asc/dsc ani zadna inna elektronika nie skróci żywotności mostu ze szperą. Jak rowniez montaz 25% szpery plytkowej nie pogorszy komfortu jazdy, nie przyspieszy zuzycia zawiasu a juz tym bardziej hamulcow(?!). Szpera nie sluzy do palenia gumy czy kręcenia bączków i zawsze poprawia prowadzenie auta. Jest ona czesto spotykana zarówno w automatach, jak i w autach z zaawansowanymi elektronicznymi systemami stabilizacji toru jazdy, Audi quattro, Porsche. Nie bylo takze nigdy fabrycznej szpery w zadnym e38. Nierozbieralny dyfer? dawno nigdzie nie czytałem jednoczesnie tylu glupot w temacie szpery.
Michal750 - kontaktujesz się z FWmotorsport w sprawie zrobienia szpery do e38, a nas się pytasz jaki to koszt? to chyba ich powinienes zapytać. Wedle mojej wiedzy nie można do obudoy dyfra e38 zamontowac innego mechanizmu ze szperą. W gre wchodzi tylko podmiana calego dyfra i rzeźba z tylną belką/mocowaniem. moim zdaniem gra niewarta świeczki.