Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 50

Wątek: Poszukiwania V12 - smutne ale prawdziwe.

  1. #31
    Zaawansowany Użytkownik Awatar zdzichu290186
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    381
    BMW
    było E32 735 R6
    Skąd
    GDYNIA/ ORNETA
    A było pisane w innym temacie, że właściciel przedstawionej wyżej 750-ki jest na forum tylko po to żeby auto sprzedać, tak więc moim zdaniem nie ma mowy o jakiejkolwiek uczciwości ze strony sprzedającego, który ma maźnięte kilka postów o tym jakie to auto jest idealne.

    Jak to mówią " reklama dźwignią handlu " i mamy tu przykład w postaci kolegi darkman , ze jednak to działa :)

  2. #32
    Zaawansowany Użytkownik Awatar chytrusek
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    889
    BMW
    e38 740 M62B44
    Skąd
    Krasnystaw
    Ja też się dałem nabrać i broniłem sprzedawcy w poście o rejestrowaniu się na forum w celu sprzedaży auta...
    Cóż... Następna nauczka...

  3. #33
    Zaawansowany Użytkownik Awatar zdzichu290186
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    381
    BMW
    było E32 735 R6
    Skąd
    GDYNIA/ ORNETA
    Niestety nie ma reguły, są ludzie i ludziska ;)

  4. #34
    Doświadczony Użytkownik Awatar nino
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    1,456
    BMW
    E32 735
    Skąd
    Katowice
    Ta E38 od jakiegoś czasu pojawiała się na większości portali, czy to facebook czy allegro, różne fora. Ktoś ma straszne ciśnienie żeby ją sprzedać, foty fotkami wiadomo, jednak zapewnienia sprzedających... w niektórych przypadkach serio ciężko nie obić mordy za stracony czas i wciskanie kitów.

  5. #35
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    26
    BMW
    e38 750i
    Skąd
    Poznań
    Cóż, po przeczytaniu tego co powyższe zaczynam się zastanawiać, czy kolega samochodów nie pomylił.

    Każdy jeden schowek otwiera i zamyka się bez problemu, skóra - to jest Nappa, jest w doskonałym stanie i widać ją idealnie na zdjęciach. Jeżeli ktoś szuka na niej wytłoczeń z Montany... to ich nie znajdzie.
    Podłoga bagażnika - sam wyciągałem koło, by pokazać, że jest idealna... i wtedy faktycznie wskazano mi zagięcie blachy - może z 2 mm podgięte w dwóch miejscach... jeżeli jakaś kolizja kiedyś faktycznie miała miejsce, to było to zrobione co najmniej 8-9 lat temu (znam historię auta od tego czasu) i było zrobione tak, że ani rdza ani szpachla jakoś przez lakier się nie przebiła.

    Temperatura silnika - tak, dałem się przejechać oglądającemu i z duszą na ramieniu musiałem przeżywać jazdę po mieście od świateł do świateł 170 kmh. Po tym wszystkim pokazał mi na komputerze wartość 98 st. i usłyszałem, że to o 2 za dużo. Przy okazji usłyszałem, że to z pewnością uszczelka pod głowicą, przepływomierz, wiskoza, coś tam jeszcze i najwyżej 8 tys. samochód jest warty.

    Olej i płyn chłodniczy są tuż po wymianie.
    Przepływomierz oklejony taśmą wyjechał jakieś 7 lat temu od zachwalanego tu Kordelasińskiego, jeżeli to dowód na drutowanie całego auta to brak tu słów.
    I tak dalej, i tak dalej...

    Ludzie, nie popadajmy w paranoję!

    Co do klimatyzacji, będzie uruchomiona w nadchodzącym tygodniu i informowałem o tym przed przyjazdem. Samochód jest w użytku od miesiąca po 5-letnim postoju i doprowadzany do perfekcji krok po kroku.
    W ogłoszeniu jak i przez telefon informowałem, że mogę opuścić cenę na wszystko, co tylko się znajdzie... a spryskiwacz w ręce został mi, kiedy uczciwie opisując co jest do poprawki pokazałem i to.

    Póki co ratowanie samochodu kosztowało mnie to już 10 tys.
    Wychodzi na to, że żeby wg kolegi auto spełniało jego wymagania, musiałbym dołożyć co najmniej dwa razy tyle.

  6. #36
    Zaawansowany Użytkownik Awatar darkman
    Dołączył
    Apr 2011
    Posty
    331
    BMW
    E38
    Skąd
    dolnośląskie
    Cytat Zamieszczone przez api Zobacz posta
    Cóż, po przeczytaniu tego co powyższe zaczynam się zastanawiać, czy kolega samochodów nie pomylił.

    Każdy jeden schowek otwiera i zamyka się bez problemu, skóra - to jest Nappa, jest w doskonałym stanie i widać ją idealnie na zdjęciach. Jeżeli ktoś szuka na niej wytłoczeń z Montany... to ich nie znajdzie.
    Podłoga bagażnika - sam wyciągałem koło, by pokazać, że jest idealna... i wtedy faktycznie wskazano mi zagięcie blachy - może z 2 mm podgięte w dwóch miejscach... jeżeli jakaś kolizja kiedyś faktycznie miała miejsce, to było to zrobione co najmniej 8-9 lat temu (znam historię auta od tego czasu) i było zrobione tak, że ani rdza ani szpachla jakoś przez lakier się nie przebiła.

    Temperatura silnika - tak, dałem się przejechać oglądającemu i z duszą na ramieniu musiałem przeżywać jazdę po mieście od świateł do świateł 170 kmh. Po tym wszystkim pokazał mi na komputerze wartość 98 st. i usłyszałem, że to o 2 za dużo. Przy okazji usłyszałem, że to z pewnością uszczelka pod głowicą, przepływomierz, wiskoza, coś tam jeszcze i najwyżej 8 tys. samochód jest warty.

    Olej i płyn chłodniczy są tuż po wymianie.
    Przepływomierz oklejony taśmą wyjechał jakieś 7 lat temu od zachwalanego tu Kordelasińskiego, jeżeli to dowód na drutowanie całego auta to brak tu słów.
    I tak dalej, i tak dalej...

    Ludzie, nie popadajmy w paranoję!

    Co do klimatyzacji, będzie uruchomiona w nadchodzącym tygodniu i informowałem o tym przed przyjazdem. Samochód jest w użytku od miesiąca po 5-letnim postoju i doprowadzany do perfekcji krok po kroku.
    W ogłoszeniu jak i przez telefon informowałem, że mogę opuścić cenę na wszystko, co tylko się znajdzie... a spryskiwacz w ręce został mi, kiedy uczciwie opisując co jest do poprawki pokazałem i to.

    Póki co ratowanie samochodu kosztowało mnie to już 10 tys.
    Wychodzi na to, że żeby wg kolegi auto spełniało jego wymagania, musiałbym dołożyć co najmniej dwa razy tyle.
    ja stanę przy tym aucie razem z Tobą i mogę Ci to jeszcze raz pokazać, mało tego postawić obok 3 osoby które były ze mną i które powiedzą Ci to samo... wszystko się normalnie otwiera? otwórz tylny podłokietnik - jeden z przykładów, schowek po lewej przy kierownicy - drugi.... ;) temperatura urosła... do 103 a potem do 105... 98 to jest max co powinno się tam wyświetlać w czasie kiedy silnik masz zapalony - i mogę Ci to udowodnić że da się i tak jest...

    jak ta skóra jest w idealnym stanie... to w sumie nie mam więcej "ale" bo w poprzedniku (20 letnim w tej chwili!) ta skóra wyglądała 5x lepiej i nie miała przetarć.

    Klima nie ruszy jak wymienisz sprężarkę - wywali gaz zaworkiem bo wiatrak jest uwalony.

    Nie obchodzi mnie czy auto było bite 8 lat temu czy 15... było i było zrobione niechlujnie i źle.

    Twierdzisz, że seria wyświetlających się błędów to paranoja? niski poziom oleju (po wymianie jak twierdzisz) to paranoja? nie działająca kontrola trakcji to paranoja? kity o oponie która ślizga się na feldze to paranoja ? tarcze są uwalone a motor od przegrzewania się dogorywa.

    p.s. - domknij dach bo jak odjeżdżaliśmy to "wpadł" do środka i się nie domknął już normalnie

    co do rdzy jeszcze... obejrzyj maskę po jej otworzeniu... i nadkola i progi.....

    a... szpachla przebija nad prawą tylną lampą na klapie bagażnika ;p
    Ostatnio edytowane przez Bezi ; 06-05-2013 o 11:46

  7. #37
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    26
    BMW
    e38 750i
    Skąd
    Poznań
    Pokazałeś mi drżącą kierownicę, zapytałem czy masz nogę na hamulcu, odpowiedziałeś, że nie i po tym moja dedukcja.
    Jeżeli bzdurna zrzuć to na karb mojego zdenerwowania jazdą próbna.
    Jeżeli wiatrak od klimy jest uwalony, wymieni się, zatrzask od podłokietnika też można, na tarcze też bym dał Ci upust, ale nie 10 tys. zł.
    To nie jest salon, gdzie kupujesz nowe auto tylko ponad 300-konny samochód z 18-letnią historią.

    Ja nie jeden samochód widziałem.
    I wg mojej oceny ten jest w doskonałym stanie.
    Nie widzę ani wyimaginowanej rdzy ani przetarć na skórze, bo tam ich nie ma.
    Jeżeli ktoś chce sprawę rozstrzygnąć, zapraszam na spotkania Poznańskich Klasyków Nocą.
    Auto bywa tam praktycznie co tydzień.

  8. #38
    Zaawansowany Użytkownik Awatar darkman
    Dołączył
    Apr 2011
    Posty
    331
    BMW
    E38
    Skąd
    dolnośląskie
    jeszcze dorzucę... czemu druciarstwo? popatrz jak jest założona chłodnica - trzyma się tylko na lewym zaczepie, prawy się rozlatuje i nie ma gumki, popatrz co się dzieje z uszczelkami przy tylnych drzwiach, popatrz co się dzieje z podszybiem.... pominę już fakt, że pranie tapicerki nie kosztuje majątku, tylne lampy używane, ale całe - to wydatek koło 100 pln, nowe (zamienniki) koło 350... i glonami nie porastają od środka i nie parują a żarówki świecą, same żarówki też majątku nie kosztują - po za 30 pln będziesz miał zapas na 2 lata

    uczciwie mogę Ci powiedzieć, że za podobne pieniądze mam auto z 2001 roku, które stanem technicznym i wizualnym bije na głowę to co zobaczyłem, uczciwie powiedziałem Ci, że to auto jest warte w porywach 8 tys pln i trzeba w niego wsadzić dużo więcej kasy niż Ci się wydaje, sama szyba przednia z uszczelką i podszybiem to minimum 1000 pln, renowacja tapicerki 2-3, zrobienie porządku z silnikiem... 4-8 tys, tarcze i klocki - minimum 1 tys, stuki w zawieszeniu - kolejny tysiąc, wylatane amory - następny tysiączek w plecy i to po taniości licząc, doprowadzenie lakieru do porządku - ze 2 kawałki, porobienie porządku z uszczelkami - 0,5 tys bo trochę tego jest

    serio popatrz na to obiektywnie, bo mnie jako kupującego nie obchodzi ile już włożyłeś w auto, obchodzi mnie raczej ile jeszcze trzeba w niego włożyć, żeby wyglądało i jeździło, mało istotne dla mnie jest to jaki rodzaj skóry jest w aucie jeśli jest zniszczona

    ładnie reasumując - cena auta i opis są całkowicie oderwane od rzeczywistości a zdjęcia (nota bene już wiem czemu robione w deszczu - idealnie maskują wszystkie niedociągnięcia) przekłamują stan faktyczny

    jeśli twierdzisz, że tak nie jest - wrzuć zdjęcia boków maski po jej otworzeniu, wrzuć zdjęcia progów i drzwi przy dole, zdjęcia tylnych lamp z bliska, zdjęcia tego co jest w bagażniku.... odblokowałem Ci kompa - przytrzymujesz prawy przycisk, włączasz naciskasz aż wyskoczy TEST 07, naciskasz lewy.... będzie pokazywał temperaturę... zobacz do jakiej Ci dowali - bo nie mówię tego złośliwie, po prostu to auto MOCNO się przegrzewa (stąd masz znikający olej, stąd problemy z chłodnicą)

