Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 41

Wątek: [e38] Alpina B12 6.0

  1. #31
    Super Moderator Awatar Anatol
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    6,149
    BMW
    e38 735 iA
    Skąd
    Warszawa
    Raczej o zabytku z wentylatorem.


  2. #32
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    1,245
    BMW
    730 V8 E32 ; E38 2.8 ; X2 X-drive 18d
    Skąd
    Warszawa
    Moim zdaniem jako, że auto i tak więcej by stało w garażu niż jezdziło, zakup AC mija się z celem. Zrobiłbym obowiązkowo wycenę rzeczywistej wartości auta i po prostu jezdził ostrożnie bo nic innego nie pozostaje. Przecie nie będę płacił 20k rocznie za AC za auto które w większości stoi w garażu ;) A jak ktoś huknie we mnie to już nie mój problem ;)

  3. #33
    Doświadczony Użytkownik Awatar Supermen
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    2,108
    BMW
    e38 750iL
    Skąd
    Chojnice
    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    Chyba żartujesz. Z żadnego OC sprawcy nie naprawią Ci zabytku na innych warunkach jak zwykłe auto wycenione w eurotaxie. Temat stary jak świat.

    Ubezpieczyciela, który likwiduje szkodę z OC nie interesuje czy auto jest zabytkowe lub nie. Polskie prawo nie nobilituje aut zabytkowych w tym zakresie, ani do niczego nie zmusza ubezpieczyciela.

    Zgadza się, że wycena może pomóc, ale w zasadzie tylko przed sądem.
    Co Ty opowiadasz. Jak ubezpieczalnia słyszy tylko zabytek to mają pełne gacie. Auto zabytkowe musi być odtworzone do stanu pierwotnego i to jest potwierdzone. Nie ważne ile wyniesie szkoda. Płacą bo muszą.


    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    To nie jest prawda, czasowe ubezpieczenie dotyczy wyłącznie OC, a rozmawiamy o AC.
    Tak, ja mówiłem o OC. Ale z AC możesz zrezygnować w każdej chwili i wykupić w każdej chwili tak samo jak NNW.

    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    To widocznie u mnie byli mniej przychylni w Warcie. Czy mówisz o zabytku, bardzo starym aucie, czy jakimś nowszym, który chciałeś po prostu wyżej ubezpieczyć?
    To jest nowy produkt we warcie. Pewnie co oddział to inaczej przyswojona wiedza. Ja np kiedyś się kłóciłem z jedną agentką PZU, że zniżka PZM obowiązuje na każdym aucie starszym niż 25lat. Ona w zaparte, że tylko zarejestrowane jako zabytek bo jej zwierzchnik tak mówi. Ja jej przytaczam okulnik w którym agenci/pracownicy PZU mają jak byk podane, że każde auto starsze niż 25lat, odsyłam do umowy pomiędzy PZU a PZM to Pani wiedziała "lepiej". Więc jak widać niektórzy agenci do miana kompetentnych mają jeszcze spory kawałek...
    Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
    lecz jest celem samym w sobie.

    https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/



  4. #34
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa

    Post

    Jeżeli chodzi o pierwszy punkt, będę się trzymał swojego. Na łamach Classic Auto był temat wałkowany redaktora naczelnego, jego Porsche i dopiero sąd zakończył spór i to wyłącznie na podstawie wcześniejszej wyceny. Ja nie likwidowałem szkody na zółtych tablicach, ale właśnie przed tym ostrzegał mnie rzeczoznawca, który kiedyś wyceniał mi auto.

    Gdyby tak było jak mówisz, to nie byłoby problemu, a tak jest i to duży.

    Z Wartą rozmawiałem w samej centrali w Wawie, bo wtedy w Łodzi się nie podejmowali. Inny ubezpieczyciel włącznie z PZU nie chciał słyszeć o AC na tak stare auto.

    Z tym wykupowaniem AC i rezygnacją, jeżeli nawet tak jest, że Ci oddadzą za część roku, która jest niewykorzystana, ile razy możesz tak zrobić, aż Ci odmówią kolejnego ubezpieczenia. Alternatywy poza Wartą Classic nie masz.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 08-03-2016 o 18:09
    pozdrawiam Bartek

  5. #35
    Doświadczony Użytkownik Awatar Supermen
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    2,108
    BMW
    e38 750iL
    Skąd
    Chojnice
    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    Jeżeli chodzi o pierwszy punkt, będę się trzymał swojego. Na łamach Classic Auto był temat wałkowany redaktora naczelnego, jego Porsche i dopiero sąd zakończył spór i to wyłącznie na podstawie wcześniejszej wyceny. Ja nie likwidowałem szkody na zółtych tablicach, ale właśnie przed tym ostrzegał mnie rzeczoznawca, który kiedyś wyceniał mi auto.

    Gdyby tak było jak mówisz, to nie byłoby problemu, a tak jest i to duży.
    Zapraszam do mojego okręgu na zebranie PZM to się więcej dowiesz łącznie z przykładami Albo na zloty pojazdów zabytkowych. Z którego roku był ten artykuł? Może jakiś czas temu kiedy dopiero "moda" na auta zabytkowe się rozwijała i nikt nie wiedział z czym to się je. Może redaktor miał akurat pecha, że się musiało o sąd oprzeć i swoją frustrację przelał na papier czasopisma.


    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    Z Wartą rozmawiałem w samej centrali w Wawie, bo wtedy w Łodzi się nie podejmowali. Inny ubezpieczyciel włącznie z PZU nie chciał słyszeć o AC na tak stare auto.

    Z tym wykupowaniem AC i rezygnacją, jeżeli nawet tak jest, że Ci oddadzą za część roku, która jest niewykorzystana, ile razy możesz tak zrobić, aż Ci odmówią kolejnego ubezpieczenia. Alternatywy poza Wartą Classic nie masz.
    Dla mnie zasadność wykupywania AC z Warta Classic są sytuacje na zlotach, kiedy jest możliwość powstania jakichś uszkodzeń spowodowanych nieuwagą zwiedzających. Łażą z wózkami, rowerami i nie patrzą co robią a potem okazuje się, że po takich zajściach jest coś uszkodzone. I właśnie dzięki takiemu AC sobie likwidujemy takową szkodę. Znajomemu we Fordzie Popular tak kiedyś kierunkowskazy ktoś załatwił które są wysuwane z nadwozia. Miałby takie AC choćby na 5tys wykupione to by je sobie naprawił.
    Umówmy się, że o ile auto nie jest McLarenem F1 czy Ferrari 250 GTO to nikt się nie połasi aby ukraść zabytka. A samemu też każdy kto posiada takie auto to uważa i jeździ rzadko więc w nic raczej nie uszkodzi znacznie. Wykup takiego AC na pełną wartość auta mija się trochę z celem.
    Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
    lecz jest celem samym w sobie.

    https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/



  6. #36
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Temat był z 2013 lub 2014 roku, już dokładnie nie pamiętam. Tyle tych gazet jest, że nie mam czasu teraz szukać, ale w weekend może poszukam, to dam Ci konkretny numer. Ciągnęło się to przez kilka numerów z dokładną relacją wszystkich stron.

    Jeżeli mówisz, że temat jest łatwy i do ogarnięcia to opisz jak to wygląda, bo to jest sprawa, która mocno spędza mi sen z powiek jak jeżdżę BMW. Miałem kiedyś szkodę z OC sprawcy i nawet sąd nie pomógł, dostałem jakieś grosze, a za naprawę musiałem zapłacić sam. Żeby było śmiesznie sądziłem się z Wartą :) Nie życzę nikomu, a bujałem się z tym kilka miesięcy, a te świnie nawet listów poleconych z sądu nie odbierali.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 08-03-2016 o 18:53
    pozdrawiam Bartek

  7. #37
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    1,245
    BMW
    730 V8 E32 ; E38 2.8 ; X2 X-drive 18d
    Skąd
    Warszawa
    Wydaje mi się, że warto ubezpieczając takiego zabytka opłacić dodatkowo składkę w firmie zajmującej się pomocą w uzyskiwaniu odszkodowań. Spada z nas wtedy ciężar ewentualnego procesowania się z ubezpieczycielem. Poza tym jeśli np: Warta dostaje pismo z takiej firmy często wypłaca kasę bez ciągania po sądach bo wie, że i tak będzie musiała zapłacić. ;)

  8. #38
    Super Moderator Awatar EVAN
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,066
    BMW
    E38 '99 740iA, X3 M40i '20, I3s '20
    Skąd
    Kętaki
    Chodzi o samochód z 1990 roku ;)
    A mam jeszcze info z ostatniej chwili, że ubezpieczenie klasyków w Warcie mocno potaniało. ;)
    Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98

  9. #39
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2015
    Posty
    10
    BMW
    750
    Skąd
    Kraków
    tak odchodząc lekko od tematu OC/AC to co to są za strzałki na kierownicy przy obręczy po obu stronach, no chyba nie to co myślę?:)

  10. #40
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    1,569
    BMW
    E38 750i 1997 rok
    Skąd
    Opolskie
    Zmiana biegów + -.

Podobne wątki

  1. [E38] BMW e38 Oryginalna Alpina B12 6.0 No 40. !
    Przez danand1 w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 13-06-2014, 11:40
  2. Alpina b12
    Przez SIWEK30283 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 11-06-2013, 23:02
  3. e38 Alpina B12 allegro
    Przez Jakub w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-05-2013, 20:33
  4. ALPINA B12
    Przez karwad w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 19-07-2009, 22:13

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •