No ja mogę ...w chwili wywalenia błedu tylko wsteczny nie zawsze wchodzi :/
No ja mogę ...w chwili wywalenia błedu tylko wsteczny nie zawsze wchodzi :/
Kolego ja w e38 mialem problem taki ze przez uszkodzony czujnik poziomu oleju nie mialem ladowania wiec. Koledzy wyzej moga miec racje.posprawdzaj ladowanie regulator:)
umówiłem się już na jutro:)
napisz nam co było powodem.
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Wszystko wskazuje że regulator napiecia, jednak powstrzymywałem się wpisem do momentu zamontowania i przetestowania aby nic nie prostować :)
jaka dokładnie to część i gdzie jest umiejscowiona?
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
regulator napiecia jest na alternatorze ( ponoć ) . Trzeba wyjąć ten alternator aby go wymienić, chyba że jest sposób bez wyjmowania alternatora:)
Czyżby to był "standardowy" alternator chłodzony cieczą, który był w E38 z końca produkcji?
Jeśli tak, to wymiana regulatora wiąże się z rozklejeniem przedniej osłony.
Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...
Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
G. K. Chesterton
W wersji chłodzonej cieczą regulator jest w środku alternatora a w wersji chłodzonej powietrzem na alternatorze.
Co dziwne wersje silnika N62 z roku 2002 maja alternator chłodzony cieczą a nowsze wersje z 2004 roku maja już chłodzony powietrzem.
Pozdrawiam, Sebek
Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
Proszę o kontakt ze mną .!
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)