Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Wątek: E38 v12 vs v8

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik Awatar qba
    Dołączył
    Sep 2011
    Posty
    692
    BMW
    E32 750iL, E46 330Ci
    Skąd
    Warszawa
    Dla mnie dźwięk odpalania V12 jest powalający. Żaden inny silnik BMW w tej kwestii nie ma podejścia.
    Potem V12 jest trochę jak odkurzacz, super kultura pracy, ale jak go wkręcić to też nieźle brzmi. Na pewno nie zaminiłbym się na V8. Nie ma szans.

  2. #12
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    a jak dla mnie liderem jest V8 V12 ma fajne odpalenie to fakt ale potem to jak R6 chodzi zero polotu V8 z dobrym wydechem miażdży nie wierzyta zapraszam w odwiedziny posłuchać jeszcze nikt sie nie zawiódł :))) A ostatnio w sobotę właściciel e-32 750i z końcowym eisenmannem był mile zaskoczony moim wydechem :)

  3. #13
    Cytat Zamieszczone przez arturo193 Zobacz posta
    Może dlatego,że trochę mniej palą...mowa o 5.0 kontra 4.0 i 5.4 kontra 4.4...troszkę mniej kosztów z obsługą czyli jeden filtr powietrza a nie 2,jedna przeplywka a nie dwie,jedna pompa paliwowa a nie dwie(5.0 w E32),mniej świec,trochę lepszy dostęp pod maską a przyspieszenie i moc podobne...
    Szczerze? Koło pióra mi to lata czy coś jest podwójne w aucie czy nie. Koszty utrzymania V8 są, umówmy się spore, koszty utrzymania V12 są po prostu astronomiczne :P Ale same doznania dźwiękowe V12 w pełni rekompensowały mi te koszta, a gdzie tam jeszcze komfort jazdy, przyspieszenie, elastyczność... Teraz mam 4.0 V8 i jest ok, ale tęsknię za 750iL i przy pierwszej sensownej okazji znowu sobie taką sprawię. Piernicze koszta! Odpalając V12 wiem, że do życia budzi się mały potwór :D

  4. #14
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    hmm co do przyspieszenia w sobotę wciągłem 750i e-32 w manualu także luzik

    a co do dźwięku jak będziesz w okolicy wstąp kawka w zestawie a potem posłuchasz dźwięku od którego skóra na jajkach cierpnie

    co by nie było do V12 nic nie mam fajny piec i koszty moga być bardziej astronomiczne tam gdzie się bardziej ulepa trafi ale dźwięku seryjne 750 nie ma i tyle

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    230
    BMW
    Może znów e32?
    Skąd
    Chorzów
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I Zobacz posta
    a jak dla mnie liderem jest V8 V12 ma fajne odpalenie to fakt ale potem to jak R6 chodzi zero polotu V8 z dobrym wydechem miażdży nie wierzyta zapraszam w odwiedziny posłuchać jeszcze nikt sie nie zawiódł :))) A ostatnio w sobotę właściciel e-32 750i z końcowym eisenmannem był mile zaskoczony moim wydechem :)
    Można zapytać czy masz oryginalny wydech czy jakiejś konkretnej firmy? Może masz jakieś propozycje jakby /gdzie by zrobić żeby wydobyć dźwięk z naszej V8 ?

  6. #16
    Doświadczony Użytkownik Awatar arturo193
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    2,178
    BMW
    W planach E38 750i
    Skąd
    Norwegia
    U mnie w 740tce wydech jest,można to nazwać,w ori poza tym,że katy są nowe zamienniki z nierdzewki i środkowy wydech jest nówka od 750tki...i wszystkie rury z nierdzewnej stali...chodzi cicho i przyjemnie ale jak się doda gwałtownie gazu to faktycznie dźwięk super a przy porządnej redukcji nie ustępuje 750tce wcale...tylko tak jak pisałem,rozruch V12 jest okraszony niepowtarzalnym dźwiękiem...Pozdrawiam.
    Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...

  7. #17
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    ja juz swój opisywałem nie buczy w żadnym przedziale obrotów a odgłosy daje 1 klasa

    katy out środkowy x-pipe w zabudowie tłumika i końcowy przelot po drodze kolanka z nierdzewki, żeby nie było żadnych kątów i wycięte zwężki z wydechu ważne są też wielkości tłumików oraz końcówek

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik Awatar lionix
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    618
    BMW
    728 E38
    Skąd
    Łdz
    a mnie zastanawia spalanie 4.4 i 5.4 bo w przyszłym roku chce zmienić chlające w mieście 18 728 na coś z tych i ciekaw jestem czy jest jakaś ogrnomna róznica ?

    ale i tak jestem przekonany bardziej na 750 V12 to jednak V12

    ale mało ich w porównaniu do 740, przynajmniej tych po lifcie
    Ostatnio edytowane przez lionix ; 22-04-2013 o 21:17

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik Awatar PaweliGosia
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    454
    BMW
    S8 D2, W221 S500
    Skąd
    Bydgoszcz
    dźwięk V12 przy odpalaniu bezkonkurencyjny
    redukcja, gaz w podłoge V8 na +
    miałem sporo aut z V8 i jak na razie najlepiej dźwiękowo wypada 4.2 w S8

  10. #20
    Doświadczony Użytkownik Awatar arturo193
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    2,178
    BMW
    W planach E38 750i
    Skąd
    Norwegia
    Cytat Zamieszczone przez lionix Zobacz posta
    chce zmienić chlające w mieście 18 728
    Najpierw zmień sondy...bo pali Ci faktycznie sporo.
    Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...

Podobne wątki

  1. [silnik] E38 5.4 V12 czy warto?
    Przez bawaria82 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 113
    Ostatni post / autor: 16-11-2015, 20:09
  2. [e38] Witam e38 750 V12 95r.
    Przez Natalka w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post / autor: 25-01-2010, 12:18

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •