Strona 4 z 9 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 83

Wątek: Vanos w m62tu

  1. #31
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Cytat Zamieszczone przez mati-e28 Zobacz posta
    aso przewidziało wymianę rozrządu dla tego motoru co 200 tys... 99% klepie bo nikt tego praktycznie nie robi, przyzwyczajenie ludzi ze łańcuch jest wieczny.. klepiący vanos nie skreśla auta, ale wróży kosztowną wymianę owych elementów rozrządu.. wielu pisze ze ten typ tak ma i można tak jeździć, ale wszystko jest do czasu..

    Zgadzam się z Kolegą w 100%. Najprościej powiedzieć ten typ tak ma :)
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  2. #32
    Zaawansowany Użytkownik Awatar grzechu4don
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    530
    BMW
    E38 na gwincie w 20 calach
    Skąd
    Bydgoszcz
    Cytat Zamieszczone przez matty Zobacz posta
    czyli generalnie jest czesc ekspolatacyjna? jakie sa koszty wymiany? na co jeszcze zwrocic uwage przy tym siniku?
    vanosy - 2x1650-1700zł
    łańcuch - ok 150zł
    napinacze - 2x ok 550zł

    to ceny przy zniżce 10% (ja takowe akurat mam :D)

    przy tych silnikach warto sprawdzić stan chłodnicy bo gdzieś czytałem że lubią cieknąć
    warto też wymienić po kupnie uszczelki dekli zaworowych (koszt ok 600zł + ew. robocizna)
    Ostatnio edytowane przez grzechu4don ; 12-06-2012 o 21:58

  3. #33
    Zaawansowany Użytkownik Awatar martinez538
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    447
    BMW
    330xd e91/ ex740iA e38 2000r/525i e34 1990r
    Skąd
    Myszków
    Cytat Zamieszczone przez matty Zobacz posta
    koledzy ja planuje zakup m62 i tu moje pytanie jak rozpoznac czy vanosy sa dobre czy juz na wukonczeniu. jestem uzbrojony w kompa jesli to cos pomoze.

    pozdr matty!!
    i jak kupiłeś furę?

  4. #34
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2010
    Posty
    25
    BMW
    e39 & e36
    Skąd
    wawa p-śl
    nie jestem umuwiony na jutro i sie zobaczy co to za cudo :-)

  5. #35
    Zaawansowany Użytkownik Awatar martinez538
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    447
    BMW
    330xd e91/ ex740iA e38 2000r/525i e34 1990r
    Skąd
    Myszków
    dam ci radę bo sam niedawno nabyłem e38 m62b44tu, przegoń ją porządnie i i odczekaj tak z pół godzinki a potem zapal i obserwuj wydechy, jak puści dyma to uciekaj z tamtąd czym prędzej ja tego nie zauważyłem i najpierw niby odma potem inne dupsy, a skończyło się na tym że pół silnika do wymiany i tak oszczednie planowany remont 5k będzie kosztować mówie będzie bo cały czas jest w naprawie a kupiłem go 3 tygodnie temu, tyle że sprzedawca dokłada się do remontu i daje mechanika więc jakoś to przeżyje, jutro jadę kupić obie głowice bo tamte były już grzebane

  6. #36
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2010
    Posty
    25
    BMW
    e39 & e36
    Skąd
    wawa p-śl
    no i lipa srodek ladny ale tyle rudej to jeszcze nie widzialem na beni. generalnie slyszalem vanosa i sinik kompletnie nie ciagana. spodziewalem sie za ta kasa nie cudu ale przynajmniej dobrego egzemplarza. poszukiwania trwaja.

  7. #37
    Zaawansowany Użytkownik Awatar martinez538
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    447
    BMW
    330xd e91/ ex740iA e38 2000r/525i e34 1990r
    Skąd
    Myszków
    szukaj, kolego powoli i dokładnie bo ja się naciołem, i nikomu tego nie życzę kupa kasy w remont, tym się tylko pocieszam że tanio kupiłem i jak już zrobie wszystko to będzie pare lat uciechy z beti. Z drugiej strony cięko ocenić w jakim stanie jest motor i skrzynia

  8. #38
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2010
    Posty
    25
    BMW
    e39 & e36
    Skąd
    wawa p-śl
    szczerze to watpie zebym dostal takie siedem jak ja chce. z moim budrzetem raczej nie ma sensu sie jeszcze pchac w 7er. szkoda troche sie zawiodlem ale moze w niedlugiej przyszlosci cos moze znow mi zabije do 7er. naeazie musze sie otzasnac po szoku ogladniecia kilku sztuk.

    pozdr matty!!!

  9. #39
    Zaawansowany Użytkownik Awatar grzechu4don
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    530
    BMW
    E38 na gwincie w 20 calach
    Skąd
    Bydgoszcz
    przy wymianie uszczelek dekli zaworowych okazało się że vanosy mam sztywne a jest jedynie minimalny luz na śluzgu krótkkiego łańcucha po stronie kierowcy .... po wymianie oleju vanosy ucichły :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
    także nie mam już diesla V8

  10. #40
    Doświadczony Użytkownik Awatar grabol
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    1,649
    BMW
    BMW e10 2002ti, e39, X5 4.8is
    Skąd
    Warszawa / St.Miłosna
    Cytat Zamieszczone przez grzechu4don Zobacz posta
    przy wymianie uszczelek dekli zaworowych okazało się że vanosy mam sztywne a jest jedynie minimalny luz na śluzgu krótkkiego łańcucha po stronie kierowcy .... po wymianie oleju vanosy ucichły :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
    także nie mam już diesla V8
    Po wymianie oleju vanosy ucichły? nawet na mocno rozgrzanym silniku? cóż to za olej??? :)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •