiwaczy gazowych, które z kolei wpływaja na odczyty sterownika silnika (benzynowego) i uczy się ten sterownik błędów z gazu no i sie przyzwyczaja. Krótko mówiąc sypie się mapa wtryskow sterownika benzynowego. Zauważcie, że wszystkie problemy związane z taka pracą silnika (opisane na różnych forach) maja użytkownicy samochodów z instalacja LPG, nie wyczytalem, żeby miał ktoś problem z użytkowaniem samochodu bez LPG. Stawiam na instalacje gazową. Umowiony jestem na przyszly czwartek z gazownikiem. Zobaczymy co wyjdzie.
Ostatnio edytowane przez arturkkk ; 16-11-2012 o 09:27
No to kup miernik, poszperaj na internecie za watosciami czujnkow, badz popos kolegow z forum o pomoc, a na pewno ma ktos takie informace, i sprawdzaj: Czujniki walkow rozrzadu, czujnik obrotu walu , i slyszalem tez ze czujniki spalania stukowego lubia namacic czasem jesli chodz o telepanie silnika. Komputer nie zawsze widzi padniety czujnik. to raz, a dwa... wspomniales ze masz jedna swiece przetoczona na pol gwintu... tego bym sie przyczepil przede wszystkim. Musisz jakos to naprawic , i zmienc ta swiece! to ze daje iskre, nie znaczy ze iskra jest wystarczajaco dobra. Swieca moze na 10 zaplonow , 6 dac prawidlowych i np: 4 przebite na bok , i efekt murowany. Masz zbyt wiele nie dociagniec w silniku . Pokusilbym sie tez o sprawdzenie cisnienia na cylindrach ,zeby wykluczyc najgorsze.Wymiany w ciemno , to jak tafic 6 w lotto. Nie zmienia nic, oprocz rujnowania portfela. Masz wiele filmikow na YT jak zdiagnozowac rozne rzeczy w silniku, jak silnik pracuje, jak wplywaja na jego prace poszczegolne czujniki i ich sygnaly,i to moze pomoc zrozumiec Ci co sprawdzac, od czego zaczac . Mechanika to nie chybil-trafil, trzeba wiedziec co z czego wynika, i diagnozowac po kolei ,az dojdziesz do czegos co jest nie prawidlowe.