Strona 9 z 13 PierwszyPierwszy ... 7891011 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 129

Wątek: Problem z mechanikiem

  1. #81
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,309
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    panowie szkoda gadania na ten temat,sa meczanicy tacy i tacy,jeden informuje klijenta drugi nie,na tych drugich mechanikach też się przejadłem i jak bym nie zadbał o swoje to został bym bez auta i martwił się jak by tu dostać sie do roboty tam i spowrotem a zleceniem były proste naprawy które z racji ówczesnych temperatur nie mogłem zrealizować we własnym zakresie.dlatego uważam że mechanik powinien informować swoich klijentów o problemach w naprawach jakie wychodzą(piszę tu o swoim prywatnym przypadku i znajomości wymiany nie wymienionych części powyżej)ile czasu to zajmuje i wcześniej wymienionej kwoćie wymiany.roboty miał na ok 8h szczerej pracy a auto na nastepny dzień z biedą miałęm oddane co sam musiałem jeżdzić za zepsutymi plastkiami z ich winy,lecz cena za ich usługe była pomniejszona o mój czas paliwo oraz uszkodzone przez nich części nie będę podawał nazwy warsztatu pzdr

  2. #82
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    widze ze były, są i bedą zawsze konflikty klient/mechanik

  3. #83
    Doświadczony Użytkownik Awatar arturo193
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    2,178
    BMW
    W planach E38 750i
    Skąd
    Norwegia
    Hmm...ciekawy temat...nie powiem.Równiez wymienialem wał w swoim longu...miałem wał prosto z aso...kompletny...Mechanik tutaj w Norwegii zawołał za wymianę nie widząc auta od spodu 1000 koron...wtedy to było około 420 zł.W trakcie wymiany okazało się,że zaczep przy ostatnim wydechu trzeba pospawać bo się urwał...korozja...jak równiez trzeba było wymienić jeden z pierscieni dociskowych bo był pęknięty...do tej operacji musiał uciać rurę założyć nowy pierscień i zespawać na nowo rurkę z kołnierzem...potem okazało sie,że jeden z pierścieni usczczelniających się całkowicie rozleciał...z takiego jakby grafitu był zrobiony.sam gosć dzwonił po mechanikach znajomych czy mają taki pierścień a potem dał mi swojego Mercedesa i poprosi abym pojechał odebrać ten pierscień.Naprawde wyszło dużo jeszcze dodatkowej roboty...acha i jeszcze przy okazji sprawdził poziom oleju w 5HP30...po złożeniu wszystkiego byłem przekonany,ze policzy więcej i byłem przygotowany na to.Jednak powiedział tyle ile za pierwszym razem 1000 koron..dałem mu 1500 za uczciwość i za to,ze jest taki słowny.Dlaczego to opisałem?...A dlatego bo twierdzę,że mechanik o którym mowa powinien sam powiedziec o połamanej klamce i się dogadać a za wymianę wału skasować tyle ile zawołał na początki lub ewentualnie 50 zł wiecej...tyle na temat.Pozdrawiam.
    Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...

  4. #84
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,309
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    dokładnie jak by powiedział że to i to się stało odrazu i np były problemy po drodze to autor tematu by to zrozumiał i nie wkurzał sie o klamke a przedewszystkim powiedział magiczne słowo "Przepraszam" ale.......

  5. #85
    Vip Vip Awatar jarek88
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    2,905
    BMW
    E32 730i R6 90' , E32 740iA 93'
    Skąd
    Tomaszów Mazowiecki
    Blog
    20
    Panowi panowie temat zabrnoł chyba w złym kierunku uspokójmy się
    takie napinki klient/mechanik były i będa
    mimo to uważam że mechanik powinien informować klienta o jakiś problemach nie mówie tu o każdej pierdółce ale jakaś poważna sprawa która podniesie finalnie łączną sume kosztów naprawy ,
    Krzywy nie wkurzaj się tak na innych taka praca ty robisz a ludzie i tak narzekają co zrobić , tym co umią dla relaksu proponuje pogrzebać przy swoim aucie mnie to zawsze uspokaja i po mechanikach nie jeżdżę
    a jak już musimy się udać do mechaniorów proponuje jedynie sprawdzone warsztaty czasem lepiej zapłacić więcej a mieć spokojną głowę i mniej nerwów
    Ostatnio edytowane przez jarek88 ; 17-01-2013 o 00:23

  6. #86
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    Cytat Zamieszczone przez krzywy191 Zobacz posta
    Elvis tak jak juz pisałem czasami cos wyjdzie w połowie roboty i czasu juz sie nie da cofnąć wiec co wtedy?? w twom rozumowaniu powinienem oddac auto rozmontowane aby tylko nie było drożej, A dla kazdego co psioczy na swojego mechanika proponuje, NAPRAWIAC SAMEMU a jak cos sie spiepszy to nieleciec do mechanika ze cos nie dam rady. Kupcie sobie podnosnik za 15 tys, wylejcie po niego ławy aby zamontowac, podstawową sprezarke za 3 tys, podstawowy zestaw narzedziowy za 5 tys, gana za 800 stowek, montazownice + wywazake za 15 tys , wysysarke za 2tys. kombajn do klimy za 12tys, legalny tester diagnostyczny za 13tys, ZUS, prąd, czynsz, podatek, ksiegowa, chemia, zmywacze itp za 500zl miesiecznie, + ciuchy, pranie, buty co 3 miesiace, dozór techniczny, badania instalacji elekt. przeglądy podnosnika, oświetlenie, papiery na wytwarzanie odpadów, kasa fiskalna, program, komp, drukarka, aha zapomnielem, odgrzerwanie od listopada do marca i jak juz wszystko to kupicie to mozecie zmieniac klocki za 30zł, olej za 20zl a wachacz za 50 a jak ktos powiem ze cos sie urwało w starym BMW z usmiechem skoczycie do aso odkupic mu za kilka stowek, pamietaj nie wierz rodzicom zrob sie sam

    Ja to podsumuję tak ,że wcale nie trzeba dużego budżetu żeby otworzyć warsztat ,sądze to po Twojej wypowiedzi.

    Nie jestes pierwszym i ostatnim co interes otwiera ,więc ameryki nie odkryłeś ,że trzeba kupić to i tamto ,a z drugiej strony sam sobie takie zajęcie wybrałeś więc nie ma co narzekać :)

  7. #87
    Zaawansowany Użytkownik Awatar PiotrekV8
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    675
    BMW
    e32 730iA V8
    Skąd
    SzczeciN
    Cytat Zamieszczone przez ELVIS Zobacz posta

    Nie jestes pierwszym i ostatnim co interes otwiera ,więc ameryki nie odkryłeś ,że trzeba kupić to i tamto ,a z drugiej strony sam sobie takie zajęcie wybrałeś więc nie ma co narzekać :)
    x2(10ZNAKÓW)
    Zobacz moją siódeme http://7er.pl/showthread.php/8202-e3...85-730iA-V8-93

    freshtimer - za młody by być klasykiem, za stary by być platikiem

  8. #88
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2012
    Posty
    92
    BMW
    e38 740 4.4 lift
    Skąd
    deu
    a tak wog, mozna w Polsce otworzyc warsztat z pelnym wyposazeniem bez dokladania zlotwki. Na rozwoj iznesu dostajesz dofinansowanie 30 tys.

    a co do wyceny sprzetu do warsztatu nie podlizl oprogramowania, ktore jest drozsze niz podnosnik lub nawet tester.

    osobiscie uzywam launch,a diaguna oraz mialem programator 6000 i wiem, ze takie urzadzenie to pdstawa w kazdym aaucie nowszym niz 20-22lata.

  9. #89
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    ja mam solusa pro, cdif'a i kieszonkowego launcha wiec to juz kosztowało jak 2x dobre e38, wracając do tematu postu, wydaje mi sie ze w takiej sytuacji powinno sie zapłacic ustalona kwote za wymiane wału, a pozniej reklamowac urwaną klamke, mniejsze koszta i nerwy na 100%

  10. #90
    Zaawansowany Użytkownik Awatar chytrusek
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    889
    BMW
    e38 740 M62B44
    Skąd
    Krasnystaw
    Podam Wam podobny przykład z lat 90-tych.
    Do istniejącego jeszcze wtedy ASO BMW w Lublinie mój znajomy odstawił beemkę na wymianę rozrządu (pasek, koła) Dowiedział się, że usługa będzie kosztować między 300, a 400 pln. Gdy zgłosił się po odbiór dostał rachunek 2,5 tys. Gdy odmówił zapłaty i chciał zabrać samochód, właściciel zamknął mu automatyczną bramę.
    Znajomy odebrał auto parę dni później z policją, a właściciel podał sprawę do sądu i przegrał. Jego usługę wyceniono na 170 bodajże złotych, ale jako, że znajomy używał auta w celach zarobkowych i miał straty z tytułu zatrzymania auta na parę dni, to właściciel ASO dopłacił jeszcze do interesu.
    ASO już nie istnieje od wielu lat, bo BMW wymówiło autoryzację ze względu na tego typu przypadki i niekompetencje mechaników.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •