Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Wątek: problem z zegarami

  1. #11
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Silnik docisku wycieraczek.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  2. #12
    Doświadczony Użytkownik Awatar ManiacDrifting
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    3,325
    BMW
    E32 735iAL...
    Skąd
    Bikini Dolne
    Widocznie licznik ci uaktywnił funkcje których tamten nie włączał każda 7er po jakims czasie po zgaszeniu pobuczy kilka min, bo wbrew pozorom zegar pełni w 7er więcej niż się wydaje np steruje przepustnicą-ami w wersjach z EML, ja np po wymianie licznika zauwazylem ze kiera lekko chodzi jak nigdy dziwne albo sobie wkręcam, albo zbieg okolicznosci albo zegar ma sterowanie serwem co by miało sens przy wyzszych prędkościach i niższych licznik każe wzmacniacz lub popuszczać kierownice na lekkie i cięższe działanie.

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Marcin-e32
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    557
    BMW
    E32 '92 735i
    Skąd
    Poznań
    Jeśli jest to takie delikatne, bzyczenie to stawiam na silniczek od klapy nawiewu. Być może przy majstrowaniu z zegarami coś tam poruszyłeś(?) Dźwięk ten charakterystyczny jest do zaciętego silniczka. Znajduje się on na wysokości zegarów, po prawej stronie - więc wszystko by się zgadzało. Spróbuj go wyciągnąć i włożyć ponownie, ew. postukaj w niego delikatnie jakimś niezbyt twardym przedmiotem - np. gumowa rękojeść od śrubokręta. Niestety aby się do niego dostać, konieczny jest demontaż zegarów, lub ew. można próbować wbić się od dołu - ale wg mnie więcej zachodu i na pewno go nie wyciągniesz...

    Miałem podobnie, silniczek od nawiewu zaciął się w jednej pozycji i po naciśnięciu guzika na panelu sterowania nawiewem nie zachodziła żadna akcja, poza bzyczeniem. Po wyłączeniu silnika potrafił bzyczeć cyklicznie nawet kilkanaście minut :-)

    Pozdrawiam,
    Marcin

    ---

    Sorry, nie doczytałem, że to podczas testu zegarów... w takim razie chyba źle strzeliłem ;)

  4. #14
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2011
    Posty
    45
    BMW
    e32 730i
    Skąd
    Małopolska
    Silniczek o którym piszesz u mnie trzyma się właściwie na samym tym bolcu od klapki. Komuś kto montował gaz w 2004 roku musiał przeszkadzać ten silniczek, bo przełącznik od gazu był dość długi i nie dość że go wyciągnął, to urwał ten plastik w który się go wkłada. Gdy ogarnąłem że jest urwany, przykleiłem go kropelką ale niestety klej nie dał rady i znowu wisi na tym drucie, jednak to na pewno nie to, bo on brzęczy, a tu słychać bardziej buczenie jak silnika od wycieraczek, więc może faktycznie od docisku to jest.

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    230
    BMW
    Może znów e32?
    Skąd
    Chorzów
    Chciałem odkopać temat. Problem zapewne znany: po odpaleniu zegary pokazują prawie wszystko ( oprócz paska inspection ), igły działają cały czas, przebieg jest naliczny, ale po rozgrzaniu kabiny piksele zaczynają latać i ostatecznie nic nie pokazuje. Mechanior wyjął to i zdiagnozował że w środku coś co łączy jakaś listewka , gumka z kabelkami, cholera wie co. W każdym razie samego się nie da kupić i muszę poszukać licznika całego . Jako że mam e32 z 93', czy mogę kupić zegar z dowolnej e32 czy z jakiś nowszych? Wolałbym żeby przebieg i inne rzeczy zostały, nie chce licznika zmieniać całego.
    Czego mam szukać na szrocie żeby było ok?

  6. #16
    Doświadczony Użytkownik Awatar sz4l0ny
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,755
    BMW
    e32
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez NightSnail Zobacz posta
    Jako że mam e32 z 93', czy mogę kupić zegar z dowolnej e32 czy z jakiś nowszych? Wolałbym żeby przebieg i inne rzeczy zostały, nie chce licznika zmieniać całego.
    Czego mam szukać na szrocie żeby było ok?
    Potrzebujesz zegarów do wersji V8 najlepiej z '93 i tyle.
    Czarne e32 w benzynie!


  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    230
    BMW
    Może znów e32?
    Skąd
    Chorzów
    Logicznym jest że zegar z mojego modelu i rocznika będzę pasować. Lecz taki może być trudno dostępny. Może z V12 ?

  8. #18
    Doświadczony Użytkownik Awatar sz4l0ny
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,755
    BMW
    e32
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez NightSnail Zobacz posta
    Logicznym jest że zegar z mojego modelu i rocznika będzę pasować. Lecz taki może być trudno dostępny. Może z V12 ?
    Zadałeś pytanie, otrzymałeś najlepszą odpowiedź.

    Możesz wsadzić wszystkie zegary z M60, natomiast z M70 nie.
    Czarne e32 w benzynie!


  9. #19
    Vip Vip Awatar jarek88
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    2,905
    BMW
    E32 730i R6 90' , E32 740iA 93'
    Skąd
    Tomaszów Mazowiecki
    Blog
    20
    Cytat Zamieszczone przez NightSnail Zobacz posta
    Wolałbym żeby przebieg i inne rzeczy zostały, nie chce licznika zmieniać całego.
    do nowo zakupionych przekładasz swoją kość pamięci i po problemie

  10. #20
    Doświadczony Użytkownik Awatar rodzinabmw
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    3,221
    BMW
    było 730i V8 manual SATIN CHROME co mnie pokusiło by je sprzedać???
    Skąd
    okolice Sulechowa
    Cytat Zamieszczone przez jarek88 Zobacz posta
    do nowo zakupionych przekładasz swoją kość pamięci i po problemie
    potwierdzam, sam zmieniałem zegary w swojej V8, ale jak zaznaczył kolega sz4l0ny tylko i wyłącznie zegary z V8, kość przekładasz i jazda

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •