pompka znajduje się za silnikiem bardziej po prawej stronie , ściągasz pokrywe plastikową i za silnikiem poniżej ukazują Ci sie elektrozawory (połączone z pompką) nie są przykręcone niczym tylko włożone w takie gumki. Odpinasz 2 wtyczki (naprawdę ciężko to zrobić bo mało jest miejsca) póżniej odkręcasz 3 opaski na wężach i już można wyciągać te elektrozawory (nie jest tez latwo ich wyciągnąć, trzeba je ustawic w taka pozycję żeby wyszły pomięczy śilnikiem a ściana grodziową) Podpinasz wyciągniete elektrozawory konkretnie wtyczkę do pompy i przekręcasz kluczyk w pozycję 2 i słyszysz czy pompka chodzi czy nie. Możesz ją odkręcić od elektyrozaworów i przeczyścić ale jak kręci sie (slychać) to znaczy że pracuje. Moim zdaniem gómowe uszczelki w elektozaworch rozerwały się i poblokowały przepływ, ściąg węże od elektrozaworow i poświeć tam w środeki zobaczy czy nic nie blokuje tam nic wyjscia z krućca.