Pokaż wyniki od 1 do 10 z 29

Wątek: nierowna praca silnika, bardzo slaby M60B40

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    czemu dół nie warty remontu to po co robic góre skoro dół daje ciśnienie i zużycie oleju??? ja robie i dół w se4nsie pierścienie i górę tak najlepiej komplet a nie aby pół silnika nowe drugie pół stare na sporcie lesio w swoim e-30 po remoncie M60B40 ma piekne parametry ponad 300KM i 400NM ale wydech ma inny i dolot

  2. #2
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I Zobacz posta
    czemu dół nie warty remontu to po co robic góre skoro dół daje ciśnienie i zużycie oleju??? ja robie i dół w se4nsie pierścienie i górę tak najlepiej komplet a nie aby pół silnika nowe drugie pół stare na sporcie lesio w swoim e-30 po remoncie M60B40 ma piekne parametry ponad 300KM i 400NM ale wydech ma inny i dolot
    Czy napisałem gdzieś, żeby robić górę w tym silniku?????

    Zdzira, ale Ty zadziorny jesteś, pomyśl trochę, czy jest sens robić remont silnika, która potencjalnie ma kilkaset tysięcy km przejechane. Czy u siebie robiłeś pierścienie dlatego, że brał Ci olej albo nie miał kompresji? Zrobiłeś to profilaktycznie, a nie ze zużycia.

    Czy jeżeli silnik stracił kompresję i wytarły się pierścienie/cylindry to na przykład panewki wału lub sam wał jest w idealnym stanie? Ile ten silnik musiał przejechać. Przecież nie będziesz szlifował wału i robił panewek nadmiarowych i tak za 100kkm się rozleci.

    Zauważmy, że w tym silniku mamy utratę kompresji po równo na wszystkich cylindrach, to znaczy, że gigantyczny przebieg, albo faktycznie pierwsza wersja z Nikasilu. Oba te przypadki dyskwalifikują ten silnik zupełnie.

    W takim przypadku jak tutaj nie opłaca się robić nic, tylko kupić używany silnik z pewnym przbiegiem i dopiero w niego inwestować. A dołu uważam, że w silnikach nieskatowanych w układzie V nie ma sensu robić bo jest niezniszczalny, nie raz rozbierałem i wyglądały jak nowe.
    pozdrawiam Bartek

Podobne wątki

  1. syczenie silnika nierowna praca 728i
    Przez hubert22 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 21-08-2012, 02:44
  2. [silnik] nierowna praca silnika
    Przez Maciekmk w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 03-05-2012, 21:19
  3. bardzo nierowna praca...m62b44
    Przez badstuff w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 22-07-2011, 21:05
  4. nierowna praca silnika na benzynie i LPG
    Przez michu740 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 03-05-2010, 20:31
  5. [mechanika] Dziwna nierowna praca silnika.
    Przez Pepe_E32 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 06-03-2009, 15:28

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •