Jakby był wadliwy termostat to by na REST też nie grzał przecież.
AUC nie ma nic do grzania, więc INPA nic nie pokazała. A w parametrach widać, czy reaguje na ustawienia temperatur? Zczytanie błędów to dopiero 1/4 sukcesu.
Jakby był wadliwy termostat to by na REST też nie grzał przecież.
AUC nie ma nic do grzania, więc INPA nic nie pokazała. A w parametrach widać, czy reaguje na ustawienia temperatur? Zczytanie błędów to dopiero 1/4 sukcesu.
Parametry jaki inpa pokazywała zgadzały się z rzeczywistymi nastawami. Ustawienia klapek, nastawiona temperatura itp.
Ja podobny problem miałem z swoim M52B28. Problemem była uszkodzona pompka ogrzewania, uszkodzony elektrozawór. Po wymianie wszystko było w porządku do momentu zgaszenia silnika. Temperatura silnika wzrastała i powodowała wrzenie płynu co zapowietrzało układ.
Ostatnio edytowane przez Sh0vv ; 29-12-2015 o 22:03