Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Wątek: Samodzielne tankowanie LPG?

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    678
    BMW
    e65 730d :)
    Skąd
    Bydgoszcz / Flensburg
    Ciekawe info :) dobrze wiedziec na przyszlosc :)

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik Awatar tgracing
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    970
    BMW
    BMW E38 750iL '00 Cosmosswarz Shadowline, F11 535d xDrive '16, Ex. Mini R53 Cooper S '02 & E34 525i
    Skąd
    Szczecin, aktualnie: DE, Bodensee
    W końcu. Myślałem, że szybciej w totka wygram, niż zmienia ten durny przepis. :p
    "Nada pode me separar do amor de deus" Ayrton Senna da Silva (1960-1994)

  3. #13
    Doświadczony Użytkownik Awatar brunoz
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,682
    BMW
    E38 740iA
    Skąd
    Katowice
    Blog
    11
    Ja również jestem za.
    Ale zaobserwowałem, że np. Włosi, którzy mają ten sam wlew co my (albo na odwrót ;-), również nie tankują sami.
    Natomiast Niemcy, pewnie też Holendrzy itp. którzy mają gwintowany wlew, mogą sami tankować - nikt nie pisze o tym, czy potrzebny będzie inny wlew.
    Praweðe pisząc, to ten włoski standard jest gorszy i bardziej zawodny. Kilka razy już przerabiałem, że lało mi się płynne LPG po lakierze a pan stwierdził, że mój wlew jest walnięty (choć na zdecydowanej większości stacji działa przecież prawidłowo). Natomiast przy zakręcanym pistolecie takiej opcji po prostu nie ma.

    Osobiście nie mam problemu z przejściem na standard holenderski, bo i tak przy każdym tankowaniu muszę "coś" wkręcić, gdyż mam tylko mały zaworek, a nie korek od wanny jak niektóre auta.
    Nein! Mein Schnitzel!

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik Awatar krzysiek7er
    Dołączył
    Sep 2011
    Posty
    661
    BMW
    brak... tym czasem Omega B FL 2.2
    Skąd
    Finlandia
    Cytat Zamieszczone przez Jey Zobacz posta
    A jak by to jeszcze obniżyło cenę, to tym bardziej popieram. :/
    No chyba sam w to nie wierzysz, że obniżą cenę. Raczej to będzie dodatkowe "parę groszy" do kieszeni bo nie trzeba pracownika utrzymywać. Wszystko ma swoje wady i zalety. Zaleta dla kierowców bo szybciej, sprawniej ( chodź i tak znajdzie się nie jeden, któremu to trzeba zatankować i benzynę i gaz bo sam rączek nie ubrudzi ). Wada dla wielu pracowników stacji, którzy stracą dodatkowy zarobek jak nie jedyne źródło dochodu. Bo po co utrzymywać pracownika jak jest nie potrzebny.
    "W czasie deszczu gdy wiatr wieje, słychać Alfę jak rdzewieje."

  5. #15
    Nie sądzę, żeby pracownicy nagle zaczęli tracić pracę. Przecież żadna stacja (sieciówki) nie ma pracowników zatrudnionych tylko i wyłącznie do tankowania gazu. Robi to ten pracownik, który akurat jest wolny. Na każdej stacji zawsze są ze 3-4 osoby i wszystkie zajmują się tankowaniem, kasami, wykładaniem towaru, robieniem hot dogów itd. Więc jeśli taki pracownik nie będzie sobie musiał zawracać gitary tankowaniem LPG, to dla mnie tym lepiej, bo zajmie się czymś bardziej pożytecznym, np. stanie na drugiej kasie. Teraz jest tak, że jedna osoba stoi na LPG, jedna wykłada towar (w środku dnia, co dla mnie jest nie do pomyślenia- takie rzeczy powinno sie robić w nocy), jedna udaje że coś robi, a kasa jest otwarta aż jedna i do niej kolejka na 8 osób. Kilka lat temu takie coś było nie do pomyślenia, zawsze były otwarte 2-3 kasy, a teraz człowiek stoi jak idiota 15 minut i traci czas. Ogólnie jakość obsługi na sieciówkach ostatnio mocno spadła.

    A co do stacji prywatnych (nazwijmy to "przydomowych"), oferujących tylko LPG, to składają się one głównie z 2 zbiorników i budy 2x3m w której można zapłacić, kupić fajki i snickersa. I na takich stacjach siedzi przeważnie jedna osoba, która pracy też nie straci. No chyba że się mylę, to mnie uświadomcie :)

  6. #16
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Skąd
    Toruń
    Już widzę jak klękają w błocie pośniegowym Ci, co przyoszczędzili stówkę podczas montażu instalacji i wlew mają pod zderzakiem ;D
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

  7. #17
    Doświadczony Użytkownik Awatar brunoz
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,682
    BMW
    E38 740iA
    Skąd
    Katowice
    Blog
    11
    Trafna uwaga, MariuszE38 ;-)

    Może oprócz rękawicy antypoparzeniowej będą też udostępniać ...klęcznik :-)
    Pomyśl też o dobrych stronach - latem, pani w mini... No?
    Nein! Mein Schnitzel!

  8. #18
    Cytat Zamieszczone przez brunoz Zobacz posta
    Pomyśl też o dobrych stronach - latem, pani w mini... No?
    Wszystkie wcześniej wymienione argumenty za samodzielnym tankowaniem są niczym w porównaniu do tego :D

    Kurde, a co do klękania, to teraz sobie dopiero uświadomiłem, że musze w końcu przenieść wlew gazu pod klapkę. Mniejsza o klękanie, ale po prostu tragicznie to wygląda. Takie kurek nie razi może w skodzie favorit, ale w E38 jakoś mnie wkurza.

  9. #19
    Doświadczony Użytkownik Awatar brunoz
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,682
    BMW
    E38 740iA
    Skąd
    Katowice
    Blog
    11
    Polecam Ci zaworek przy wlewie benzyny. Nic nie widać, w mrozy nie trzeba się gimnastykować (i potem nie wyłazi 'gazeta' z portek) a i zagramanicą jest wygodnie, bo wkręcasz adekwatny dydek, kupiony za 10 zeta na allegówno i komfortowo przykręcasz pistolet :-)
    Nein! Mein Schnitzel!

  10. #20
    Nie no generalnie nie ma dla mnie innej opcji jak gaz pod klapką. Po prostu kupiłem z korkiem od wanny w zderzaku, no ale instalacja była zakładana prawie 10 lat temu, więc jestem w stanie to zrozumieć. Jak tylko znajde wolną chwilę to przełożę dziada na właściwe miejsce :)

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 28-02-2010, 22:27

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •