Pokaż wyniki od 1 do 10 z 30

Wątek: Automat w M70, czyli to co boli najbardziej :/

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Wiotki
    Dołączył
    Dec 2011
    Posty
    129
    BMW
    e65 745
    Skąd
    PL
    Podepnę się , w swojej 750 podczas jazdy ze stała prędkością w momencie gdy zaczynam dodawać gazu nic się nie dzieje , dopiero po wciśnięciu ponad 1/3 pedału gazu silnik wkręca się o około 200-300 obr wyżej (lock up ?) i auto zaczyna przyspieszać .

    Dodatkowo nie wiem czy to ma jakieś znaczenie skrzynia pracuje tylko w trybie S , gdy przytrzymam ten przełącznik w pozycji E przechodzi w tryb economic ale gdy go tylko puszczę to z powrotem włącza się tryb sport , pomaga np zablokowanie przycisku monetą chociaż nie zauważam wtedy różnicy w pracy skrzyni ...
    Więcej problemów nie zauważyłem , nie przeciąga , nie szarpie , redukuje bardzo ładnie .

  2. #2
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Odnośnie pierwszej części pytana, wszystko zależy od warunków jazdy, jeżeli jedziesz obciążony pod górkę na czwartym biegu to żeby auto zaczęło iść trzeba trochę wcisnąć, no chyba, że kick down. Ciężko mi powiedzieć, na S jest trochę czulej, bo pedał ma inną czułość i silnik się szybciej wkręca. Odnośnie drugiego to masz uszkodzony ten przełącznik trybu skrzyni, on zawsze kiedy jest uszkodzony, zwiera na S.
    pozdrawiam Bartek

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik Awatar sz4l0ny
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,755
    BMW
    e32
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez Wiotki Zobacz posta
    Podepnę się , w swojej 750 podczas jazdy ze stała prędkością w momencie gdy zaczynam dodawać gazu nic się nie dzieje , dopiero po wciśnięciu ponad 1/3 pedału gazu silnik wkręca się o około 200-300 obr wyżej (lock up ?) i auto zaczyna przyspieszać .

    Dodatkowo nie wiem czy to ma jakieś znaczenie skrzynia pracuje tylko w trybie S , gdy przytrzymam ten przełącznik w pozycji E przechodzi w tryb economic ale gdy go tylko puszczę to z powrotem włącza się tryb sport , pomaga np zablokowanie przycisku monetą chociaż nie zauważam wtedy różnicy w pracy skrzyni ...
    Więcej problemów nie zauważyłem , nie przeciąga , nie szarpie , redukuje bardzo ładnie .
    Nie jeździłem twoim autem, ale odpowiem ci tak: R6 3.0 w warunkach autostradowych "podczas jazdy ze stałą prędkością" i zapiętym lock-up'em, reaguje na lekkie naciśnięcie gazu jak suka na smycz, dlatego że przełożenie jest bezpośrednie, co już było wyjaśnianie.

    Analogicznie, dobre i zdrowe 5.0 w tym aucie ma się prowadzić tylko lepiej.

    W moim wyobrażeniu, wkrętka o 300 obr wzwyż do uzyskania jakiegokolwiek przyspieszenia w takich warunkach to objaw zły, choćby z samych względów bezpieczeństwa ogólnie.

    To co tyczy się trybów, to tak jak napisał przedmówca, awaria przycisku.
    Czarne e32 w benzynie!


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •