Pokaż wyniki od 1 do 10 z 95

Wątek: Szpera do 750 e38 ??

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2011
    Posty
    147
    BMW
    było e34 3.0 m60
    Skąd
    śląsk/zabrze
    Cytat Zamieszczone przez dobrus Zobacz posta
    a nastepnie przesun go o parę cm w gore lub w dol
    tu akurat nie trafiłeś , bo zakładając go na szprychę czy to bliżej piasty czy przy feldze po wykonaniu pełnego obrotu znajdzie się w tym samym miejscu , a prędkość to zczytywanie ilości obrotów w jednostce czasu . Tak więc wg twojej teorii piasta musaiła by się poruszać z inną ilością obrotów niż felga .

    ps. dodatkowo w liczniku rowerowym musisz wpisać paramet jakim jest obwód koła podany na ogół w milimetrach , wtedy pokazuje dokładną prędkość która nie zależy od promienia na jakim zawiesisz czujnik .
    Ostatnio edytowane przez Kołtun ; 05-02-2012 o 20:44

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    527
    BMW
    wiele
    Skąd
    Śląsk
    Cytat Zamieszczone przez Kołtun Zobacz posta
    tu akurat nie trafiłeś , bo zakładając go na szprychę czy to bliżej piasty czy przy feldze po wykonaniu pełnego obrotu znajdzie się w tym samym miejscu , a prędkość to zczytywanie ilości obrotów w jednostce czasu . Tak więc wg twojej teorii piasta musaiła by się poruszać z inną ilością obrotów niż felga .

    ps. dodatkowo w liczniku rowerowym musisz wpisać paramet jakim jest obwód koła podany na ogół w milimetrach , wtedy pokazuje dokładną prędkość która nie zależy od promienia na jakim zawiesisz czujnik .
    sam sobie przeczysz. Im blizej piasty jest czujnik tym wiecej obrotow wykona w jednostce czasu przy tej samej predkosci, bo porusza sie po mniejszym promieniu. analogicznie jest w przypadku kola w samochodzie.

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    527
    BMW
    wiele
    Skąd
    Śląsk
    Cytat Zamieszczone przez dobrus Zobacz posta
    sam sobie przeczysz. Im blizej piasty jest czujnik tym wiecej obrotow wykona w jednostce czasu przy tej samej predkosci, bo porusza sie po mniejszym promieniu. analogicznie jest w przypadku kola w samochodzie.
    przepraszam, źle się wyrazilem. Chodzilo mi oczywiście o prędkość w ruchu liniowym po okręgu, którą opisuje się wzorem: v = 2πr/T . I jak widac z powyzszego wzoru jest ona zalezna od promienia

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •