ma być cicho, może poszukaj na YT j filmów z klepiącymi vanosami i prawnymi i będziesz wiedział mniej więcej co i jak
ma być cicho, może poszukaj na YT j filmów z klepiącymi vanosami i prawnymi i będziesz wiedział mniej więcej co i jak
np cos takiego to lipa http://www.youtube.com/watch?v=WRbUVwJzD4I ???
generalnie jesli chodzi faktycznie jak diesel to oznacza ze jest lipa.
zobaczymy jutro co sie okaze.
czy moze mi ktos dac jakiegos linka dotyczacego eksploatacji tych silnikow??? byl bym wdzieczny
99% silników m62tu ma głośne vanosy. Silnik musi mieć poniżej 150k by vanosy były praktycznie nieslyszalne :/
Zobacz, komentuj moje GreenGermanStyle7er:
http://7er.pl/showthread.php/4519-e38-Moje-kolejne-7er-w-Stajni-!-)/page5?highlight=Grabol
to juz nie rozumie vanos ma byc slyszalny czy nie. co eliminuje dobry vanos. ta co ponia jade ma 300k km najechane. nie ma chodzic jak diesel to wiem napewno.
pomocy prosze!!!
Jeśli ma najechane 300k to napewno chodzi po dbr rozgrzaniu jak dieslel! 99% tych silników tak już niestety chodzi i jest dość normalne. Silnik m62tu przede wszystkim musi mieć dobre i równomiernie ciśnienie na cylindrach. Silnik który teraz kupiłem (m62tuB44) ma ok 13bar na zimnym.
Zobacz, komentuj moje GreenGermanStyle7er:
http://7er.pl/showthread.php/4519-e38-Moje-kolejne-7er-w-Stajni-!-)/page5?highlight=Grabol
czyli sprawdzic cisnienie a tym klekotanie to zbytnio sie nie przejmowac???
bardzo chetnie poslucham :-)
aso przewidziało wymianę rozrządu dla tego motoru co 200 tys... 99% klepie bo nikt tego praktycznie nie robi, przyzwyczajenie ludzi ze łańcuch jest wieczny.. klepiący vanos nie skreśla auta, ale wróży kosztowną wymianę owych elementów rozrządu.. wielu pisze ze ten typ tak ma i można tak jeździć, ale wszystko jest do czasu..
czyli generalnie jest czesc ekspolatacyjna? jakie sa koszty wymiany? na co jeszcze zwrocic uwage przy tym siniku?