Czyli teoretycznie na węższych oponach i przy manualnej skrzyni powinno być lepiej.
Pytam, bo dla innych wersji silnikowych dane są podawane osobno ( automat / manual ), a w M60B30 wszędzie podawane jest 8,5 sekundy do 100kmh.
Czyli teoretycznie na węższych oponach i przy manualnej skrzyni powinno być lepiej.
Pytam, bo dla innych wersji silnikowych dane są podawane osobno ( automat / manual ), a w M60B30 wszędzie podawane jest 8,5 sekundy do 100kmh.
Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.
3x BMW, 2x Mercedes-Benz, Alfa Romeo, Audi, Skoda, Hyundai, Peugeot - ponad podziałami jeśli chodzi o marki.
E32 730i V8 '94 Calypsorot Metallic
To nie można było od razu napisać że chodzi ci o 735 po tuningu??? Bo seria a tuning to dwie różne sprawy czyż nie?? A czemu miałbym się zdziwić ?? A nawet jeżeli to w silniku powymienialem co sie dało. I chodził jak poezja osiągi.miał dobre stan też był ok także wstydzić się tam nie miałem czego.
Zobacz moją siódeme http://7er.pl/showthread.php/8202-e3...85-730iA-V8-93
freshtimer - za młody by być klasykiem, za stary by być platikiem
Maniac, jak pokażesz wykres z hamowni gdzie po tych modach auto trzyma chociaż serie to odszczekam to co napisałem :) Jak kolega wcześniej wspomniał m30 i m60 to dwa różne światy :)
Miałem wcześniej m30 które chodziło jak wściekłe mimo instalki drugiej generacji, a tak naprawde wypluło koło 160km więc jeśli Twój motor trzyma serie to możesz być niesamowicie dumny :) Notabene jest też na forum galeria mojej poprzedniej e32
Ostatnio edytowane przez GRABS ; 23-12-2012 o 22:31
Wierny marce :) E30 & 7er V8 w manualu
Sprężanie ma wyśmienite, no właśnie nie wiem ile wypluje może 180, może serie a może 212hp. Aż mnie wierci żeby się dowiedzieć 25 km odemnie jest hamownia podejmowałem 3 próby dojechania tam lecz bez skutecznie za pierwszym razem zaczął padać deszcz za drugim nie mogłem za 3 razem już wyjeżdzałem zadzwoniłem potwierdzić okazało się że tego dnia mają nie czynne, mam na uwadze żeby podjechać i dla własnego spokoju dowiedzieć się czy to coś dało czy też nic mentalnie czuje poprawe ale to moze być placebo myślę że tak marzec- kwiecień będzie ładna pogoda ja poskładam wnętrze i podjade na hamownie. Pomiar tani bo 100zł
Dół jest bajka głowica też dźwigienki i wałek super wtryskiwacze 4 dyszowe nowe + osprzęt który na chwile obecną jest cały nowy cały układ iskrowy prócz cewki oraz paliwowy, prócz regulatora ciśnienia ale on trzyma parametry dlatego trzymam kciuki że wynik jednak okaże się zadowalający i będzie przynajmniej kilka koników więcej od seri.Dla mnie to jeszcze nie tuning a delikatne usprawnienie, po głowie chodzi mi kompresor może w przyszłym roku albo za dwa lata będę miał możliwość odłożenia 4 tysi na fajny zestaw z Eatonem.
No grabs w sumie z zewnątrz miałeś taką jak moja ten sam kolor też ryjek szeroki :P
Ostatnio edytowane przez ManiacDrifting ; 24-12-2012 o 12:15
kurde maniac jak mu wrzucisz kompresor to wtedy '' klękajta narody'' 315 na 3 biegu
Wątpie żeby skrzynia sobie poradziła z takim zestawem
Wierny marce :) E30 & 7er V8 w manualu
Chcesz namiar na hamownie czy na części? Jak na części to mam na myśli używany kompresor raczej bez inter coolera, Więc używany kompresor + Blowoff Taki zestaw mam na myśli... Nie jakiś dedykowany bo nie wiem czy są prócz dedykowanego turbo z e23 jak jesteś zainteresowany to poszukaj allegro znajdziesz nie jedno ogłoszenie. Małe ładowanie 0.4, 0.5 skrzynia wytrzyma 4hp22 miała też 750 ;) planuje nieco ponad 300 hp.
750 miała 4hp24 :)
Wierny marce :) E30 & 7er V8 w manualu