Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Wątek: Nagrzewanie 740

  1. #11
    Może byc to pompka, ale najpierw trzeba sprawdzić. Nikt Ci nie wywróży pełnej odpowiedzi

    A źródło zakupu zależy od Ciebie. 100% pewna jest nowa z ASO, ale kosztuje sporo. Co kto woli i na ile kogo stać ;)

    Pompka jest pod zaworami wodnymi część nr 1
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    159
    BMW
    bylo e38 4.4
    Skąd
    Kołobrzeg
    no dobra to jutro sprawdze tak jak pisales , widze ze umiejscowienie super ;d

  3. #13
    Początkujący Użytkownik Awatar tomi290
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    85
    BMW
    E 38 735 1998
    Skąd
    KBR
    Tak jak pisałem bardzo podobny objaw miałem nie tak dawno po wymianie górnego węza chłodnicy u mnie powodem było złe odpowietrzenie niby wszystko było ok płynął czysty płyn z odpowietrznika ale grzanie było bardzo słabe podobnie jak u ciebie, jak podniosłem auto do góry weszło mi jeszcze ok 0,7lt płynu i zaczęło grzać jak wściekle .Nie wiem może ja tylko miałem taki przypadek skoro piszecie ze 740 odpowietrza się bez problemu ja mam 735 v8 i myślałem ze jest podobnie Temat odpowietrzania przerobiłem na 730 e 32 bardzo dokładnie nie mając takiej wiedzy jak dzisiaj odpowietrzałem jak każde inne auto i efektem tego była kosztowna wymiana głowicy uszczelki i paru innych rzeczy
    Napisz kolego jak uporasz się z problemem pozdrawiam
    Pozdrawiam Tomek

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    306
    BMW
    740i
    Skąd
    Stargard
    Cytat Zamieszczone przez sylwekk Zobacz posta
    Powinno wyjść. Z tym, że ta pompka wspiera przepływ głównie na wolnych obrotach. W czasie normalnej jazdy ogrzewanie powinno działać normalnie.
    U mnie tak jest ze podczas jazy leci cieple powietrze a na biegu jalowym zimne choc silnik jest juz nagrzany. czy taka pompkę dał bym rade sam wymienic w e38 740i. gdzie jej szukac i czy jest trudno dostępna tj czy jest do niej dobre czy zle dojscie zeby ja wymienić?

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik Awatar kosaaro
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    208
    BMW
    E38 740i
    Skąd
    szkocja
    pompka znajduje się za silnikiem bardziej po prawej stronie , ściągasz pokrywe plastikową i za silnikiem poniżej ukazują Ci sie elektrozawory (połączone z pompką) nie są przykręcone niczym tylko włożone w takie gumki. Odpinasz 2 wtyczki (naprawdę ciężko to zrobić bo mało jest miejsca) póżniej odkręcasz 3 opaski na wężach i już można wyciągać te elektrozawory (nie jest tez latwo ich wyciągnąć, trzeba je ustawic w taka pozycję żeby wyszły pomięczy śilnikiem a ściana grodziową) Podpinasz wyciągniete elektrozawory konkretnie wtyczkę do pompy i przekręcasz kluczyk w pozycję 2 i słyszysz czy pompka chodzi czy nie. Możesz ją odkręcić od elektyrozaworów i przeczyścić ale jak kręci sie (slychać) to znaczy że pracuje. Moim zdaniem gómowe uszczelki w elektozaworch rozerwały się i poblokowały przepływ, ściąg węże od elektrozaworow i poświeć tam w środeki zobaczy czy nic nie blokuje tam nic wyjscia z krućca.
    kosaaro

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    306
    BMW
    740i
    Skąd
    Stargard
    a czy da rade sprawdzić tą pompke np w ten sposób: sciagam ta plastikowa pokrywe silnika przekrecam kluczyk w pozycję 2 i czy jak przystawie ucho to będzie słychać czy pompka pracuje czy nie?

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    306
    BMW
    740i
    Skąd
    Stargard
    Cytat Zamieszczone przez kosaaro Zobacz posta
    Podpinasz wyciągniete elektrozawory konkretnie wtyczkę do pompy
    Pod co podpiąć mam wtyczke do pompy?

    a czy da rade sprawdzić tą pompke np w ten sposób: sciagam ta plastikowa pokrywe silnika przekrecam kluczyk w pozycję ale tak by nie odpalic silnika i czy jak przystawie ucho to będzie słychać czy pompka pracuje czy nie?

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    630
    BMW
    m60b40
    Skąd
    ZGY!
    heh zmienialem u siebie dwa razy pompki i powiem Ci szczerze nawet nie wpadlem na pomysl zeby tak sprawdzac. jak przy dodawaniu gazu leci cieple, a na luzie na postoju juz zimne, to obstawialem zawsze na pompke i wymienialem. niestety pierwsza uzywka polatala tylko rok, druga mam od 3 miesiecy, i hasa:) robota nie jest wcale taka ciezka, ale przyznam, trzeba miec gietkie dlonie:P

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    306
    BMW
    740i
    Skąd
    Stargard
    czy po wymianie elektrozaworow z pompka konieczne jest odpowietrzanie ukladu chlodznia czy wystarczy dolac tyle plynu co wycieklo przy wymianie (mam takie przeczucie za jak odkrece węze od pompki i od elektrozaworów to torchę się płynu narozlewa) tj aby patyk byl na rowni z korkiem wlewu a uklad odpowietrzy sie sam? Czy trzaba znow przejsc procedurę odpowietrzania tj ogrzewanie na max nawiewy na max obroty z 1500 i patrzyc az bedzie ciągły strumień plynu lecial przy korku wlewu plynu chlodzącego?

  10. #20
    Zaawansowany Użytkownik Awatar BRABUS
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    864
    BMW
    E32 735iL & Espace4 & K1200RS ;)
    Skąd
    Mwek
    sama Ci sie odpowietrzy, dolejesz plynu pojezdzisz, dolejesz i odpowietrzone ;)
    Co do pompki - bedziesz ja slyszal po przekreceniu stacyjki.
    http://7er.pl/signaturepics/sigpic2642_1.gif

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •