M52B28 to jest silnik który jedzie ale w E36... uturbienie pewnie by było droższe niż wartość auta
M52B28 to jest silnik który jedzie ale w E36... uturbienie pewnie by było droższe niż wartość auta
Turbo z volva nada się do m50b25 także trzymaj myśle że powinna być bez przeszkód 3 z przodu, i będzie to szybko wstawać
kładź to turbo do e-30 a 728 daj spokój :)
Koko może i 760i rakietą nie jest ale przy swojej masie na prawde łądnie zapierdziela i opierniczy sporo niby sportowych tuningowozów :) że nie wpsomnę o obecnym 760i z biturbo
Przechodzi mi przez myśl kompresor do m54 b22 motor prawie identyczny jak m52b28TU więc i temat pasuje:)
Jakieś propozycje? Na razie tylko dyskusyjne bo raczej warto było by się o to pokusić w m54b30... ale chciałbym zacząć zgłębiać ten temat...
Turbo raczej niekoniecznie...
V8 Garage
kompresor bardziej polecam do twojego silnika, koło 250-270km powinno z tego być, cena? myślę że 5-6 tysi starczy o ile sam będziesz się starał o to bo jak zlecisz to profesjonalistom to 10 koła jak nic. Wolałbym sprzedać auto i kupić 740i ale jak wolisz się bawić w tunning masz na to czas i cierpliwość to próbuj, napewno będziesz miał większą satysfakcje, gorzej z potem z odsprzedarzą auta, trzeba by trafić na maniaka
do v8 kompresor z merca Amg kosztuje 3 tyś
http://allegro.pl/mercedes-55amg-55-...778196452.html i jest taki na allegro , do tego intercooler pare rolek troche wiedzy i w 6 tyś da rade się zmieścić jak samemu by się to robiło i myśle że 450 koni dało by rade wycisnąć
Owszem dałoby się zrobić ale nawet nie brałem pod uwagę v8 bo tu koszta rosną niewspółmiernie z uzyskaną mocą, dlatego tak mało jest doładowanych v8 m60/2, pierwsza padnie skrzynia, wydech też nie wydoli, pompę paliwa też konkretną trzeba założyć itd, no i niestety akurat m62 nie jest zbyt dobrą bazą na większe moce, dlatego awaryjność raczej wyklucza ten motor z tego zabiegu, ewentualnie motor z m5, r6 tańsze w tuningu ale w przypadku 7er to raczej walka z wiatrakami
do tuningu to M60 będzie trwalsze co do wydechu w turbo to łatwo przerobic po prostu przelot to sie tam zawsze sprawdza zostaje ta pompa paliwa i skrzynia ale ta jak zdrowa powinna dać rade w końcu w 740d przenosi 560NM a w 750i 490
Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
Henry Ford
Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms
Niestety na razie nie zapowiada się abym znowu wrócił do 7, więc wpadają kolejne mody do cupety:)
Po zimie może poceluje w autko u naszych zachodnich sąsiadów bo właśnie 740 M60 nasze krajowe nie spełniały moich podstawowych oczekiwań:(
Wracając do Kompresora... jakiś producent lub namiary na stronę internetową o tematyce moze posiadasz?
V8 Garage