Pokaż wyniki od 1 do 10 z 42

Wątek: M52b28 + turbo?

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    tak Koko ale jest jeden minus tego projektuje nakombinuje napłodzi i de facto uzyska efekt seryjnego 740/750 przy wiekszej awaryjności i pierdologi ja bym tam na jego miejscu kupił 740/750 ewentualnie jak przypływ forsy to e65 760i to juz jest rakieta albo w cenie turo zeswapowac S62B49 to już będzie hulac na maksa

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar PiotrekV8
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    675
    BMW
    e32 730iA V8
    Skąd
    SzczeciN
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I Zobacz posta
    tak Koko ale jest jeden minus tego projektuje nakombinuje napłodzi i de facto uzyska efekt seryjnego 740/750 przy wiekszej awaryjności i pierdologi ja bym tam na jego miejscu kupił 740/750 ewentualnie jak przypływ forsy to e65 760i to juz jest rakieta albo w cenie turo zeswapowac S62B49 to już będzie hulac na maksa
    X2 też wychodzę z założenia że zanim zaczniemy modzic motor upewnijmy się że juz mamy najmocniejszą opcją dostępną w tym modelu, jaki jest sens np. uturbiania 316 skoro można kupić 328 i będzie uzyskane to samo, o wieeeele łatwiejszą i prostszą drogą. No ale auto nie moje także właścicel jak będzie miał ochote to i swapa na TaDeuSza zrobi i zacznie go modzić na 300hp ;p
    Zobacz moją siódeme http://7er.pl/showthread.php/8202-e3...85-730iA-V8-93

    freshtimer - za młody by być klasykiem, za stary by być platikiem

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Koko_tuned
    Dołączył
    Mar 2012
    Posty
    302
    BMW
    735i e38
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I Zobacz posta
    tak Koko ale jest jeden minus tego projektuje nakombinuje napłodzi i de facto uzyska efekt seryjnego 740/750 przy wiekszej awaryjności i pierdologi ja bym tam na jego miejscu kupił 740/750 ewentualnie jak przypływ forsy to e65 760i to juz jest rakieta albo w cenie turo zeswapowac S62B49 to już będzie hulac na maksa
    e65 760i do rakiety baaaaaardzo daleko. Nie rozumiem też dlaczego uturbione auto miałoby być bardziej awaryjne. Jeśli modyfikacje przeprowadzi się poprawnie, to nie ma się co o awaryjność obawiać.

    Pozdrawiam

    Koko
    I may make You feel, but I can't make You think...

    "Make the suspension adjustable and they will adjust it wrong - look what they can do to a Weber carburetor in just a few moments of stupidity with a screwdriver"
    - Colin Chapman

Podobne wątki

  1. M52B28 w e32
    Przez DoDominik w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 21-08-2010, 20:49
  2. [mechanika] M52b28 z M50b25 ???
    Przez djB_M_W w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-12-2009, 19:38

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •