Strona 11 z 20 PierwszyPierwszy ... 910111213 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 110 z 191

Wątek: Koszty utrzymania E38.

  1. #101
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jonash
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    387
    BMW
    Było E38 740iA '01 | 318 TDS Touring '97
    Skąd
    Koszalin
    No właśnie o takei zestawienie mi chodziło. Bo koszt się rozkłada na jakiś czas. Ja przez 3 lata zrobiłem ponad 60 tyś więc dla mnie taki remont zawieszenia rozłozy się na kilka lat. Wszystko teraz zależy czy nie trafią się inne niemiłe niespodzianki, ale na to już sie nie ma wpływu a koszty naprawy mogą być porównywalne z innymi autami. Brat ostatnio borykał się z takim Clio 1.5 dci (padły wtryski, pompa, i jeszcze potem generalny remont silnika się trafił). Poszło jakieś 2 tyś. Auto stało kupę czasu bo części nie było. I gdyby nie to, że sam jest mechanikiem to by pewnie wydał jakieś 4 tyś. Mniejsze nie zawsze oznacza tańsze:)

  2. #102
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    175
    BMW
    G12 740i, ex F10 525d xDrive, E38 728iA
    Skąd
    Iława
    Cytat Zamieszczone przez Saillupus Zobacz posta
    Ktoś wcześniej pisał że rozważy zakup e39 – myślisz że będzie taniej? Nie będzie bo e39 ma gorsze zawieszenie które częściej się robi, różnice w spalaniu małe a pod maską w większości to samo co w e38
    Pozwolę się z tym nie zgodzić. Mój Tata od 6 lat jeździ E39, którą kupił z przebiegiem 173 tyś km i dopiero w tym roku robił zawias po przejechaniu ponad 100 tyś po polskich drogach. Łącznie z przodu wymienił trzy wahacze, a z tyłu po jednym na stronę. Beemka latem jeździ na 16" kołach, a zimą na 15". Także nie sądzę, że w E39 jest gorsze zawieszenie. Wiele zależy od sposobu użytkowania. Jeśli ktoś będzie po dziurach przelatywał 100 km/h, to chyba nie ma zawiasu, który to długo wytrzyma.

  3. #103
    Zaawansowany Użytkownik Awatar e4r5t
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    395
    BMW
    e38 3.0 v8 aut.
    Skąd
    wrocław
    wg waszych wypowiedzi wynika, że trzeba zarabiać z 6k żeby kupić sobie takie auto i je utrzymać, wydaję mi się, że trochę przesadzacie z tymi, częściami i wymianami, dużo 7 jeździ po polsce i nie wierzę, że każdy tak ładuje w nie tyle kasy, bo po co ładować kasę w samochód?? po to się kupuę auto, żeby jeździło i się nie psuło a bmw niby solidny samochód, a z tego co piszecie strasznie awaryjne, jak chodze po forach samochodowych fiat, peugeot, ford, honda, mercedes to tam nie mają takich problemów z awaryjnością , cenami części itp

  4. #104
    Doświadczony Użytkownik Awatar brunoz
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,682
    BMW
    E38 740iA
    Skąd
    Katowice
    Blog
    11
    Przede wszystkim fora skupiają tematy związane z problemami wokół danego problemu (np. samochodu).
    Gdybyś wszedł na forum o LPG, dowiedziałbyś się, że LPG to straszna rzecz i są z nią same problemy.

    Mam na myśli, że jest stosunkowo mało tematów typu "mam ... samochód i jestem kompletnie zadowolony i niczego mi nie trzeba". Zazwyczaj takie osoby w ogóle się nie pojawiają na forum. Tak więc patrz na fora motoryzacyjne przez taki właśnie filtr.
    Nein! Mein Schnitzel!

  5. #105
    Zaawansowany Użytkownik Awatar djbinek
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    137
    BMW
    E38 1998 2,8
    Skąd
    Toruń / Cork
    Blog
    5
    Cytat Zamieszczone przez e4r5t Zobacz posta
    wg waszych wypowiedzi wynika, że trzeba zarabiać z 6k żeby kupić sobie takie auto i je utrzymać, wydaję mi się, że trochę przesadzacie z tymi, częściami i wymianami, dużo 7 jeździ po polsce i nie wierzę, że każdy tak ładuje w nie tyle kasy, bo po co ładować kasę w samochód?? po to się kupuę auto, żeby jeździło i się nie psuło a bmw niby solidny samochód, a z tego co piszecie strasznie awaryjne, jak chodze po forach samochodowych fiat, peugeot, ford, honda, mercedes to tam nie mają takich problemów z awaryjnością , cenami części itp
    Tak naprawdę to każdy samochód jest dobry jeśli ktoś o niego dba no i wyjeżdża z salonu bez wad technicznych i nikt mnie nie przekona ,że jest inaczej. W Irlandii tu gdzie na chwilę obecną mieszkam, ludzie w ogóle nie dbają o samochody. W Polsce prawie nigdy nie widziałem fest zajechanej A6 C5 czy E39, tutaj to co druga taka jest. Nawet samochody 3-4 letnie są po wgniatane, obdrapane, zagrzybione itp. tak więc powtarzam - wszystko w dużej mierze zależy od poprzedniego właściciela.
    http://images39.fotosik.pl/1409/23eb23dcf7ac91cb.jpg
    facebook.com/djbinek
    chomikuj.pl/djbinek

  6. #106
    Zaawansowany Użytkownik Awatar krzysparco
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    545
    BMW
    W211 e270cdi było e34 520, e39 525tds, 740 e38
    Skąd
    SANOK
    e38 jak jade jako taxi to wszystkich wzrok :O , ogldaja sie do tylu itd bo slysza V8 jeszcze jak widza ze taxi to zupelnie + xenon ;)
    a jak wsiadaja i sie pytaja czy mam silnik 2,0 czy 2,5 a ja mowie 4,0 i nastepuje chwilowa cisza ... po czym sie pytaja czy diesle ja mowie ze Pb+LPG i pytaja sie ile pali ja mowie 20l wiec next pytanie czy mi sie oplaca i jak wychodze na tym, jak mi sie chce to odpowiadam ze tak jak bym jezdzil dziadkowym mercem O-O bo merc pali 10l ON a jak nie to siedze cicho hehe niech maja do myslenia.

    Co nie kupisz trzeba dokladac ale mozesz dokladac i jezdzic jak dziad (golf i reszta) albo jezdzic wygodnie i byc zadowolony ze sie ma cos ...

  7. #107
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    5
    BMW
    nie mam
    Skąd
    Allenstein
    A jeśli można wiedzieć co dokładnie się składa w zawieszeniu?
    Na przód: wiem tyle że 4 wahacze (trochę zdziwiony bo w audi jest więcej ;p) i co tam jeszcze?
    Na tył: ?

  8. #108
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    Cytat Zamieszczone przez Saillupus Zobacz posta
    Jak do tej pory nie było problemów
    paru wykładowców wie i nadal mnie lubi :p
    Heh ja jeszcze do liceum jeździłem siedem a parking miałem przed samym budynkiem. Dwa dni po pierwszym przyjeździe dowiedziałem się przez "kontakt" że w pokoju nauczycielskim całe dyskusje się wywiązywały. Zwątpiłem :x Za to pojawiły się problemy z matmą :/ Uświadomiłem sobie wtedy że nazwa BeeMWu ma jednak niezłą renomę i do dziś to widzę kiedy odpowiadam na pytanie "czym jeździsz".

  9. #109
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    Co do kosztów 750, większość pisze że są podwójne w porównaniu z mniejszym silnikiem bo ma 2 przepływki, 2 pompy paliwa, filtry itp, czyli ze co, jak padnie to od razu sztuk dwie?

  10. #110
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    No tak bo przepływki to co miesiąc się zmienia :/ Filtry to smieszne pieniądze. Pianobicie takie.

    Powiem więcej - wybrałem V12 żeby zaoszczędzić na mechanice. To bardzo prosty silnik.

    PS. Lublin BEZ korków (normalna jazda) spalanie 14,5l/100km, trasa szybko 11l, więcej wyprzedzania 12,5l, korek 25-27 i w górę.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •