Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 67

Wątek: M60 klekocze przy odpalaniu na zimnym silniku.

  1. #31
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    527
    BMW
    wiele
    Skąd
    Śląsk
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I Zobacz posta
    dobrus piszesz debilyzmy m60/62 to strasznie stare proste konstrkcje z 4 zaworami na każdy gar oddzielnymi cewkami zapłnowymi dla lepszego zapłonu w wersji m62 z podniesiona temp spalania i nawet z vanosami w latach 90 ojjj ludzie dobry olej nie zaszkodzi żadnemu silnikowi bo kurde w jaki sposób????????? a gówniany zniszczy każdy silnik m60 powinno jeździ na pełnym syntetyku i koniec kropka jajeżdze na castrol edge sport 0w-40 i sobie chwalę na jeden sezon przesiadłem się na lm 10w-60 ich właściwie najdroższy wyrób i zero różnicy więc nie będe przepłacał

    rzeczywiscie 4 zawory na gar i vanos to najnowsza technologia rodem z NASA :D polsyntetyk jej nie ogarnie
    Ostatnio edytowane przez dobrus ; 13-02-2012 o 11:26

  2. #32
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    630
    BMW
    m60b40
    Skąd
    ZGY!
    Cytat Zamieszczone przez avecezarave Zobacz posta
    Są w tym przypadku dwie opcje:
    1. ktoś kiedyś zalał twój silnik minerałem i wysiadły ci hydroregulatory w głowicy - wymienić na nowe ale kosztowna to jest
    2. nie trzyma cisnienia w ukladzie zaworek znajdujacy sie w obudowie filtra oleju - wymienić na nową całą obudowę filtra.


    moge prosic o szersze info na temat punktu 2??:>

  3. #33
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    489
    BMW
    745 e65
    Skąd
    janów lub
    no Dobrus mobil 5w50 to już full syntetyk i to wyższa półka ,masz racje zalanie mineralnym olejem nie zatrze silnika jednak taki olej jest mniej odporny na ekstremalnie niskie i wysokie temperatury ,oczywiście inne odniesienie mają małe wysilone silniki samochodów osobowych inne duże wolnoobrotowe silniki sam. ciężarowych i maszyn gdzie wręcz zalecany jest 15w40

  4. #34
    Vip Vip Awatar avecezarave
    Dołączył
    Feb 2010
    Posty
    1,614
    BMW
    E32 740iL `93
    Skąd
    Mińsk Mazowiecki
    Blog
    27
    Cytat Zamieszczone przez red_man Zobacz posta
    moge prosic o szersze info na temat punktu 2??:>
    Chodzi to u wymianę obudowy filtra oleju w M60, gdyż własnie w niej znajduje się zworek odpowiedzialny za utrzytmywanie oleju w magistrali.
    [IMG]http://img408.imageshack.us/img408/1048/dsc0188v.jpg[/IMG 7er

  5. #35
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    630
    BMW
    m60b40
    Skąd
    ZGY!
    pierwszy raz sie z takim czyms spotykam. bardzo ciekawe, i jak on jest zepsuty to nie przepuszcza dostatecznej ilosci oleju?

  6. #36
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Jak jest zepsuty, to olej z filtra spływa do miski i jak odpalisz silnik to chwilę trwa, zanim pompa wtłoczy odpowiednią ilość oleju do obudowy i dopiero potem olej popłynie do dalszej części układu.

  7. #37
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    630
    BMW
    m60b40
    Skąd
    ZGY!
    aha, rozumiem, ale nie objawia sie to kontrolka cisnienia oleju??

  8. #38
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2011
    Posty
    147
    BMW
    było e34 3.0 m60
    Skąd
    śląsk/zabrze
    Kontrolka świeci o wiele dłużej . W moim silniku zawór był złamany . Potrafiło nawet mrugać na wolnych obrotach . Wziąłem dwa korki spustowe M14x1,5 , dwie podkładki i wywaliłem wężyk idący do miski(12 wężyk a 13 śruba zastąpiona korkiem) . W każdym szanującym się warsztacie mają wysysarkę do oleju, więc całą resztę która zamiast po wyciągnięciu filtra oleju ma spłynąć tą rurką do miski wysysa się i po kłopocie . Nie trzeba inwestować w nową obudowę tylko ze 20zł na wspomniane przeze mnie części dostępne nawet w "norauto" i innych takich sklepach.

    http://realoem.com/bmw/showparts.do?...90&hg=11&fg=30

  9. #39
    Zaawansowany Użytkownik Awatar BatoFF
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    134
    BMW
    E38 730D
    Skąd
    Mińsk Mazowiecki
    Ok. Operacja zakończona sukcesem. Po zdjęciu miski okazało się że pompa ma jedynie poluzowane śruby oraz luźny łańcuszek, defekt szybko zniwelowany, kłopot z głowy na następne 200 000km :) Silnik wypłukany płukanka liqui mily, niestety zabrakło funduszu na Valvoline musiałem wlać Castrol Edge Sport 0W40 (tak wiem wiem castrol jest przereklamowany ale też nie można powiedzieć żeby był to zły olej) następnie wlałem 0.5L (0.3 na 5l Oleju) Ceramizera liqui moli. Efekt??? Bardziej niż zadowalający! Silnik w ogóle nie klekocze przy odpalaniu rano, zapala szybciej wcześniej potrzebował 4 obrotów teraz 2, kontrolka oleju gaśnie natychmiastowo, jest trochę ciszej, zobaczymy co się stanie po 500km gdy ceramizer wytworzy osłonę i zacznie w pełni działać. Ogólnie jestem BARDZO zadowolony bo efekty są widoczne i to od razu. Nigdy więcej 15W40 !! NIGDY !!!
    E36 320i M50B20 Coupe '94r --> E32 730iA M60B30 '93r --> E38 730i M60B30 '94r --> E39 540iA M62B44 '96r --> E38 730D M57D30 '99r

    Yamaha DT 125 '97r --> Kawasaki ZZR 250 '92r --> Kawasaki ZXR 750 '93r

  10. #40
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Edge 0w40 to jeden z lepszych olejów na rynku, więc nie ma co narzekać ;-)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •