Tak cena ze wszystkim, to nie są drogie rzeczy. Za 3k to masz wszystkie zawory I gniazda nowe, włącznie z popychaczami. W silnikach BMW ani popychaczy, ani zaworów się nie wymienia, bo nie ma potrzeby. Chyba, że masz 500kkm nalatane.
Tak cena ze wszystkim, to nie są drogie rzeczy. Za 3k to masz wszystkie zawory I gniazda nowe, włącznie z popychaczami. W silnikach BMW ani popychaczy, ani zaworów się nie wymienia, bo nie ma potrzeby. Chyba, że masz 500kkm nalatane.
pozdrawiam Bartek
To pomyślę o tym jesienią :)
Niestety nie mam nikogo takiego i do mechanika muszę aż do Warszawy i okolic jeździć bo w Olsztynie same papraki i złodzieje, a szczególnie jeden uchodzący za "najlepszego fachowca w Olsztynie" który doprowadził moje auto do ruiny...
Obecnie E38 728i 1995 manual, dunkelblau. Poprzednio E34 525tdsA 1992, granitsilber-metalic.
Moje autko: http://7er.pl/showthread.php/33145-W...151#post395151