Nie wiem, czy bedziesz mial na tyle checi, ale na dzien dobry podmienilbym konwerter. Objawy o ktorych piszesz pasuja...
Nie wiem, czy bedziesz mial na tyle checi, ale na dzien dobry podmienilbym konwerter. Objawy o ktorych piszesz pasuja...
Dlatego mój manual do v12 czeka na lepsze czasy ;)
________________________________________
w Koszalinie znajomy wsadził teraz do m70 skrzynie od m50b25 oczywiście z przespawanym dzwonem (robi driftowozy na potęgę) tylko zapytam od czego sprzęgło i zdam relacje :)
W temacie wymiany skrzyni, dodam tylko, że założenie używanej skrzyni, to duże ryzyko, zwłaszcza finansowe. Kwestie pracy pzy tym pomijam. I nie ma tu znaczenia żadna gwarancja rozruchowa. Większość tych skrzyń albo ma przelatane 300, 400 kkm, albo była upalana przez kretnyów na niskim stanie, albo stała gdzieś nie wiadomo jak długo i na jakim stanie. To uządzenie znacznie delikatniejsze niż np silnik, i pawdopodobieństwo uszkodzenia używki po jej założeniu, zalaniu świeżym olejem jest dość duże. Świeży olej, lepsze ciśnienie, lepsze właściwości myjące i dmuch, nie ma uszczelki albo tłoka...
Jedyna w miarę bezpieczna opcja, to zakup skrzyni z samochodu o znanym, niskim ( czyt do 200kkm) przebiegu. Chociaż po tym co widziałem, chyba i na to bym się nie zdecydował...
Po zakupie swojego 750 prawie od razu wyjąłem skrzynie i wjechała nowa hydraulika, część sprzęgieł oraz zregenerowany konwerter. Zrobiłem to, pomimo, że skzynia działa bez zarzutu a samochód miał najechane 280 kkm. Po stanie sprzęgieł widać było, że uszczelnienia były już nie najlepsze... Skończyłaby się za 20 - 30 tys
Piszesz, że remont to duża kasa... Co to jest dużo ? 3k, 5k, 6k ?
Z drugiej strony widziałem, że chciałeś sprzedać samochód, więc może faktycznie powinno być tanio...
Moim zdaniem, albo manual, albo remont. w przeciwnym razie Twój dół może się powtórzyć.
Chcialem sprzedac, ale tez nie musialem i sie za bardzo nie spijalem. Problem w tym, ze teraz mam 2 stojace 750 z wysypanymi skrzyniami. Tanio sie nie da, jednak gdy mam juz wydac 4k na swap manuala to wole dolozyc tysiac i zrobic kompletny remont. Akurat w tej kwestii nie zamierzam szukac oszczednosci. Albo grubo (manual/remont) albo wcale (uzywka).
Aha, no to sprawa jasna. Myślę, że za 3k możesz mieć tą skrzynię zrobioną dobrze, na uszczelkach ZF ze zregeneowanym konwerterem. Musiałbyś ją wyjąć i przysłać do Krakowa. Jeśli jesteś zainteresowany, pisz na priv.
a więc tak byłem u znajomego co manuala zrobił w e30 M70 to koszta mówi że też koło 4 tys sprzęgło od m5 tam siedzi ale ma na sprzedaż ze swojej 850 skrzynie za 400 zł jak coś bo do E31 wsadził 5.4 razem ze skrzynią.
Przemozz jak coś to klepię, ale czekam najpierw na wymianę oleju w swojej.. Dam znać.