Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Wątek: BMW e32 3,5 EML

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #8
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa

    Post

    czy wtedy kiedy nie chce zapalić EML się zapala na chwilę po przekręceniu kluczyka w drugą pozycję?

    jeżeli rozebrałeś przepustnicę i była ona tak czysta jak na zdjęciach i jeszcze ją podczyściłeś to nie będzie to to. Ścieżki potencjometru dobrze wyczyścić preparatem Kontakt, a potem przesmarować zwykłą wazeliną techniczną. Ale ten czujnik potencjometryczny na przepustnicy to tylko zwrotka jej położenia. Nawet jakby nie działał, auto by paliło, ale by nie jechało.

    Jeżeli paliwo jest i iskra też i kręci, a nie odpala, to znaczy, że iskra jest w złym momencie, lub paliwo jest źle dawkowane. Pierwsze już Ci Irek Tuczi podpowiedział, drugie to czujnik temperatury powietrza w dolocie w przepływomierzu(poszukaj, przerabialiśmy wielokrotnie na forum) albo czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Sam przepływomierz też by pasowało rozebrać, wyczyścić i nasmarować ścieżki i prowadzenie klapki.

    Nic innego już tam nie ma, chyba, że ECU by zwariował lub nie kontaktuje wiązka. Wyjmij ECU i psiknij gniazdo i wtyczkę Kontaktem. Z kompem EML zrób podobnie.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 12-07-2019 o 10:00
    pozdrawiam Bartek

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •