Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 35

Wątek: Filtr kabinowy firmy MANN CU 3642-2

  1. #21
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    4,267
    BMW
    Nie mam
    Skąd
    Racibórz(Śląsk)
    czym właściwie różnią się miedzy sobą te np. HART od MANN lub Febi? oczywiście po za ceną ?
    Mann, Knecht, Filtron to producenci. Hart czy Febi w tym przypadku to pakowacze, jak np. Ruville w przypadku łożysk
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms

  2. #22
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    to tylko filtr kabinowy............ ja zakladam najtanszy,

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Rafciu
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    523
    BMW
    E38, 740iL, 2000rok
    Skąd
    Góra Kalwaria
    Na kabinowym bez sensu jest przepłacanie. Wszystkie filtrują tak samo.

  4. #24
    Vip Vip
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    1,677
    BMW
    e32 735ia + dupowóz :D
    Skąd
    mazury
    Blog
    21
    Dokładnie.Dla klientów mówię że filtr paliwa,oleju można założyć jakiś markowy to przy powietrza czy kabinowym nie widzę większego sensu bo czy kosztuje 30zł czy 100zł to zabrudzi się w identycznym tempie i filtrować będą tak samo...

    Sent from my Desire HD using Tapatalk

  5. #25
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Rafciu
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    523
    BMW
    E38, 740iL, 2000rok
    Skąd
    Góra Kalwaria
    Szczególnie zewnętrzne filtry oleju powinny być markowe. Ile to już razy odkręcały się ludziom filtrony.

  6. #26
    wstrząśnięty nie zmieszany Awatar WojtekD
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    8,616
    BMW
    e38 728 iA
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    11
    Cytat Zamieszczone przez Rafciu Zobacz posta
    Szczególnie zewnętrzne filtry oleju powinny być markowe. Ile to już razy odkręcały się ludziom filtrony.
    Co właściwie masz na myśli ?? O jakich odkręcających się filtrach mówisz ??
    Gra muzyka

  7. #27
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,298
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez WojtekD Zobacz posta
    Co właściwie masz na myśli ?? O jakich odkręcających się filtrach mówisz ??
    Wojtku, np taki: http://www.gaz-tech.com/sklep/galeri...1-1l-1_661.jpg

    Potwierdzam, że Filtron to jest jakiś dramat. Ja 2 lata temu byłem zmuszony kupić Filtrona, bo ten który kupiłem poprzez IC okazał się nie pasować do auta i trzeba było szybko kupić inny. Od ręki dostępny miałem tylko Filtron. Kiedy wymieniałem olej w ub. roku, okazało się że górna "blaszka" filtra odkleiła się od części papierowej 8/ Chyba więcej nt. jakości tych filtrów pisać nie muszę...

  8. #28
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    463
    BMW
    BMW 745 I e65 2005r
    Skąd
    Opole
    Ja miałem jeszcze gorzej z filtronem wypluło uszczelkę z nad filtru który delikatne się się odkręcił. Co lepsze jechała kobita (nie przejomowała się czerwoną kontrolką) co skutkowało tym że auto wypluło na ulice nowego motula ;/
    Ostatnio edytowane przez x-factor ; 20-10-2011 o 19:56

  9. #29
    Vip Vip
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    1,677
    BMW
    e32 735ia + dupowóz :D
    Skąd
    mazury
    Blog
    21
    Filtrony potrafią się zapchać i nie puszczać oleju w odpowiedniej ilości-mówię o wkładach i o bmw bo kilku kolegów miało takie akcje że do przebiegu nie dobili a zaczynały mrygać kontrolki od braku ciśnienia,gdzieś na forach też o tym czytałem:D

    Sent from my Desire HD using Tapatalk

  10. #30
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    527
    BMW
    wiele
    Skąd
    Śląsk
    Cytat Zamieszczone przez e32maciek Zobacz posta
    Filtrony potrafią się zapchać i nie puszczać oleju w odpowiedniej ilości-mówię o wkładach i o bmw bo kilku kolegów miało takie akcje że do przebiegu nie dobili a zaczynały mrygać kontrolki od braku ciśnienia,gdzieś na forach też o tym czytałem:D

    Sent from my Desire HD using Tapatalk
    jasne, a zaworów przelewowych to ci koledzy juz w silniku nie mieli ;| ? co to za bajki.. ''koledzy pisali na forum, kobitcie sie stalo, u cioci w aucie etc''. ja mailem juz x samochodow i stosowalem filtrona nie tylko w swoich, ale takze innych samochodach i nigdy zadnych problemow nie mialem. mam takowego w corolli 2006r ktora jest moja sluzbowka i pykam nia po 100km dziennie, czasem po 600 a olej zmienia sie w niej co 20.000km (w najlepszym wypadku), dodam ze jest to turbodiesel wiec duzo wiecej syfu w oleju i wieksze temperatury i filtron spisuje sie znakomicie, tak więc ... :) z przypadkiem odkrecenia tegoż filtra też sie jeszcze w zyciu nie spotkalem, a troche siedzę w temacie. ale rozumiem ze dla niektorych jak cos jest 'auf deutschland' i jest 2x drozsze to jest jaaa gut . :D
    Ostatnio edytowane przez dobrus ; 21-10-2011 o 07:50

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •