Inspekcja po odpaleniu po chwili znika i pozostają po bokach takie małe trójkąciki. Jak masz jakieś błędy i chcesz je przeczytać to wciskasz prawy guzik na zegarach.
Przy teście zegarów zapalają się wszystkie kratki i do tego wskazówki na obrotomierzu i prędkościomierzu idą do połowy a od temp. silnika i wskaźniku paliwa idą na max i wracają. A czy przy teście wyświetlają się różne informacje, np. SW VERSION, K-ZAHL itp.?
Ze starszymi zegarami podobno są problemy, u mnie w ubiegłe lato jak auto się nagrzało od słońca, nie chciał działać prędkościomierz, na razie jest spokój, ale może ktoś wie czy np. takie zegary: http://allegro.pl/licznik-zegar-bmw-...364162158.html działały by na M30B30 z 87 roku? Mam wersje EG 01 i tam podobno jest błąd 299 tys km, które zbliżają się coraz bardziej.