    To ja mam dla Ciebie propozycję :D Jak będę wracał w przyszłym tygodniu z warszawy i starczy mi czasu, to wpadnę ;) zrobię swoje zdjęcia... co Ty na to? i opublikuję tutaj... a reszta oceni ;)

    rozumiem, że nie będzie też przeszkodą pokazanie temperatury pracy silnika ani wskazań miernika lakieru ? ;)
    Ostatnio edytowane przez Bezi ; 06-05-2013 o 11:49

  9. #39
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    26
    BMW
    e38 750i
    Skąd
    Poznań
    Najpierw w czasie jazdy przyznajesz, że zawieszenie się trzyma bez zarzutu, teraz słyszę o stukach i wylatanych amortyzatorach.
    Nie, to jednak jest paranoja... szybę chcesz zmieniać przez odprysk, który jest tam od lat?
    W przyszłym tygodniu najprawdopodobniej auto będzie u mechanika, w końcu czas skrócić tą niekończącą się listę.

  10. #40
    Zaawansowany Użytkownik Awatar darkman
    Dołączył
    Apr 2011
    Posty
    331
    BMW
    E38
    Skąd
    dolnośląskie
    Cytat Zamieszczone przez api Zobacz posta
    To nie jest salon, gdzie kupujesz nowe auto tylko ponad 300-konny samochód z 18-letnią historią.
    Ja nie jeden samochód widziałem.
    Wiesz co.. na tym zakończę tą dyskusję. Moje poprzednie auto było starsze od tego a wizualnie i mechanicznie to niebo a ziemia. Co do ponad 300 konnego auta... w Twoim trochę tych koni już chyba zdechło... a dla porównania wrzucę Ci zdjęcia zadbanego auta w przyszłym tygodniu uwaga... z UDOKUMENTOWANYM przebiegiem (przez aso) i z udokumentowanym ORYGINALNYM lakierem (nie licząc dolnej części jednych drzwi) serwisowanym na ORYGINALNYCH częściach w autoryzowanym salonie. Przebieg mają podobny... z tą różnicą, że tamto jest bezwypadkowe, czyste i zadbane, nie wyświetlające błędów.

    Jak dla Ciebie wspawana dupa i 10x odbiegające od standardu wskazanie miernika grubości powłoki, przegrzewając się silnik łykający olej i seria błędów na komputerze pokładowym, waląca kierownica, nie działające spryskiwacze czy szyberdach to stan doskonały... to sprzedaj to auto komuś, kto doceni ten rewelacyjny stan auta i zapłaci za niego takie pieniądze.

    Z tyłu zawias jest do akceptacji, z przodu amory do wymiany, łączniki też, wahacze do sprawdzenia (one też mogą być powodem tego dziwnego zachowania się kierownicy). Tak szybę chcę wymieniać bo ma odbarwienie na dole, podszybie jest w tragicznym stanie a odprysk dla mnie dyskwalifikuje tą szybę, uszczelka też już jest na wykończeniu (nie wymienisz jej bez wyciągania szyby) - z takiego powodu wymieniłem swoją na nową, podszybie na nowe... uszczelkę też. Paranoja? Jeśli Twoim zdaniem to jest paranoja - ok. Przez nową nieporysowaną szybę bez odprysków widać zdecydowanie lepiej.
    Ostatnio edytowane przez Bezi ; 06-05-2013 o 11:52

Podobne wątki

  1. [silnik] E65 760i - magia V12, ale dlaczego padają?
    Przez Zodiac w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 82
    Ostatni post / autor: 17-11-2013, 14:14
  2. [E32] Prawdziwe 735i Aplina?
    Przez jonash w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 02-07-2011, 22:01
  3. [OT] Smutne ale prawdziwe
    Przez olejus w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-07-2010, 15:33

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •