Pokaż wyniki od 1 do 10 z 153

Wątek: Spory problem m62, wibracje silnika po odpaleniu

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    224
    BMW
    740i 1999r
    Skąd
    Nowy Sącz
    Byłem nic nie wyszło poza tym co wiem, że wyjść miało i nie ma związku.

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar chester
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    361
    BMW
    E66 730Ld
    Skąd
    Górny Śląsk
    Mam ten sam problem z m62. Chodził kiedys normalnie, potem zamontowalem instalacje gazową i dalej przez 2 lata działał miodzio. I od jakiegoś czasu jest opisywany przez Was problem. Wymieniałem różne części, diagnozowałem. Zauwazyłem że gdy pojeżdżę na samej benzynie jakieś dwa dni - czyli ok 100 km, to zaczyna działać normalnie. Rozmawialem z moim guru od gazu i mówi, że jest możliwość rozkalibrowania sie wtryskiwaczy gazowych, które z kolei wpływaja na odczyty sterownika silnika (benzynowego) i uczy się ten sterownik błędów z gazu no i sie przyzwyczaja. Krótko mówiąc sypie się mapa wtryskow sterownika benzynowego. Zauważcie, że wszystkie problemy związane z taka pracą silnika (opisane na różnych forach) maja użytkownicy samochodów z instalacja LPG, nie wyczytalem, żeby miał ktoś problem z użytkowaniem samochodu bez LPG. Stawiam na instalacje gazową. Umowiony jestem na przyszly czwartek z gazownikiem. Zobaczymy co wyjdzie.

  3. #3
    Początkujący Użytkownik Awatar arturkkk
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    54
    BMW
    e38 735i
    Skąd
    Lublin
    Cytat Zamieszczone przez chester Zobacz posta
    Mam ten sam problem z m62. Chodził kiedys normalnie, potem zamontowalem instalacje gazową i dalej przez 2 lata działał miodzio. I od jakiegoś czasu jest opisywany przez Was problem. Wymieniałem różne części, diagnozowałem. Zauwazyłem że gdy pojeżdżę na samej benzynie jakieś dwa dni - czyli ok 100 km, to zaczyna działać normalnie. Rozmawialem z moim guru od gazu i mówi, że jest możliwość rozkalibrowania sie wtryskiwaczy gazowych, które z kolei wpływaja na odczyty sterownika silnika (benzynowego) i uczy się ten sterownik błędów z gazu no i sie przyzwyczaja. Krótko mówiąc sypie się mapa wtryskow sterownika benzynowego. Zauważcie, że wszystkie problemy związane z taka pracą silnika (opisane na różnych forach) maja użytkownicy samochodów z instalacja LPG, nie wyczytalem, żeby miał ktoś problem z użytkowaniem samochodu bez LPG. Stawiam na instalacje gazową. Umowiony jestem na przyszly czwartek z gazownikiem. Zobaczymy co wyjdzie.
    W zupełności zgadzam się z chesterem. Zamiast rozbierać pół samochodu trzeba zaprogramować od nowa mapę wtrysków następnie nie przełączając na gaz pojechać do gazownika by ustawił instalację gazową pod nowe ustawienia i problem z głowy.
    Ostatnio edytowane przez arturkkk ; 16-11-2012 o 09:27

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2011
    Posty
    171
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    berlin
    Cytat Zamieszczone przez Piotr_R Zobacz posta
    Byłem nic nie wyszło poza tym co wiem, że wyjść miało i nie ma związku.
    No to kup miernik, poszperaj na internecie za watosciami czujnkow, badz popos kolegow z forum o pomoc, a na pewno ma ktos takie informace, i sprawdzaj: Czujniki walkow rozrzadu, czujnik obrotu walu , i slyszalem tez ze czujniki spalania stukowego lubia namacic czasem jesli chodz o telepanie silnika. Komputer nie zawsze widzi padniety czujnik. to raz, a dwa... wspomniales ze masz jedna swiece przetoczona na pol gwintu... tego bym sie przyczepil przede wszystkim. Musisz jakos to naprawic , i zmienc ta swiece! to ze daje iskre, nie znaczy ze iskra jest wystarczajaco dobra. Swieca moze na 10 zaplonow , 6 dac prawidlowych i np: 4 przebite na bok , i efekt murowany. Masz zbyt wiele nie dociagniec w silniku . Pokusilbym sie tez o sprawdzenie cisnienia na cylindrach ,zeby wykluczyc najgorsze.Wymiany w ciemno , to jak tafic 6 w lotto. Nie zmienia nic, oprocz rujnowania portfela. Masz wiele filmikow na YT jak zdiagnozowac rozne rzeczy w silniku, jak silnik pracuje, jak wplywaja na jego prace poszczegolne czujniki i ich sygnaly,i to moze pomoc zrozumiec Ci co sprawdzac, od czego zaczac . Mechanika to nie chybil-trafil, trzeba wiedziec co z czego wynika, i diagnozowac po kolei ,az dojdziesz do czegos co jest nie prawidlowe.

Podobne wątki

  1. [silnik] Płyn chłodzący. oraz spory problem.
    Przez kyky7er w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 16-12-2011, 20:58
  2. [skrzynia] spory problem po regeneracji skrzyni
    Przez egz3 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 22-08-2011, 10:21
  3. szyberdach spory problem
    Przez Przemik w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-11-2010, 14:54
  4. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 05-09-2010, 17:23
  5. [ elektronika] Klimatronik spory problem
    Przez SzeryfA3 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-08-2010, 10:55

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •